Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de Decker?
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarstenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarsten
Dat interview van een jaartje geleden heeft wel schade gedaan, maar op het podium vind ik hem wel leuk. Lekker rustig en een tikkie arrogant. En hij gooit dit jaar echt goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.
En van kwalificatietoernooien aflopen ga je je motivatie niet terugkrijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook buiten de Pro Tour-top-16.
Bidden voor lege zalen. Samen met Clayton.quote:
Vind t allebei maar matig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:07 schreef Nober het volgende:
Zijn jullie nu ook massaal voor Gurney?
[..]
Bidden voor lege zalen. Samen met Clayton.
Enorm oke. Wat een verschil met een tijd geleden zeg. Duidelijk te zien dat hij echt veel positiever aan de oche staat. Veel meer focus en winnersmentaliteit. Dat slappe gedoe lijkt verdwenen. Het leek altijd alsof hij elk moment van ellende neer kon vallen.quote:
Haha, dan is de geluksfactor wel erg groot. Als je D1 trekt dan heb je echt een groot probleem in elke leg.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Nober het volgende:
Is het nog een idee om op het podium iedere darter een balletje te laten trekken en het cijfer dat op het balletje staat is de dubbel waar de tegenstander vervolgens telkens op moet beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |