Cullen is toch veel erger.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op deze manier komen we maar niet van vdbergh af
Cullen of vdbergh. Tis lood om oud-ijzer. Ik trek de onzekerheid van vdbergh heel slecht. Hij zoekt overal bevestiging in en gaat daat met maniertjes naar op zoek. Zoals z'n dansje. Hij wil onderscheidend zijn maar tis niet authentiek. Dat stoort mequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cullen is toch veel erger.
Ik vind een halve finale met Belgen best wel leuk eigenlijk. Humphries - Joyce, tja. Walk-over voor Humphries hopelijk, heel irritant dat Joyce zo ver is gekomen.
Die eerste set hoeft nog niet veel te betekenen . Al is het vertragingswerk van VDB wel niet gunstig voor hem.quote:
Ik dacht dat er maar vier sets gewonnen hoefden te worden, maar het gaat nu al omhoog naar vijf. Wordt nachtwerk zo. Ik ga na deze set wel pitten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die eerste set hoeft nog niet veel te betekenen . Al is het vertragingswerk van VDB wel niet gunstig voor hem.
Vlaanderen komt hier inderdaad als een chronisch neerslachtige natie naar voorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Beiden lekker aan de Xanax gegaan.
Cynischer dan broodautomaten ga je het niet zien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:27 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Vlaanderen komt hier inderdaad als een chronisch neerslachtige natie naar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog winnen voor de ultieme middelvingerBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Eindelijk exit voor Dimiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op deze manier komen we maar niet van vdbergh af
Dan heb je geluk dat je de Afrikaanse WK-qualifier gemist hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was wel tamelijk belachelijk hoe lang Dimitri erover deed bij de walk-on
Dat was een act.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij hebben ze niet door dat ze al live zijn
Dat is bij Koert meestal zoquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan vond ik het geen leuke act.
Het is hem wel gegund dit toernooi. Met speels gemak Heta, Anderson, Wade en vdBergh uit het toernooi gesmeten. Ik vind kasplantje iets te negatief, hij doet het gewoon vreselijk goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Alles behalve kasplantje De Decker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |