Nee , goed bezig!!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:21 schreef LeSage het volgende:
Ik heb vandaag wel weer een keer mijn mond opengetrokken![]()
Liep over een smal stuk stoep langs de fietsenstalling voor de AH. Daar liep een oude man mij tegemoet en die werd letterlijk door een meisje van een jaar of 15 aangereden. Nou is dat al niet oké, maar toen gebeurde het pas echt.
‘Kijk eens uit!’ riep die meid.
En die man keek helemaal geschrokken.
Dus toen riep ik naar haar: ‘je fietst op de stoep, jij moet uitkijken.’
En toen kreeg ik ook nog even een grote mond.
‘Wat moet ik dan doen? Ik moet toch gewoon hier zijn!’ Op zo’n brutale toon.
‘Afstappen en lopen.’ En toen ben ik de supermarkt ingelopen.
Alles hieraan schokte mij. Dat zij een man aanreed, dat ze brutaal was tegen hem én mij, dat niemand anders van de mensen eromheen iets zei of reageerde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Wat naarquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Thnx.
Het is wat het is en beter wordt het niet dus tja. Overigens zou ik mezelf nooit wat aan doen of zo hoor, maar echt nog 20 jaar zo leven klinkt niet erg gezellig.
Maar ja dalijk eet ik nog een keer sushi en knalt mn andere oog kapot. Ook geen optie.
Maar in elk geval een goed excuus om NOOIT meer kerst te hoeven vieren, dat is wel een voordeel!
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zittenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:38 schreef Tink89 het volgende:
oh-oh![]()
In een totaal andere categorie: wij hebben geen water vandaag. Op het briefje staat van 8 tot 16:30, maar het kan ook korter zijn. Dus ik heb nu een aanrecht vol flesjes, thermoskannen (ons kokend water komt ook uit de kraan) en en drinkbekers en op elke wc staat een emmer. First world problems, maar je realiseert je pas hoe vaak je water gebruikt als het er niet is.
School en de kinderopvang hier hebben ook geen water volgens mijn briefje (ze spuiten de hoofdleiding schoon en de hele buurt zit zonder), maar dat wisten de pm'ers vanochtend niet. Ze gingen maar even snel kannen vullen. Mijn angstige hoofd vindt het dan heel ingewikkeld dat ik niet weet of mijn kinderen wel op een fris toilet kunnen, of ze hun handen kunnen wassen daarna enz... En dan de neiging onderdrukken om terug te fietsen en een flesje van die desinfect-voor-handen af te geven![]()
Ik koester de illusie dat mijn dochter haar handen wel wast. En op de psz doen ze dat samen met de pm'ers.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand
Super chill dat hij ook echt betrouwbaar en op tijd is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben wel echt blij met de overbuurman die echt staat te popelen om met me naar het ziekenhuis te rijden elke keer, te schattig, ik geef zijn leven invulling nu hij gepensioneerd is, hij zit daar echt heerlijk mensen te kijken, elke keer teleurgesteld dat ik alweer klaar ben![]()
![]()
Ondanks dat ik er vlakbij woon is dat echt fijn! Ook qua afspreken, echt op de klok stappen we beiden de gang in
Dat lijkt me ook doodeng. Zal geen musje zijn geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
Was pas grappig geweest als het een vliegende vis was geweest.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 16:57 schreef FlyingFish het volgende:
Die vogels van tegenwoordig… ik had er vorige week een die tegen mijn hoofd vloog. Een mevrouw die het zag moest heel hard lachen, dus het heeft in ieder geval iemand een leuke dag bezorgd!
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb de illusie losgelaten dat kinderen op school überhaupt ooit op een schoon toilet zitten
Ze worden echt niet na iedere beurt gepoetst, kinderen wassen hun handen niet, vergeten door te spoelen etc.
Maaaaarrr, goed voor de weerstand
Totdat een kat hem in de gaten heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 23:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb zo'n voederbol voor kleine vogels in de tuin hangen. Zit vaak vol met of musjes of koolmeesjesZit er soms een bonte specht die er net wel of net niet bij kan, zich in allerlei bochten wringend. De rest van de vogels hebben het opgegeven
![]()
En een slim roodborstje. Die gaat eronder zitten en pikt de gevallen zaadjes uit het gras
Neeequote:Op donderdag 10 oktober 2024 00:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totdat een kat hem in de gaten heeft.
Dat is luxe! Op school bij verloofde moesten ze het maandenlang zelf doen omdat er geen schoonmaak meer was. Nu is weer iemand geloof ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben een poets die sinds corona meermaals per dag alle toiletten komt schoonmaken.
Verjagers? Tell me more. Ik ben in staat om uit mijn jaren 30 huis te verhuizen enkel en alleen vanwege die rotbeesten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:40 schreef exode het volgende:
Ik hang bewust geen pindakaas meer op en alleen vogelvoer in speciale houders. Wij hebben elke winter muizenal houden de verjagers ze iig uit de kelderkast en woonkamer.
Ratten zijn echt naar. Niet in het gebouw hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |