SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kopiko op 05-10-2024 18:17:25 ]
Het was niet onrealistisch dat hij vergeten was hoe je ademt.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjerry ademt nog steeds godverdomme
Als jij de eerste set niet weggeeft had hij de wedstrijd waarschijnlijk gewonnen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Raya heeft hier gewoon weinig meer te zoeken
Maar hij geeft m wel weg. En pieteczko was daar heel matig. Eigenlijk de hele wedstrijd langquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:14 schreef spleeh het volgende:
[..]
Als jij de eerste set niet weggeeft had hij de wedstrijd waarschijnlijk gewonnen.
quote:
quote:
En als je je gewoon op eigen kracht plaatst heb je er sowieso wat te zoeken.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:14 schreef spleeh het volgende:
[..]
Als jij de eerste set niet weggeeft had hij de wedstrijd waarschijnlijk gewonnen.
Glen Durrant spreekt dit tegenquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als je je gewoon op eigen kracht plaatst heb je er sowieso wat te zoeken.
Pikachu's wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Bizarre keuze om je dood te gooien als je dan weer op 81 moet beginnen
De nr1 van de wereld whitewashen?quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bunting.
Dit gaat werkelijk nergens over.
Die was zeker druk met de modus afgelopen week.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens Edgar ging Humphries wel ff cashen dit toernooi. Hij was alleen ff vergeten dat Bunting al weken in bloedvorm is.
Edgar praat vooral heel veel troepquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens Edgar ging Humphries wel ff cashen dit toernooi. Hij was alleen ff vergeten dat Bunting al weken in bloedvorm is.
Dit!quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De meest sympathieke nr1 die we ooit hebben gehad
De brugwachters zijn gewaarschuwd.quote:
En zit er altijd naast met z'n voorspellingen jaquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Edgar praat vooral heel veel troep
Bunting heeft wel vaker moeite wedstrijden over de streep te trekken helaasquote:Op maandag 7 oktober 2024 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Arme Bunting. Zo goed beginnen en dan alsnog onderuit gaan.
Mooie grotemannenfinishquote:
Hoopte echt Woodhouse of iemand anders toch te geblesseerd was om te spelen #yannick. Gilding is 1e reserve.quote:Op maandag 7 oktober 2024 22:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit!
Nu wachten tot Gilding hem aflost @:spleeh
Wat vind je van die Always-reclame, Zipquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Jammer dat die hele Viaplay tafel nog ademt. @:powerloungen
Grote 15 missen was wel episch ja. De Vlaamse commentatoren zijn hier de boel ook al stevig aan het jinxen.quote:
Achteraf niet nodig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:58 schreef The_Undertone het volgende:
Hallucinant hier op de openingsdubbels in De Decker-Heta. De Riel Diel mag hier wel een oprechte 'altijd tegen mij' verzuchten.
Ja eens. Met z’n tanden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 21:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is best oké
De groene gezondheidszorguitknijper niet
Die is totaal geknakt van alle shit die die al jaren over zich heen krijgtquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn god, veel slechtere wedstrijden dan dit ga je niet zien. Dramatisch dat Danny dit nog verliest...al had Price het ook al af moeten maken.
Onze Gerwyn zakt ook wel heel ver weg de laatste tijd. Is niet veel van over.
Ja, misschien wel. Maar de laatste tijd valt dit toch wel heel erg mee(?). Of heeft hij nog steeds veel last van het publiek?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 22:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die is totaal geknakt van alle shit die die al jaren over zich heen krijgt
Die was ziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:17 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk beugelbekkie
Winmautroepquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:17 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk beugelbekkie
@Alaphilippe_ zag die tendens al een jaar geleden ingezet worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:het ziet er gewoon totaal niet uit. Van Gerwens werpstijl is niet om aan te zien. Op deze manier ga manier ga je weinig meer winnen op de grote toernooien
Duitsland is ons voorbij op alle fronten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Een pijnlijk toernooi voor het VLAGGETJE.
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS met een schreeuwende kop. Die mensen snappen er allemaal geen reet van.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?
Nu al zin in de interviews met ‘ik voel me goed’ en dat ie voor niemand bang isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.
Het is vooral de ‘vGerwen van de dag’, ongeacht zijn tegenstander. Op zijn goede dagen is hij nog altijd even goed als Humphries en Littler, op een slechte dag is het écht helemaal niks en kan in principe bijna iedereen van hem winnen, behalve Dimitri van den Bergh.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.
Backpacken zit er - met die rug - helaas niet in voor Vincent van der Voort.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent van der Voort neemt een ‘tussenjaar’
Backpacken in Bali genot
Hele jaar frituren genotquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent van der Voort neemt een ‘tussenjaar’
Backpacken in Bali genot
Menzies zie ik als een purple patch speler. Die kan niet langere wedstrijden een hoog gemiddelde halen maar in die korte formats zoals op de vloer kan hij dat wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral de ‘vGerwen van de dag’, ongeacht zijn tegenstander. Op zijn goede dagen is hij nog altijd even goed als Humphries en Littler, op een slechte dag is het écht helemaal niks en kan in principe bijna iedereen van hem winnen, behalve Dimitri van den Bergh.
Overigens zou ik Menzies niet overschatten, TV en vloer is iets heel anders en zijn niveau op de televisie is nog altijd heel matig. Gewoon een sporadische vormpiek denk ik (waarmee hij geen top 32 gaat halen).
Zit die jankmuil nog vaker in de studio zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jicht op je muil. Je bent gewoon kolosaal dik gore vieze vetzak. Vettige rooie. @:de_boswachter
Is ook geen rocket science:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ zag die tendens al een jaar geleden ingezet worden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net als Wright gaat ook klompvoet een moeilijk jaar krijgen als ie zo blijft gooien
Die gaat in ieder geval nooit meer op niveau komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit die jankmuil nog vaker in de studio zeker
Vergeet niet dat we ook nog types als Robert Owen en Nick Kenny hebben die zomaar de tweede ronde kunnen bereiken met een gunstige lotingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal ook van de loowting afhangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Nolles ook prima eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedere tafel zonder Jerry is een relatief goede tafel
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joyce heeft Gummibeer vervangen voor een nog stommer en nietszeggender liedje
Doe het dan gewoon niet
Hey je bent terug in DRTquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.
Ik kom gewoon even kijken en ben zeker niet van plan om hier veel te gaan posten, maar bedankt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hey je bent terug in DRTwelkom!
Dat mag! Als walk-on vind ik het niet zo veel. Maar Joyce heeft ook geen uitstraling.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.
Je username komt trouwens aardig overeen met de wedstrijd van gisteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag! Als walk-on vind ik het niet zo veel. Maar Joyce heeft ook geen uitstraling.
Dit komt goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjaq gaat volgende week van de Brienenoord springen
Heeft niet iedereen hier een andere walk-on? Want die van Schindler is toch ook anders normaal gezien?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross heeft een nieuwe walk-on
Had beter het origineel hiervan kunnen doen maar alles beter dan Hot Hot Hot
JAAAAAAAAAAAAA NOOIT MEER VINNIEquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jicht op je muil. Je bent gewoon kolosaal dik gore vieze vetzak. Vettige rooie. @:de_boswachter
Toeval, Asp kwam gewoon op met Brightside.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen hier een andere walk-on? Want die van Schindler is toch ook anders normaal gezien?
Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA NOOIT MEER VINNIE
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dus
Zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.dartfreakz.nl(...)egt-martin-schindlerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een simpele doorgang door de muur.
Bij Painter bleef de plaat hangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:35 schreef Stoner12 het volgende:
Wat moet Loek met de walk on van Painter
Wat heb je tegen de Decker?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Gando.
Kasplantje De Decker moeten we ver van de top-32 houden.
Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de Decker?
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarstenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarsten
Dat interview van een jaartje geleden heeft wel schade gedaan, maar op het podium vind ik hem wel leuk. Lekker rustig en een tikkie arrogant. En hij gooit dit jaar echt goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.
En van kwalificatietoernooien aflopen ga je je motivatie niet terugkrijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook buiten de Pro Tour-top-16.
Vind t allebei maar matig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:07 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie nu ook massaal voor Gurney?
[..]
Bidden voor lege zalen. Samen met Clayton.
Enorm oke. Wat een verschil met een tijd geleden zeg. Duidelijk te zien dat hij echt veel positiever aan de oche staat. Veel meer focus en winnersmentaliteit. Dat slappe gedoe lijkt verdwenen. Het leek altijd alsof hij elk moment van ellende neer kon vallen.quote:
Haha, dan is de geluksfactor wel erg groot. Als je D1 trekt dan heb je echt een groot probleem in elke leg.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Nober het volgende:
Is het nog een idee om op het podium iedere darter een balletje te laten trekken en het cijfer dat op het balletje staat is de dubbel waar de tegenstander vervolgens telkens op moet beginnen?
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Nober het volgende:
Is het nog een idee om op het podium iedere darter een balletje te laten trekken en het cijfer dat op het balletje staat is de dubbel waar de tegenstander vervolgens telkens op moet beginnen?
Dit is niet okéquote:Op donderdag 10 oktober 2024 23:19 schreef wimderon het volgende:
Ja, zo komen we nooit van Cullen af hè.
Dan Nummerborded maar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:08 schreef wimderon het volgende:
De Decker, Wade, Cullen of Van den Bergh in de finale.
Ik gun het Wade wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 01:08 schreef wimderon het volgende:
De Decker, Wade, Cullen of Van den Bergh in de finale.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent gaat een podcast beginnen
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:38 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 100 jaar kilo terug.
Nog meer op zijn luie reet zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent gaat een podcast beginnen
Cullen is toch veel erger.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op deze manier komen we maar niet van vdbergh af
Cullen of vdbergh. Tis lood om oud-ijzer. Ik trek de onzekerheid van vdbergh heel slecht. Hij zoekt overal bevestiging in en gaat daat met maniertjes naar op zoek. Zoals z'n dansje. Hij wil onderscheidend zijn maar tis niet authentiek. Dat stoort mequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cullen is toch veel erger.
Ik vind een halve finale met Belgen best wel leuk eigenlijk. Humphries - Joyce, tja. Walk-over voor Humphries hopelijk, heel irritant dat Joyce zo ver is gekomen.
Die eerste set hoeft nog niet veel te betekenen . Al is het vertragingswerk van VDB wel niet gunstig voor hem.quote:
Ik dacht dat er maar vier sets gewonnen hoefden te worden, maar het gaat nu al omhoog naar vijf. Wordt nachtwerk zo. Ik ga na deze set wel pitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die eerste set hoeft nog niet veel te betekenen . Al is het vertragingswerk van VDB wel niet gunstig voor hem.
Vlaanderen komt hier inderdaad als een chronisch neerslachtige natie naar voorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Beiden lekker aan de Xanax gegaan.
Cynischer dan broodautomaten ga je het niet zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Vlaanderen komt hier inderdaad als een chronisch neerslachtige natie naar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog winnen voor de ultieme middelvingerBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Eindelijk exit voor Dimiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op deze manier komen we maar niet van vdbergh af
Dan heb je geluk dat je de Afrikaanse WK-qualifier gemist hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was wel tamelijk belachelijk hoe lang Dimitri erover deed bij de walk-on
Dat was een act.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij hebben ze niet door dat ze al live zijn
Dat is bij Koert meestal zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan vond ik het geen leuke act.
Het is hem wel gegund dit toernooi. Met speels gemak Heta, Anderson, Wade en vdBergh uit het toernooi gesmeten. Ik vind kasplantje iets te negatief, hij doet het gewoon vreselijk goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alles behalve kasplantje De Decker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |