Dan mist ie sws.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Zeg dit niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar dan gaan we niet doen.
Weer die kut Jap.
Sommigen willen van gelijkspelen tegen de grootste kneuzenclubs naar winnen van de nummer 3 van Spanje in de CL met tiki taka.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
het gaat om de miljoenenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
Ik dacht dat jij onlangs was overledenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onlangs was overleden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Klaas_van_der_Zwaag
Legendes blijven legendesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!
het is echt een conference league wedstrijd..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Een echte legende kan zijn eigen verhaal navertellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Legendes blijven legendes
zelfs op fok
Ik vind Girona niet heel goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Even serieus.
Hier kunnen we gewoon winnen.
Bizar.
Klopt maar wij zijn ook niet best.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Girona niet heel goed.
De fameuze dubbele wissel Nadj-Moussaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
Hij schoot toch ook debiel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
jeuzus ueda\
]SCHIET GEWOON DEBIEL
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
ik krijg altijd gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
Wel alleen de Minteh van de laatste 4 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee had er nu al drie in liggen.
In deze fase van het seizoen verneukte Mintthee nog hoogstpersoonlijk een resultaat in Madrid.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee had er nu al drie in liggen.
Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel alleen de Minteh van de laatste 4 maanden.
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
Er ligt zoveel ruimte
Met Arend was het nu 0-5
Hij is niet blind iig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Eens wel. Met name het eerste half jaar was hij echt niet zo goed. Vanaf februari/maart begon het pas écht te lopen bij hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.
Het zat je blijkbaar nog dwarsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.
Voor @:ggmm even duidelijkheid dat dit dus geen boosheid is, maar alleen kritiek. Dan snapt hij het ook.
Je bent nooit te oud om wat bij te leren makker. Heb het graag voor je gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zat je blijkbaar nog dwars
Hopelijk ben je het nu kwijt
Vast een FC Emmen supporter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |