Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
Hier is de wolwinkel dus in de boekenwinkel geïntegreerd. En hebben ze ook knutselspullen. Volgens mij loopt het wel redelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.
"Mijn" spellenwinkel heeft inmiddels een eigen kinderboekenverkoper en ik denk meer kinderboeken dan de boekenwinkel aan de overkant. En binnenkort openen ze hun eigen (alcoholvrije) café. Ik vind het zo ontzettend gaafquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt heel erg akeligquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Ik ben afgelopen jaar speciaal met een vriendin gaan winkelen in Zwolle om daarheen te gaan. Wat een prachtige locatie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Daar moet ik inderdaad nog heen, die in Maastrichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Dochter wil naar Zwolle vanwege deze boekwinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
Daar ben ik afgelopen zomer geweest, zo'n kerk is heerlijk koel als het heel warm isquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja hopelijk is het dan klaar.
Na die eerste ging ik er nu fluitend heen maar ik zie nu toch alweer op tegen die derde. Volgens mij hadden ze het zelf ook door want ik hoorde echt wat paniek.
Heel rustgevend.
De pijn wordt nu wel minder. Vorige keer had ik echt nergens last van.
Maar mijn oog ziet er ook niet uit nu
Kon wel twee weken duren....
Heb m meteen toegevoegdquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:17 schreef vencodark het volgende:
Over boeken gesproken: ik had het boek The Color Purple van iemand gehad. Ken uiteraard de film uit 1985 dus het boek brengt weinig verrassends maar het is echt heel leuk om te lezen en de film is onwijs trouw gebleven aan het boek.
Meestal wijken films op heel veel (al dan niet storende) punten af maar dat kan je van Purple echt niet zeggen.![]()
Love it.
Die heb ik vorige week “zomaar” van m’n kindjes gekregenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
(bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |