Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA NOOIT MEER VINNIE
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dus
Zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?
https://www.dartfreakz.nl(...)egt-martin-schindlerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een simpele doorgang door de muur.
Bij Painter bleef de plaat hangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:35 schreef Stoner12 het volgende:
Wat moet Loek met de walk on van Painter
Wat heb je tegen de Decker?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Gando.
Kasplantje De Decker moeten we ver van de top-32 houden.
Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de Decker?
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarstenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die verliezen van Madars Razma en daarna in huilen uitbarsten kan ik niet serieus nemen.
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zou verliezen van Razma op het WK zou ik ook in huilen uitbarsten
Dat interview van een jaartje geleden heeft wel schade gedaan, maar op het podium vind ik hem wel leuk. Lekker rustig en een tikkie arrogant. En hij gooit dit jaar echt goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is verder ook gewoon een enorm kasplantje zonder identiteit op het podium. Gewoon een Belgische Noppert. Al gaat hij vrees ik mede dankzij vandaag een top-32 plek op het WK veilig stellen.
En van kwalificatietoernooien aflopen ga je je motivatie niet terugkrijgen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook buiten de Pro Tour-top-16.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |