Iedere tafel zonder Jerry is een relatief goede tafelquote:
Eens. Ik vind Nolles ook prima eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedere tafel zonder Jerry is een relatief goede tafel
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joyce heeft Gummibeer vervangen voor een nog stommer en nietszeggender liedje
Doe het dan gewoon niet
Hey je bent terug in DRTquote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.
Ik kom gewoon even kijken en ben zeker niet van plan om hier veel te gaan posten, maar bedankt!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hey je bent terug in DRTwelkom!
Dat mag! Als walk-on vind ik het niet zo veel. Maar Joyce heeft ook geen uitstraling.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind Another Night eerlijk gezegd wel een prima liedje.
Je username komt trouwens aardig overeen met de wedstrijd van gisteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat mag! Als walk-on vind ik het niet zo veel. Maar Joyce heeft ook geen uitstraling.
Dit komt goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet gerust op.
Dat zeiden ze ook over de transferwindow van Feyenoord.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjaq gaat volgende week van de Brienenoord springen
Heeft niet iedereen hier een andere walk-on? Want die van Schindler is toch ook anders normaal gezien?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross heeft een nieuwe walk-on
Had beter het origineel hiervan kunnen doen maar alles beter dan Hot Hot Hot
JAAAAAAAAAAAAA NOOIT MEER VINNIEquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jicht op je muil. Je bent gewoon kolosaal dik gore vieze vetzak. Vettige rooie. @:de_boswachter
Toeval, Asp kwam gewoon op met Brightside.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:35 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Heeft niet iedereen hier een andere walk-on? Want die van Schindler is toch ook anders normaal gezien?
Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dusquote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA NOOIT MEER VINNIE
Neequote:Op woensdag 9 oktober 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wint straks de PDPA Qualifier, haalt de laatste 16 van het WK en dan zitten we er toch weer een jaar aan vast dus
Zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?
https://www.dartfreakz.nl(...)egt-martin-schindlerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een simpele doorgang door de muur.
Bij Painter bleef de plaat hangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 22:35 schreef Stoner12 het volgende:
Wat moet Loek met de walk on van Painter
Wat heb je tegen de Decker?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup Gando.
Kasplantje De Decker moeten we ver van de top-32 houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |