Rozieta heeft nooit liefde gekendquote:
Met of zonder Godquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Dit iddquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken geen klootzakken die ooit wel lief voor vrouwen zijn gaan doen.
Vrouw #2 nietquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Komt uit Hoorn
Dit is niet te horen
Deze vrouw verdient een like
quote:
Maar zogenaamd wel 'medewerker klantenservice'.quote:
Beetje een soort Herman uit Idols.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze gewoon wat naalden van een egel in z'n schedel geprikt?
Je valt toch op karakter?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:42 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze gewoon wat naalden van een egel in z'n schedel geprikt?
haha mooie tijd was datquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje een soort Herman uit Idols.
Jeetje, wat klink je bozig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Copypaste jij deze onzin nou elke dag?
Hij weet zichzelf wel goed te presenteren. Denk dat die door sollicitatiegesprekken heen zoeft met gemak.quote:
Vlotte jongen idd.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij weet zichzelf wel goed te presenteren. Denk dat die door sollicitatiegesprekken heen zoeft met gemak.
idd. apart. A-sexueel of andere issues.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Met 28 nog nooit een relatie gehad? Of heb ik haar leeftijd verkeerd onthouden
Neuh.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nog de moeite om mee te kijken?
Je hebt net 2 hele blije homo’s gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het nog de moeite om mee te kijken?
Ik zou bijna gaan terugkijkenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt net 2 hele blije homo’s gemist.
Gebaseerd op haarkleur?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk vind ik dit een hele leuke combi.
Nee hij is donkerblond en zij rood.quote:
Daarom zijn ze ook zo lang single.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
90% in dit programma: vrouwen nee, mannen ja.
Omdat vrouwen niet meer genoegen nemen met een gemiddeld uitziende man. En dan als ze tegen de 40 aanlopen janken dat er geen leuke mannen meer zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
90% in dit programma: vrouwen nee, mannen ja.
Kan. En de man zegt op alles ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet meer genoegen nemen met een gemiddeld uitziende man. En dan als ze tegen de 40 aanlopen janken dat er geen leuke mannen meer zijn.
Zo! Gelijk er scherp op!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Zou je denken dat deze meid niet iets aan hardlopen heeft? @:rambodirk
Ja dit onderwerp was al gaande dus ik trek hem even door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |