Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
Hier is de wolwinkel dus in de boekenwinkel geïntegreerd. En hebben ze ook knutselspullen. Volgens mij loopt het wel redelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.
"Mijn" spellenwinkel heeft inmiddels een eigen kinderboekenverkoper en ik denk meer kinderboeken dan de boekenwinkel aan de overkant. En binnenkort openen ze hun eigen (alcoholvrije) café. Ik vind het zo ontzettend gaafquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt heel erg akeligquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Ik ben afgelopen jaar speciaal met een vriendin gaan winkelen in Zwolle om daarheen te gaan. Wat een prachtige locatie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Daar moet ik inderdaad nog heen, die in Maastrichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Dochter wil naar Zwolle vanwege deze boekwinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
Daar ben ik afgelopen zomer geweest, zo'n kerk is heerlijk koel als het heel warm isquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja hopelijk is het dan klaar.
Na die eerste ging ik er nu fluitend heen maar ik zie nu toch alweer op tegen die derde. Volgens mij hadden ze het zelf ook door want ik hoorde echt wat paniek.
Heel rustgevend.
De pijn wordt nu wel minder. Vorige keer had ik echt nergens last van.
Maar mijn oog ziet er ook niet uit nu
Kon wel twee weken duren....
Heb m meteen toegevoegdquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:17 schreef vencodark het volgende:
Over boeken gesproken: ik had het boek The Color Purple van iemand gehad. Ken uiteraard de film uit 1985 dus het boek brengt weinig verrassends maar het is echt heel leuk om te lezen en de film is onwijs trouw gebleven aan het boek.
Meestal wijken films op heel veel (al dan niet storende) punten af maar dat kan je van Purple echt niet zeggen.![]()
Love it.
Die heb ik vorige week “zomaar” van m’n kindjes gekregenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
(bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)
Je hebt ook wel heel veel op je bordje de laatste tijd. Op een gegeven moment is de rek er wel uit....quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben zooo moe de laatste tijd en ben alles ook een beetje boel zat. Als ik nou eens een jaartje onder de dekens ga liggen, zou dat helpen? Of in de auto stappen en gaaan met die banaan en dan maar zien waar ik terechtkom. Ben het beu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....)
Hahaha, nee joh! Dat was gezellig geweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenDus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids
Een echte FOK!kerquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenDus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids
Is dat de kerk in de buurt van de karel de grote laan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....) Gelukkig staat op hun website dat als je zelf niet springt, je warme kleding aan moet doen. Er zaten mensen met jas aan.
Ik had wel een heerlijke rustige plek waardoor ih het prima trok. Ereader mee en B en zijn vriendje kwamen alleen tussendoor drinken. (bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)
Vanochtend naar de oogarts geweet, alles prima, geen verhoogde oogdruk wel legde ze me uit wat medicatie zoals de mijne met ogen doet. Het is een prednison achtige medicijn. Nu dus oogdruppels dat als mijn ogen problemen geven, ik die moet druppelen. Maar geen gevaar op schade of whatever. Het is nu 5 uur geleden en ik kan eindelijk weer zien, wat een nare druppels om de testen te kunnen doen.
En dan is die van jou vele malen naarder oh oh. Pff, klinkt pittig, hopelijk doen ze hun werk die prikken.
De nieuwe bieb in Utrecht vind ik ook mooi, in het oude postkantoor. Al vond ik het cafe in de oude gezelliger.
Dat is wel heel toevalligquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik had pas bij toeval de mannelijke oud-mod als ketelinspectiepersoon
Yes, ik ben er bij!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:58 schreef Aure het volgende:
Ik gooi deze even hier
OUD / 2024 OUD Secret Santa
![]()
![]()
Ik ben heel verlegen hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef exode het volgende:
@:loj zag me ooit in het wild bij Lego World in Utrecht maar heeft me gewoon laten lopen.
Wel een goed verhaal: hoe heb je exode leren kennen? Mijn borst hing naar buiten en toen riep ik exode!quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:
[..]
En zat ik niet met een kind aan de borst?
Volgens mij was Juul toen 4 maanden. De kleine gup.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:49 schreef Loj het volgende:
Ja, dat denk ik ook ja…
Want Juul was toen ook nog heel jong toch?
Ik weet trouwens nog wel dat ik je niet durfde aan te spreken omdat ik dacht dat de oudste een andere naam had
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik had pas bij toeval de mannelijke oud-mod als ketelinspectiepersoon
Liefquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:43 schreef vencodark het volgende:
Exode lijkt me nou typisch iemand waarbij je echt in no time op je gemak bent.
Ik heb FF eens in het wild gespot toen ze naast mijn werk naar het Kruidvat ging (en ik wist dat ze in de buurt op vakantie was).quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Een echte FOK!ker
ik zou precies hetzelfde hebbenmaar ik zou wel gewoon gaan en awkward zijn
Afgelopen zomer op de camping:quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:
[..]
Er is trouwens ook nog een fokker die dezelfde studie op de universiteit heeft gedaan als manlief (geloof ook hetzelfde jaar… het is in ieder geval een hele kleine studie)
Dat was echt een toffe meet!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam laatst nog foto's tegen van verschillende meetings in 2013 en 2014
Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Klopt, Cwen (dacht ik dat haar nick was..)quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Al zat ik een jaar eerder, er is nog een fokker uit hetzelfde jaar idd, maar die is al lang niet meer online geweest volgens mij (of iig niet in OUD).
Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken. Als het echt helemaal nieuwe mensen zijn dan weet ik vaak ook niet zo goed waar het over te hebben.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed
Ik kan het wel als het moet maar liever niet. Laat mij maar lekker met rust!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:57 schreef Amsel het volgende:
Vroeger was ik heel sociaal, zelfverzekerd, kletste ik makkelijk tegen onbekenden. Nu heb ik geen idee meer hoe ik dat ooit deed
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijkquote:Op maandag 7 oktober 2024 23:26 schreef hilliebillie het volgende:
Vroeger was ik zo verlegen en kon ik wel achter het gordijn kruipen bij wijze van. Tegenwoordig gaat het een stuk beter, zeker als ik mensen een beetje ken.
Oh ja!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:28 schreef Kyara het volgende:
Ik kwam laatst nog foto's tegen van verschillende meetings in 2013 en 2014
Die meeting in Utrecht met een speeltuin met water en vooral heel veel modder. Met oa @:Phaidra, @:Clubsoda, @:MevrMus, bitterend en soempie
Toen ik op de uitvaart van mijn moeder vertelde over 'een plekje op het internet waar ze heel actief was' (omdat ik het toch wat anoniem wilde houden) werd ik achteraf ook door iemand aangesproken die zei "Je had het zeker over Fok! hèquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 02:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Laptop staat in de woonkamer. Als je zelf veel op Fok zit herken je de website natuurlijk wel. Dus hij echt 'hey, zit je op Fok?' Was erg grappig!
quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat was echt een toffe meet!
Bitterend woont tegenwoordig bij mij in de buurt.
Ja bedoelde het ook anders denk ik. Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik die mensen ken, ik weet hooguit wie ze zijn of bij welk kind ze horen. Maar dat voelt voor mij niet als kennen. Dat is als ik ze een paar keer heb gesproken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 07:21 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vind het juist lastiger als ik mensen al een beetje ken. Dat je van elkaar weet wie je bent maar elkaar nog nooit gesproken hebt. Als we bijvoorbeeld een borrel met de ouders van de klas hebben, dan zijn er altijd mensen die ik inmiddels al zeven jaar "ken" omdat onze kinderen bij elkaar in de klas zitten, maar we hebben elkaar nog nooit gesproken omdat we verder nul raakvlakken hebben. Dat vind ik echt verschrikkelijk ongemakkelijkDus dan ga ik gewoon maar weer bij m'n bekende clubje staan en voegt zo'n borrel eigenlijk niks toe
Ik moest hier heel erg om lachen, dat zou hier precies zo zijn gegaanquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Afgelopen zomer op de camping:
Ik liep even naar het toiletgebouw en vriend liep een stukje mee om de jongens te zoeken.
We kwamen tegelijkertijd weer bij de caravan.
Vriend: ‘Ze waren bij hun vriendjes in de voortent aan het spelen.’
Oké, tot zover prima.
‘En hun ouders hebben ons uitgenodigd om te borrelen vanavond.’
Ik: ‘Ja dag hoor, je gaat maar alleen, ik ga écht niet mee, je weet dat ik dat niet leuk vind.’ (Kip zonder kop in sociale paniekmodus)
Vriend keeeeiiihard lachen: ‘Nee hoor, is niet gebeurd, wel leuk om jou op de kast te jagen.’
![]()
![]()
Ik ben heel sociaal, bij mensen die ik ken en op het werk. Maar ik vind nieuwe mensen gewoon heel spannend
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb net informatie gevraagd over het mr-lidmaatschap bij ons op school. Er is een vacature en ik zie het misschien wel zitten... is dat dom? :-D
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:23 schreef Schanu het volgende:
[..]
Waarom zou dat dom zijn? Als het je leuk lijkt, doen! Ik zit zelf in de oudervereniging en twijfel soms of ik niet liever in de MR had gezeten. Dan kan je veel meer meedenken met schoolse zaken en zit je dichter op het vuur.
Daar merk ik bij de school van mijn kinderen echt niets van, ik denk dat het gros van de ouders al niet eens weten wie er in de MR zit (hun zichtbaarheid is ook niet heel groot moet ik zeggen). If anything, zijn de ouders vooral heel erg blij dat er mensen zijn die dit leuk vinden zodat ze het zelf niet hoeven te doen, het is geen 'positie' waar veel ouders hier op azen zeg maarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik liep even naar het toiletgebouw en vriend liep een stukje mee om de jongens te zoeken.
Oké, tot zover prima.
Ik: ‘Ja dag hoor, je gaat maar alleen, ik ga écht niet mee, je weet dat ik dat niet leuk vind.’ (Kip zonder kop in sociale paniekmodus)
Vriend keeeeiiihard lachen: ‘Nee hoor, is niet gebeurd, wel leuk om jou op de kast te jagen.’
![]()
![]()
Ik ben heel sociaal, bij mensen die ik ken en op het werk. Maar ik vind nieuwe mensen gewoon heel spannend
Ik zou dit echt heel leuk vinden, ik hoor dat ook regelmatig van anderen, maar het 'gebeurt' mij/ons nooit. Ligt vast ook aan mij hoor, zou niet weten hoe dat dan gaat. Het was bij mijn ouders vroeger schering en inslag op vakanties. En mijn zus kan dat ook.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oké, tot zover prima.
![]()
![]()
Mijn man kan dat ook wat makkelijker dan dat ik dat kan hoor. Op vakantie ook, stond hij vlak voor ik me ging omkleden om te gaan hardlopen ook ineens bij anderen in het huisje die hem gevraagd hadden een biertje te komen drinken. Die mensen hebben vervolgens de hele avond bij ons bij het huisje gezeten. Prima gezellig hoor, maar zelf zou ik niet die stap genomen hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:16 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zou dit echt heel leuk vinden, ik hoor dat ook regelmatig van anderen, maar het 'gebeurt' mij/ons nooit. Ligt vast ook aan mij hoor, zou niet weten hoe dat dan gaat. Het was bij mijn ouders vroeger schering en inslag op vakanties. En mijn zus kan dat ook.Nou heeft zij de wijn-genen meegekregen van mijn ouders, misschien is dat het verschil.
Terwijl het in mijn werk dus nooit awkward is ofzo, daar maak ik altijd heel makkelijk contact.
Ze geven hier nu aan 6 keer per jaar een overleg en dan alleen stukken lezen als voorbereiding. Dat klinkt heel haalbaar. In crisissituaties ziet het er dan ineens heel anders uit, daar had ik nog niet over nagedacht...quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:57 schreef FlyingFish het volgende:
Tink, ik zit in de OR ipv MR, maar ik ervaar dat juist als een positief iets. Andere ouders hebben grotendeels geen idee wie je bent (als OR al amper, als MR helemaal niet), maar voor leerkrachten ben je opeens veel benaderbaar. Ik weet veel meer van hoe mijn kinderen het in de klas hebben en de dingen die ze doen omdat de juf me in de wandelgangen even aanspreekt over iets totaal ongerelateerds.
Maar MR kan, als je pech hebt, enorm pittig zijn. Wij hadden een crisis op school afgelopen jaar en de MR had meerdere weken lang meerdere dagen per week overleg, waarvan eens per week fysiek. Dat hakt er wel in qua tijd. Ik zou dat zeker niet combineren met nieuwe baan/studie. En 1 jaar geleden had niemand die crisis nog voorspeld…
Ik ben voorzitter van de mr bij kind op school. Mijn termijn zit er bijna op en ik zou best nog een ronde willen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:40 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje voor de positie die je dan op school krijgt ofzo... moeilijk uit te leggen dit. Maar dat leerkrachten of andere ouders je anders gaan behandelen/benaderen omdat ze weten dat je in de mr zit.
Haha, hopelijk ga je het leuk vindenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:42 schreef Donna het volgende:
Ik ga ook in de OR per deze maand.![]()
Geen idee wat ik precies moet verwachten. Ik heb 'ja' gezegd met een drankje teveel op.
Maar dit herken ik dus ook heel erg. Ik kan in mijn eigen dorp gewoon overal een praatje maken. Maar die mensen ken ik dus alquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:50 schreef exode het volgende:
Verloofde vindt het altijd hilarisch dat ik even een boodschap haal en een uur later eens terugkom. Kom ik constant bekenden tegen.
Op vakantie heb ik dan weer geen behoefte aan geborrel met anderen, eindelijk eens tijd voor elkaar
Ik ken mensen vaak niet echt, ja van gezicht. Vooral als verloofde en ik samen wandelen en we komen mensen tegen waar ik wat tegen zeg of die mij aanspraken. Dan vraagt ze daarna 'wie was dat?' Nou ja, geen idee maar ik kom ze vaker tegenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar dit herken ik dus ook heel erg. Ik kan in mijn eigen dorp gewoon overal een praatje maken. Maar die mensen ken ik dus al![]()
We hadden net bijvoorbeeld open podium van school (alle 500 leerlingen doen dan mee met een optreden in de grote theaterzaal in het dorp). Dan heb ik genoeg ouders om even gezellig mee te kletsen.
Op mijn werk worden ook stoelmassages aangeboden. En dat ik de masseur ken vind ik logisch na 11 jaar. Maar zij kent ook iedereen. Dat is volgens mij echt een gave.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:25 schreef exode het volgende:
Ik word trouwens nog steeds door mensen aangesproken die mij kennen van mijn massagepraktijk. Ik ben alweer 7 jaar geleden gestopt...vorige week nog in de sportschool. Ik ken de gezichten vrijwel allemaal nog, de namen vaak niet meer. Gelukkig heb ik wel meteen door hoe ze mij kennen.
Masseren is ook vrij intiem, ook door de kleding aan. Je raakt iemand echt aan. Ik had met al mijn clienten een band. Ze vertelden mij ook echt veel, ook dingen die ze niemand anders vertelden. Dat vond ik zo mooi aan het werk, dat diepe vertrouwen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Op mijn werk worden ook stoelmassages aangeboden. En dat ik de masseur ken vind ik logisch na 11 jaar. Maar zij kent ook iedereen. Dat is volgens mij echt een gave.
Ik ben zelf niet zo extravert, maar hou wel van contact. Borrelen op vakantie zou ik wel voor in zijn hoor, als het klikt met een ander gezin. Het initiatief zal alleen niet zo snel van mij uitgaan. Dat durf ik dan weer niet. Toch bang voor afwijzing ofzo.
Ouderraad is niks voor mij. Organiseren is niet mijn sterkste punt, ik vind het ook niet leuk. Ik help de school met de bieb. Ik vind het wel leuk om mee te praten over beleid en strategische zaken. Dat heb ik bij de ouderraad van het kdv/bso jaren gedaan. En nu zit ik op mijn werk in de ondernemingsraad. Erg leuk om te doen, maar het kost wel véél tijd.
Honden zijn volgens mij echt DE manier om contact te krijgen, zeker zoveelquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Iedereen wil altijd kletsen en die honden aaien buiten, bejaarden, kinderen, het houdt maar niet op
Zo ben ik ook aan twee buurtkinderen gekomen die hier dus echt al jaren veel over de vloer komen.
Die jongste komt uit school vaak als mijn rooster het toe laat, ze is net naar huis weer. Lekker zingen samen, Skip Bo spelen, hondjes knuffelen, vaak lopen we samen.
Ouders ken ik ondertussen uiteraard ook heel goed en met die moeder en hun hond wandel ik ook wel. Ze is ook altijd heel blij dat die meiden hier letterlijk kind aan huis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |