abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2024 @ 07:01:26 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_215198400
Triest, Phaidra!
in de haak.
pi_215198847
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.
pi_215198909
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 09:00 schreef Elleska het volgende:

[..]
Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.
Hier is de wolwinkel dus in de boekenwinkel geïntegreerd. En hebben ze ook knutselspullen. Volgens mij loopt het wel redelijk.

Ik vind het zelf alleen geen gezellige fijne winkel, dus krijg er weinig inspiratie van :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 7 oktober 2024 @ 09:58:54 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_215199244
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:

[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
"Mijn" spellenwinkel heeft inmiddels een eigen kinderboekenverkoper en ik denk meer kinderboeken dan de boekenwinkel aan de overkant. En binnenkort openen ze hun eigen (alcoholvrije) café. Ik vind het zo ontzettend gaaf :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 oktober 2024 @ 10:41:06 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215199566
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215199771
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtig O+ Daar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215199785
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
Dat klinkt echt heel erg akelig :o Blijft dat ook nog even pijn doen of is dat na de prik wel over? Sterkte!
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:08:23 #108
176471 oh-oh
pi_215199791
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215199865
Klinkt naar oh-oh!
pi_215199870
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtig O+ Daar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben afgelopen jaar speciaal met een vriendin gaan winkelen in Zwolle om daarheen te gaan. Wat een prachtige locatie is dat O+
pi_215199876
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
Daar moet ik inderdaad nog heen, die in Maastricht :D
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:26:26 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215199967
Prachtig Schanu! Ik ben er een keer geweest en heb echt lang rondgedwaald daar O+

Oh brrr oh-oh. Moet je in totaal 3 prikken?
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:37:39 #113
176471 oh-oh
pi_215200089
Ja hopelijk is het dan klaar.
Na die eerste ging ik er nu fluitend heen maar ik zie nu toch alweer op tegen die derde. Volgens mij hadden ze het zelf ook door want ik hoorde echt wat paniek.
Heel rustgevend.
De pijn wordt nu wel minder. Vorige keer had ik echt nergens last van.
Maar mijn oog ziet er ook niet uit nu
Kon wel twee weken duren....
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 11:40:12 #114
5428 crew  miss_sly
pi_215200105
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:

SPOILER
Dochter wil naar Zwolle vanwege deze boekwinkel O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:21:39 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215200566
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
;(
pi_215200866
Dit is wel heel toevallig, ik reis helemaal niet zoveel maar ik ken zowel de spellenwinkel waar Troel het over heeft, de boekwinkel van oh-oh en ook die van Schanu.

De kerkgebouwen vind ik prachtig maar de boekwinkel die erin zitten eigenlijk te groot.
Boekhandel Riemer in Groningen vind ik dan weer veel gezelliger.
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:50:00 #117
176471 oh-oh
pi_215200913
Nou hier is het altijd zo druk dat ie echt niet te groot is hoor. Etages boven lopen ook altijd vol. En ze verkopen er ook nog elpees en cd's 💜. Altijd rijen aan de kassa's ook.
Er zijn vaak lezingen / boekpresentaties en dan is het meestal afgeladen vol.
Arthur Japin ging er afgelopen winter nog met een van mijn honden op de foto.
( Groucho Marx )
pi_215201082
Owja ik was daar natuurlijk in coronatijd dus het was er vast veel rustiger dan normaal.
Maar die drukte hoeft van mij ook niet zo. Waanders in Zwolle ben ik ook nooit op drukke momenten geweest.

Lekker rustig bij de kachel met een kop thee een boek lezen bevalt mij veel beter.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:25:10 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215201220
Beterschap Oh-Oh
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:43:54 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215201339
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Daar ben ik afgelopen zomer geweest, zo'n kerk is heerlijk koel als het heel warm is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:45:52 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215201352
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja hopelijk is het dan klaar.
Na die eerste ging ik er nu fluitend heen maar ik zie nu toch alweer op tegen die derde. Volgens mij hadden ze het zelf ook door want ik hoorde echt wat paniek.
Heel rustgevend.
De pijn wordt nu wel minder. Vorige keer had ik echt nergens last van.
Maar mijn oog ziet er ook niet uit nu
Kon wel twee weken duren....
:{
Beterschap! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_215201531
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....) Gelukkig staat op hun website dat als je zelf niet springt, je warme kleding aan moet doen. Er zaten mensen met jas aan.
Ik had wel een heerlijke rustige plek waardoor ih het prima trok. Ereader mee en B en zijn vriendje kwamen alleen tussendoor drinken. (bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)

Vanochtend naar de oogarts geweet, alles prima, geen verhoogde oogdruk wel legde ze me uit wat medicatie zoals de mijne met ogen doet. Het is een prednison achtige medicijn. Nu dus oogdruppels dat als mijn ogen problemen geven, ik die moet druppelen. Maar geen gevaar op schade of whatever. Het is nu 5 uur geleden en ik kan eindelijk weer zien, wat een nare druppels om de testen te kunnen doen.
En dan is die van jou vele malen naarder oh oh. Pff, klinkt pittig, hopelijk doen ze hun werk die prikken.

De nieuwe bieb in Utrecht vind ik ook mooi, in het oude postkantoor. Al vond ik het cafe in de oude gezelliger.
pi_215201704
Over boeken gesproken: ik had het boek The Color Purple van iemand gehad. Ken uiteraard de film uit 1985 dus het boek brengt weinig verrassends maar het is echt heel leuk om te lezen en de film is onwijs trouw gebleven aan het boek.
Meestal wijken films op heel veel (al dan niet storende) punten af maar dat kan je van Purple echt niet zeggen. :)
Love it.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 oktober 2024 @ 14:23:44 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215201768
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:17 schreef vencodark het volgende:
Over boeken gesproken: ik had het boek The Color Purple van iemand gehad. Ken uiteraard de film uit 1985 dus het boek brengt weinig verrassends maar het is echt heel leuk om te lezen en de film is onwijs trouw gebleven aan het boek.
Meestal wijken films op heel veel (al dan niet storende) punten af maar dat kan je van Purple echt niet zeggen. :)
Love it.
Heb m meteen toegevoegd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215202565
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
(bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)

Die heb ik vorige week “zomaar” van m’n kindjes gekregen O+ . Ben er nog maar een klein stukje in onderweg want drukke planning de laatste tijd (en ook de komende tijd). Maar ben wel erg benieuwd naar het verhaal
  maandag 7 oktober 2024 @ 16:07:01 #126
176471 oh-oh
pi_215202679
Voordeel van een boekenwinkel in een kerk is dat daar geen kinderen gillen. Er was hier ooit een kinderkrijspaleis in een andere kerk in het centrum, die accoustiek maakte het echt nog helser, damn!
Thnx voor alle beterschapswensen. De ergste pijn is wel weg maar ik zie er uit alsof ik een goede klap gehad heb op dat oog...
En het voelt nog niet echt lekker maar ik kan mijn lens weer in. Ik was even met de honden naar het veldje, de zon was wel killing.
Ik heb inmiddels al meer dan 26 uur van mijn eerste luisterboek gehoord, nog iets minder dan 7 te gaan.
Maar ik mis veel want ik vind concentreren op 1 ding echt bijna onmogelijk.
( Groucho Marx )
pi_215203292
Beterschap @oh-oh :*

Ik kom amper aan lezen toe. Ben nu bezig met Karin Slaughter (gekocht bij de Dominicanen :) ) maar er liggen ook nog twee boeken van Lisa Gardner, twee van Simone van der Vlugt en een van Nicci French. Kijk nu elke vrije minuut naar Vikings (nog een aflevering of 10) en dan moet ik nog Vikings Valhalla. Met zoon kijk ik nu weer Rocky O+ en de Simpsons dus heel veel leestijd blijft er zo niet over :') Nou ja, wat in het vat zit en boeken lopen niet weg :P

Ik ben zooo moe de laatste tijd en ben alles ook een beetje boel zat. Als ik nou eens een jaartje onder de dekens ga liggen, zou dat helpen? Of in de auto stappen en gaaan met die banaan en dan maar zien waar ik terechtkom. Ben het beu. ;(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:10:23 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215203320
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben zooo moe de laatste tijd en ben alles ook een beetje boel zat. Als ik nou eens een jaartje onder de dekens ga liggen, zou dat helpen? Of in de auto stappen en gaaan met die banaan en dan maar zien waar ik terechtkom. Ben het beu.
Je hebt ook wel heel veel op je bordje de laatste tijd. Op een gegeven moment is de rek er wel uit.... :*
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:20:51 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_215203442
Ik heb de slaapkamer verbouwd en daar staat nu een fijne stoel, zodat ik me daar terug kan trekken als ik het nodig heb. Het kastje ernaast moet nog in elkaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:04:10 #130
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215203982
Ik heb een eigen (werk)kamer met 5 billy boekenkasten vol boeken O+ Helaas geen plek voor een fijne stoel.

SPOILER
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:20:13 #131
176471 oh-oh
pi_215204157
Ik ga mn boeken echt weg doen op een paar na maar mijn zusje en haar middelste willen eerste keus. Gelukkig!
( Groucho Marx )
pi_215204205
quote:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....)

De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we waren :@ Dus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids :')
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:26:32 #133
176471 oh-oh
pi_215204241
:D
( Groucho Marx )
pi_215204313
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:

[..]
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we waren :@ Dus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids :')
Hahaha, nee joh! Dat was gezellig geweest :) 1 op 1 gesprekjes lukken me prima. Hadden je kinderen mee kunnen doen met de Slush puppy brain freeze van de 2 die ik mee had.
pi_215204436
Zo ben ik hier bij de dichtstbijzijnde binnenspeeltuin ook ooit een. Fok-ster tegen gekomen. Ik hoorde haar bij de draaimolen bij de uitgang de namen van de kinderen roepen en die herkende ik.

We stonden beiden op het punt van vertrekken dus maar heel kort gesproken, maar was wel grappig.
pi_215204437
Exode lijkt me nou typisch iemand waarbij je echt in no time op je gemak bent. :)
pi_215204496
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:

[..]
Een echte FOK!ker O+

ik zou precies hetzelfde hebben :D maar ik zou wel gewoon gaan en awkward zijn
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 7 oktober 2024 @ 18:51:28 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215204510
quote:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....) Gelukkig staat op hun website dat als je zelf niet springt, je warme kleding aan moet doen. Er zaten mensen met jas aan.
Ik had wel een heerlijke rustige plek waardoor ih het prima trok. Ereader mee en B en zijn vriendje kwamen alleen tussendoor drinken. (bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)

Vanochtend naar de oogarts geweet, alles prima, geen verhoogde oogdruk wel legde ze me uit wat medicatie zoals de mijne met ogen doet. Het is een prednison achtige medicijn. Nu dus oogdruppels dat als mijn ogen problemen geven, ik die moet druppelen. Maar geen gevaar op schade of whatever. Het is nu 5 uur geleden en ik kan eindelijk weer zien, wat een nare druppels om de testen te kunnen doen.
En dan is die van jou vele malen naarder oh oh. Pff, klinkt pittig, hopelijk doen ze hun werk die prikken.

De nieuwe bieb in Utrecht vind ik ook mooi, in het oude postkantoor. Al vond ik het cafe in de oude gezelliger.
Is dat de kerk in de buurt van de karel de grote laan?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215204656
Geen flauw idee Ynske, ik weet dat het 35 minuten rijden was vooral binnendoor vanwege wegafsluitingen :)

Flight deck 53 waren we.
pi_215204665
@Loj zag me ooit in het wild bij Lego World in Utrecht maar heeft me gewoon laten lopen.
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:13:55 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_215204728
Ik had pas bij toeval de mannelijke oud-mod als ketelinspectiepersoon :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215205118
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Dat is wel heel toevallig :D
pi_215205321
Ik gooi deze even hier

OUD / 2024 OUD Secret Santa

~:) :D *O*
pi_215205603
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:58 schreef Aure het volgende:
Ik gooi deze even hier

OUD / 2024 OUD Secret Santa

~:) :D *O*
Yes, ik ben er bij!

Misschien ook even een bericht plaatsen in het update topic? (Ik zag dat de laatste update over het topic van vorig jaar ging :o )
pi_215205668
Ja oud sterft langzaam uit :P
pi_215205930
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef exode het volgende:
@:loj zag me ooit in het wild bij Lego World in Utrecht maar heeft me gewoon laten lopen.
Ik ben heel verlegen hoor ;)
En zat ik niet met een kind aan de borst?

Ik kwam ook ooit een andere fokker tegen bij lego world… die sprak mij wel aan..
Wie was dat ook al weer

Er is trouwens ook nog een fokker die dezelfde studie op de universiteit heeft gedaan als manlief (geloof ook hetzelfde jaar… het is in ieder geval een hele kleine studie)

Een fokker die bij mijn zusje in de klas op de basisschool heeft gezeten

En is er een fokker die dezelfde negatieve ervaring had bij dezelfde verloskundige in ons kleine dorp

[ Bericht 10% gewijzigd door Loj op 07-10-2024 20:47:52 ]
pi_215206021
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:

[..]

En zat ik niet met een kind aan de borst?
Wel een goed verhaal: hoe heb je exode leren kennen? Mijn borst hing naar buiten en toen riep ik exode!

Is dus alweer bijna 6 jaar geleden denk ik.
pi_215206055
Ja, dat denk ik ook ja…

Want Juul was toen ook nog heel jong toch?
Ik weet trouwens nog wel dat ik je niet durfde aan te spreken omdat ik dacht dat de oudste een andere naam had ;)
pi_215206216
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 20:49 schreef Loj het volgende:
Ja, dat denk ik ook ja…

Want Juul was toen ook nog heel jong toch?
Ik weet trouwens nog wel dat ik je niet durfde aan te spreken omdat ik dacht dat de oudste een andere naam had ;)
Volgens mij was Juul toen 4 maanden. De kleine gup.

Dit jaar gaan we niet naar Lego World, vorig jaar was het belachelijk druk.
pi_215206286
quote:
2s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')