Twee redelijke potjes en nu weer idioot slecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef fetX het volgende:
Ueda is echt een verschrikkelijk matige speler. Wat een droevenis.
Maar Timber loopt hem anders zo een leeg doel in, dan geldt die regel toch niet meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Triple punishment regel
Uiteindelijk is het zero punishment want we scoren niet eens.
Met 1-3 voetbal je zoveel makkelijker. Echt, ik word niet goed van die vent. Zerrouki en Ueda, twee verschrikkelijk slechte spelers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee redelijke potjes en nu weer idioot slecht.
En vervolgens een best wel belangrijke penalty missen.
Volgens mij heeft Hancko echt heel erg goede statistieken, die moet het gewoon opeisen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
mwa, dan kies je voor hancko ofzo - mssn ook niet altijd raak maar wel harder / geplaatster
Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat Ueda nummer 1 is, het enige dat ie tot nu toe goed heeft gedaan in een Feyenoord-shirt is een paar goede penalties nemen op moeilijke momenten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef Caland het volgende:
Iedereen mag blijkbaar een penalty nemen. Ik vond Timber net zo min een penaltynemer
Dat soort dingen spreek je toch af als je jezelf als trainer een beetje serieus neemt
HONDERS PROCENT.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hancko echt heel erg goede statistieken, die moet het gewoon opeisen.
Dit is zo’n beetje het simpelste voor een keeper.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo heel slecht schiet ie hem niet eens in. Vond het overigens wel duidelijk rood ipv geel.
Jawel, omdat ie de bal probeert te spelen. Als het buiten de 16 was gebeurd was het wel rood, wat achteraf dus beter voor ons was geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar Timber loopt hem anders zo een leeg doel in, dan geldt die regel toch niet meer?
Maar goed, het zal wel.
Te Kloese is een soort Ome Mart.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 1-3 voetbal je zoveel makkelijker. Echt, ik word niet goed van die vent. Zerrouki en Ueda, twee verschrikkelijk slechte spelers.
Inderdaad, het is een beetje lullig omdat het doel nu écht leeg was. Maar het was geen rood.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jawel, omdat ie de bal probeert te spelen. Als het buiten de 16 was gebeurd was het wel rood, wat achteraf dus beter voor ons was geweest
Wil jij zeggen dat zelfs Heerenveen hier van kan winnen? Want zij zijn ook vrij matigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is dat Girona ook gewoon vrij matig is.
Twee cadeautjes van Girona. Lekker man.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:28 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het is dat Girona ook gewoon vrij matig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |