Op het moment van neerhalen ging die toch niet voor de bal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een beetje lullig omdat het doel nu écht leeg was. Maar het was geen rood.
Als de keeper de goede hoek kiest wel, hij was wel redelijk hard en strak geschoten. Het was niet zo'n kutschot waarbij de keeper gewoon kan wachten in plaats van dat ie moet raden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is zo’n beetje het simpelste voor een keeper.
En het was (helaas) terecht geel.
Priske wil wel winnen hoop ik, for sure.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef zoekeenleven het volgende:
Zerrouki gaat nog komen deze wedstrijd
Zerrouki?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou straks wel een aanvaller eruit halen en een extra middenvelder erin gooien om het uit te spelen
maar is onze trainer ook zo briljant
dat blijft de vraag
Oppermatig?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord op 50% is oppermatig tegen Girona
Als ik dit aan jullie vertelde zouden jullie mij uitlachen
Maar dan gaan we niet doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Even serieus.
Hier kunnen we gewoon winnen.
Bizar.
Met 3 kurken erin wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
Als een keeper zo overduidelijk heen en weer hupt weet je welke hoek die kiest.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als de keeper de goede hoek kiest wel, hij was wel redelijk hard en strak geschoten. Het was niet zo'n kutschot waarbij de keeper gewoon kan wachten in plaats van dat ie moet raden.
Dat was een foutje. Heb ik net gefixedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stiekem best een goede omschrijving van hoe het gaat eigenlijk
Geen idee, ik heb nog nooit gevoetbald johquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als een keeper zo overduidelijk heen en weer hupt weet je welke hoek die kiest.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
2 vingers in de neus maatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |