Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
Hier is de wolwinkel dus in de boekenwinkel geïntegreerd. En hebben ze ook knutselspullen. Volgens mij loopt het wel redelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
Boekwinkels gecombineerd met horeca bestaat al wel langer dus dat is vast haalbaar maar de creatieve afdeling maakt het moeilijk ben ik bang. Hier in de omgeving vallen al die winkels om.
"Mijn" spellenwinkel heeft inmiddels een eigen kinderboekenverkoper en ik denk meer kinderboeken dan de boekenwinkel aan de overkant. En binnenkort openen ze hun eigen (alcoholvrije) café. Ik vind het zo ontzettend gaafquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:15 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, mijn droom is mijn eigen boekenhandel met creatieve afdeling (papier, wol) en een koffiehoek daarbij.
Ik vermoed ook dat het pittig is om zoiets draaiende te houden met iets van winst. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt echt heel erg akeligquote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Ik ben afgelopen jaar speciaal met een vriendin gaan winkelen in Zwolle om daarheen te gaan. Wat een prachtige locatie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Daar moet ik inderdaad nog heen, die in Maastrichtquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:06 schreef Schanu het volgende:
In Zwolle hebben we (ik zeg we, maar ik woon er al meer dan 4 jaar niet meer haha) Waanders, een eetgelegenheid en een boekenwinkel in een kerk. Echt prachtigDaar heb ik voor de eerste keer gemeet met mijn toen-nog-niet-vrouw en we hebben er de fotoreportage gedaan op onze trouwdag 8,5 jaar geleden
Dochter wil naar Zwolle vanwege deze boekwinkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier de meest geniale boekenwinkel met horeca gelegenheid.
Nou de tweede prik zit in mijn oog en deze was echt een bitch. Denk dat de verdoving niet werkte 🙈
Daar ben ik afgelopen zomer geweest, zo'n kerk is heerlijk koel als het heel warm isquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja hier ook in een kerk in Maastricht. Er is ook een dependence in Heerlen nu maar die lokatie is niks bijzonders.
quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja hopelijk is het dan klaar.
Na die eerste ging ik er nu fluitend heen maar ik zie nu toch alweer op tegen die derde. Volgens mij hadden ze het zelf ook door want ik hoorde echt wat paniek.
Heel rustgevend.
De pijn wordt nu wel minder. Vorige keer had ik echt nergens last van.
Maar mijn oog ziet er ook niet uit nu
Kon wel twee weken duren....
Heb m meteen toegevoegdquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:17 schreef vencodark het volgende:
Over boeken gesproken: ik had het boek The Color Purple van iemand gehad. Ken uiteraard de film uit 1985 dus het boek brengt weinig verrassends maar het is echt heel leuk om te lezen en de film is onwijs trouw gebleven aan het boek.
Meestal wijken films op heel veel (al dan niet storende) punten af maar dat kan je van Purple echt niet zeggen.![]()
Love it.
Die heb ik vorige week “zomaar” van m’n kindjes gekregenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
(bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)
Je hebt ook wel heel veel op je bordje de laatste tijd. Op een gegeven moment is de rek er wel uit....quote:Op maandag 7 oktober 2024 17:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ben zooo moe de laatste tijd en ben alles ook een beetje boel zat. Als ik nou eens een jaartje onder de dekens ga liggen, zou dat helpen? Of in de auto stappen en gaaan met die banaan en dan maar zien waar ik terechtkom. Ben het beu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenquote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....)
Hahaha, nee joh! Dat was gezellig geweestquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenDus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids
Een echte FOK!kerquote:Op maandag 7 oktober 2024 18:23 schreef Amsel het volgende:
[..]
De kinderen hadden gisteren vriendjes te spelen en toen wilden ze ook gaan springen. Dus toen heb ik gezegd dat dat niet kon omdat ik het anders zo awkward zou vinden om daar te zitten terwijl ik wist dat jij er ook was zonder dat we van elkaar wisten wie we warenDus toen heb ik ze meegenomen naar Spelekids
Is dat de kerk in de buurt van de karel de grote laan?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:04 schreef exode het volgende:
Ik was gisteren in een kerk wat nu een spring gedoe is (ik heb gezwaaid hoor Amsel....) Gelukkig staat op hun website dat als je zelf niet springt, je warme kleding aan moet doen. Er zaten mensen met jas aan.
Ik had wel een heerlijke rustige plek waardoor ih het prima trok. Ereader mee en B en zijn vriendje kwamen alleen tussendoor drinken. (bijna aan het einde van 'Bloemenmeisje' totnogtoe een aanrader)
Vanochtend naar de oogarts geweet, alles prima, geen verhoogde oogdruk wel legde ze me uit wat medicatie zoals de mijne met ogen doet. Het is een prednison achtige medicijn. Nu dus oogdruppels dat als mijn ogen problemen geven, ik die moet druppelen. Maar geen gevaar op schade of whatever. Het is nu 5 uur geleden en ik kan eindelijk weer zien, wat een nare druppels om de testen te kunnen doen.
En dan is die van jou vele malen naarder oh oh. Pff, klinkt pittig, hopelijk doen ze hun werk die prikken.
De nieuwe bieb in Utrecht vind ik ook mooi, in het oude postkantoor. Al vond ik het cafe in de oude gezelliger.
Dat is wel heel toevalligquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik had pas bij toeval de mannelijke oud-mod als ketelinspectiepersoon
Yes, ik ben er bij!quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:58 schreef Aure het volgende:
Ik gooi deze even hier
OUD / 2024 OUD Secret Santa
![]()
![]()
Ik ben heel verlegen hoorquote:Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef exode het volgende:
@:loj zag me ooit in het wild bij Lego World in Utrecht maar heeft me gewoon laten lopen.
Wel een goed verhaal: hoe heb je exode leren kennen? Mijn borst hing naar buiten en toen riep ik exode!quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:40 schreef Loj het volgende:
[..]
En zat ik niet met een kind aan de borst?
Volgens mij was Juul toen 4 maanden. De kleine gup.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:49 schreef Loj het volgende:
Ja, dat denk ik ook ja…
Want Juul was toen ook nog heel jong toch?
Ik weet trouwens nog wel dat ik je niet durfde aan te spreken omdat ik dacht dat de oudste een andere naam had
Hoe kom je daar achter? “Ben jij mod op FOK?” heb ik nog nooit aan iemand gevraagd…quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik had pas bij toeval de mannelijke oud-mod als ketelinspectiepersoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |