quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ben benieuwd. FD zit nog niet echt in m'n ritme deze week 3 dagen vergeten te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:sapstengel wordt wild van dit synchroonzwemmeisje met badpak
Ik welquote:
Ik kom aangesneld!quote:
Dit programma op 6 kijk ik dus nooit want het lijkt enkel op Nel en Henk uit de volksbuurt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
Hoe komt dat toch dat ze eeuwig vrijgezel blijven wanneer je zoveel indruk maakt, zelfs het hondje is niet onder de indruk.
[ afbeelding ]
Nee ze oogt heel fris als je het vergelijkt met vorige week. @MizzezAmy kan bevestigen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Samenwonen is feitelijk een vorm van begeleid wonenquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat deze vrouw beter af is in een begeleid woonvorm.
Haai haaiquote:
Nu al? Ze loopt net binnen.quote:
Ben jij wel de man in huis @alpekoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |