SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie heeft hier Hancko een kutspeler genoemd?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit is nu een ontzettende kutspeler volgens dit topic.
Alsof we ooit gaan scoren. Dit is wel gespeeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Beetje kut weggewerkt door Bueno.
Als het nú maar niet als een kaartenhuis instort.
Ze weten gewoon niet dat de wedstrijd inmiddels begonnen is. Waarom word hen dat niet verteld? Schande!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het begint al met zo'n debiele aftrap voor de wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof we ooit gaan scoren. Dit is wel gespeeld.
Al besproken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig doet Girona dat voor jullie lol
Bijlowquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Onze verdediging staat écht slecht.
Snel Trauner en Bijlow erin.
Bijlow gaat voorlopig niet spelen denk ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
helaas is Trauner ook niet meer hoe we Trauner voor ons zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kunnen die het ook beter organiseren? Want als het een collectief probleem gaan 2 wissels ook niet veel doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eens. Hij scoort nooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijlow
Die kan er toch ook niks van joh wees eens reëel.
Jij onderschat hier de bromance van Trauner en Hancko.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen die het ook beter organiseren? Want als het een collectief probleem gaan 2 wissels ook niet veel doen.
Bijlow is coachend véél beter dan Wellenreuther.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kunnen die het ook beter organiseren? Want als het een collectief probleem gaan 2 wissels ook niet veel doen.
Hij mist vooral overzicht.quote:
Ik denk dat we één blunder verwijderd zijn van een keeperswissel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijlow gaat voorlopig niet spelen denk ik.
Die jongen is opvallend koelbloedig voor het doel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef fetX het volgende:
Verder totaal onzichtbaar vandaag trouwens, maar uitstekend dit.
Eens. Dat is dan wel weer lekker. Maar mag iets meer in het spel voor komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die jongen is opvallend koelbloedig voor het doel.
GVD WAT ZEI IKquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef klaasweetalles het volgende:
OWJEEEEE UEDA...
NU WEET IK EVEN NIET HOOR
Jammer he?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:21 schreef GGMM het volgende:
Ach, Ueda.
@:dombohetolifantje1 wat is dit voor shit?
rot op naar japan gekquote:
mwa, dan kies je voor hancko ofzo - mssn ook niet altijd raak maar wel harder / geplaatsterquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef H.FR het volgende:
Zo zie je maar dat het toch wel relevant is of een spits een penalty kan nemen.
Triple punishment regelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo heel slecht schiet ie hem niet eens in. Vond het overigens wel duidelijk rood ipv geel.
Twee redelijke potjes en nu weer idioot slecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Ueda is echt een verschrikkelijk matige speler. Wat een droevenis.
Maar Timber loopt hem anders zo een leeg doel in, dan geldt die regel toch niet meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Triple punishment regel
Uiteindelijk is het zero punishment want we scoren niet eens.
Met 1-3 voetbal je zoveel makkelijker. Echt, ik word niet goed van die vent. Zerrouki en Ueda, twee verschrikkelijk slechte spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee redelijke potjes en nu weer idioot slecht.
En vervolgens een best wel belangrijke penalty missen.
Volgens mij heeft Hancko echt heel erg goede statistieken, die moet het gewoon opeisen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa, dan kies je voor hancko ofzo - mssn ook niet altijd raak maar wel harder / geplaatster
Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat Ueda nummer 1 is, het enige dat ie tot nu toe goed heeft gedaan in een Feyenoord-shirt is een paar goede penalties nemen op moeilijke momenten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
Iedereen mag blijkbaar een penalty nemen. Ik vond Timber net zo min een penaltynemer
Dat soort dingen spreek je toch af als je jezelf als trainer een beetje serieus neemt
HONDERS PROCENT.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hancko echt heel erg goede statistieken, die moet het gewoon opeisen.
Dit is zo’n beetje het simpelste voor een keeper.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo heel slecht schiet ie hem niet eens in. Vond het overigens wel duidelijk rood ipv geel.
Jawel, omdat ie de bal probeert te spelen. Als het buiten de 16 was gebeurd was het wel rood, wat achteraf dus beter voor ons was geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar Timber loopt hem anders zo een leeg doel in, dan geldt die regel toch niet meer?
Maar goed, het zal wel.
Te Kloese is een soort Ome Mart.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 1-3 voetbal je zoveel makkelijker. Echt, ik word niet goed van die vent. Zerrouki en Ueda, twee verschrikkelijk slechte spelers.
Inderdaad, het is een beetje lullig omdat het doel nu écht leeg was. Maar het was geen rood.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, omdat ie de bal probeert te spelen. Als het buiten de 16 was gebeurd was het wel rood, wat achteraf dus beter voor ons was geweest
Wil jij zeggen dat zelfs Heerenveen hier van kan winnen? Want zij zijn ook vrij matigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is dat Girona ook gewoon vrij matig is.
Twee cadeautjes van Girona. Lekker man.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is dat Girona ook gewoon vrij matig is.
Op het moment van neerhalen ging die toch niet voor de bal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beetje lullig omdat het doel nu écht leeg was. Maar het was geen rood.
Als de keeper de goede hoek kiest wel, hij was wel redelijk hard en strak geschoten. Het was niet zo'n kutschot waarbij de keeper gewoon kan wachten in plaats van dat ie moet raden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje het simpelste voor een keeper.
En het was (helaas) terecht geel.
Priske wil wel winnen hoop ik, for sure.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Zerrouki gaat nog komen deze wedstrijd
Zerrouki?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou straks wel een aanvaller eruit halen en een extra middenvelder erin gooien om het uit te spelen
maar is onze trainer ook zo briljant
dat blijft de vraag
Oppermatig?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord op 50% is oppermatig tegen Girona
Als ik dit aan jullie vertelde zouden jullie mij uitlachen
Maar dan gaan we niet doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Even serieus.
Hier kunnen we gewoon winnen.
Bizar.
Met 3 kurken erin wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
Als een keeper zo overduidelijk heen en weer hupt weet je welke hoek die kiest.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als de keeper de goede hoek kiest wel, hij was wel redelijk hard en strak geschoten. Het was niet zo'n kutschot waarbij de keeper gewoon kan wachten in plaats van dat ie moet raden.
Dat was een foutje. Heb ik net gefixedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stiekem best een goede omschrijving van hoe het gaat eigenlijk
Geen idee, ik heb nog nooit gevoetbald johquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als een keeper zo overduidelijk heen en weer hupt weet je welke hoek die kiest.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
2 vingers in de neus maatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Dan mist ie sws.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Zeg dit niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar dan gaan we niet doen.
Weer die kut Jap.
Sommigen willen van gelijkspelen tegen de grootste kneuzenclubs naar winnen van de nummer 3 van Spanje in de CL met tiki taka.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
het gaat om de miljoenenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
Ik dacht dat jij onlangs was overledenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onlangs was overleden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Klaas_van_der_Zwaag
Legendes blijven legendesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!
het is echt een conference league wedstrijd..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Een echte legende kan zijn eigen verhaal navertellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Legendes blijven legendes
zelfs op fok
Ik vind Girona niet heel goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Even serieus.
Hier kunnen we gewoon winnen.
Bizar.
Klopt maar wij zijn ook niet best.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Girona niet heel goed.
De fameuze dubbele wissel Nadj-Moussaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hij schoot toch ook debiel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
jeuzus ueda\
]SCHIET GEWOON DEBIEL
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
ik krijg altijd gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
Wel alleen de Minteh van de laatste 4 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee had er nu al drie in liggen.
In deze fase van het seizoen verneukte Mintthee nog hoogstpersoonlijk een resultaat in Madrid.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee had er nu al drie in liggen.
Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel alleen de Minteh van de laatste 4 maanden.
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
Er ligt zoveel ruimte
Met Arend was het nu 0-5
Hij is niet blind iig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Eens wel. Met name het eerste half jaar was hij echt niet zo goed. Vanaf februari/maart begon het pas écht te lopen bij hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.
Het zat je blijkbaar nog dwarsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.
Voor @:ggmm even duidelijkheid dat dit dus geen boosheid is, maar alleen kritiek. Dan snapt hij het ook.
Je bent nooit te oud om wat bij te leren makker. Heb het graag voor je gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zat je blijkbaar nog dwars
Hopelijk ben je het nu kwijt
Vast een FC Emmen supporter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Maar het was Coco die zei dat je woest wasquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om wat bij te leren makker. Heb het graag voor je gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |