Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel alleen de Minteh van de laatste 4 maanden.
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
Er ligt zoveel ruimte
Met Arend was het nu 0-5
Hij is niet blind iig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Eens wel. Met name het eerste half jaar was hij echt niet zo goed. Vanaf februari/maart begon het pas écht te lopen bij hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mintthee was een feestje op het einde maar hij wordt ook wel tot legendarische proporties verheven.
Het zat je blijkbaar nog dwarsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja het is wel heel slordig. Aan de bal zijn we vandaag echt niet goed.
Voor @:ggmm even duidelijkheid dat dit dus geen boosheid is, maar alleen kritiek. Dan snapt hij het ook.
Je bent nooit te oud om wat bij te leren makker. Heb het graag voor je gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zat je blijkbaar nog dwars
Hopelijk ben je het nu kwijt
Vast een FC Emmen supporter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn vader vraagt net per app aan mij of we niet nog een derde spits hebben.
Die is geen fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |