Die was ziek.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:17 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk beugelbekkie
Winmautroepquote:Op woensdag 9 oktober 2024 08:17 schreef Pino112 het volgende:
Definitief einde tijdperk beugelbekkie
@Alaphilippe_ zag die tendens al een jaar geleden ingezet worden.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:49 schreef Scorpion_17 het volgende:het ziet er gewoon totaal niet uit. Van Gerwens werpstijl is niet om aan te zien. Op deze manier ga manier ga je weinig meer winnen op de grote toernooien
Duitsland is ons voorbij op alle fronten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Een pijnlijk toernooi voor het VLAGGETJE.
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
De NOS met een schreeuwende kop. Die mensen snappen er allemaal geen reet van.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou vGerwen direct verliezen dit WK?
Nu al zin in de interviews met ‘ik voel me goed’ en dat ie voor niemand bang isquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.
Het is vooral de ‘vGerwen van de dag’, ongeacht zijn tegenstander. Op zijn goede dagen is hij nog altijd even goed als Humphries en Littler, op een slechte dag is het écht helemaal niks en kan in principe bijna iedereen van hem winnen, behalve Dimitri van den Bergh.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een Nijman of Menzies zie ik hem zich wel oppompen. We moeten eerder een laagje eronder bekijken, die hij a la Scott Williams gegarandeerd zou onderschatten.
Backpacken zit er - met die rug - helaas niet in voor Vincent van der Voort.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent van der Voort neemt een ‘tussenjaar’
Backpacken in Bali genot
Hele jaar frituren genotquote:Op woensdag 9 oktober 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vincent van der Voort neemt een ‘tussenjaar’
Backpacken in Bali genot
Menzies zie ik als een purple patch speler. Die kan niet langere wedstrijden een hoog gemiddelde halen maar in die korte formats zoals op de vloer kan hij dat wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral de ‘vGerwen van de dag’, ongeacht zijn tegenstander. Op zijn goede dagen is hij nog altijd even goed als Humphries en Littler, op een slechte dag is het écht helemaal niks en kan in principe bijna iedereen van hem winnen, behalve Dimitri van den Bergh.
Overigens zou ik Menzies niet overschatten, TV en vloer is iets heel anders en zijn niveau op de televisie is nog altijd heel matig. Gewoon een sporadische vormpiek denk ik (waarmee hij geen top 32 gaat halen).
Zit die jankmuil nog vaker in de studio zekerquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:31 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Jicht op je muil. Je bent gewoon kolosaal dik gore vieze vetzak. Vettige rooie. @:de_boswachter
Is ook geen rocket science:quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:alaphilippe_ zag die tendens al een jaar geleden ingezet worden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net als Wright gaat ook klompvoet een moeilijk jaar krijgen als ie zo blijft gooien
Die gaat in ieder geval nooit meer op niveau komen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Zit die jankmuil nog vaker in de studio zeker
Vergeet niet dat we ook nog types als Robert Owen en Nick Kenny hebben die zomaar de tweede ronde kunnen bereiken met een gunstige lotingquote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal ook van de loowting afhangen.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 10:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedere tafel zonder Jerry is een relatief goede tafelquote:
Eens. Ik vind Nolles ook prima eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedere tafel zonder Jerry is een relatief goede tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |