Dan mist ie sws.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Zeg dit niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar dan gaan we niet doen.
Weer die kut Jap.
Sommigen willen van gelijkspelen tegen de grootste kneuzenclubs naar winnen van de nummer 3 van Spanje in de CL met tiki taka.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
het gaat om de miljoenenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie 2 hele matige ploegen een soort hotseknotswedstrijd spelen. Maar als je deze niet wint kun je beter uit de CL stappen
Ik dacht dat jij onlangs was overledenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
als ueda nog een pingel neemt dit seizoen breek ik zijn poten
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij onlangs was overleden
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Klaas_van_der_Zwaag
Legendes blijven legendesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs als klaas overleden is, post hij nog op FOK!
het is echt een conference league wedstrijd..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:35 schreef fetX het volgende:
Girona is echt heel matig. Dit moet toch te doen zijn.
Maar ik vind ons alsnog vrij matig om eerlijk te zijn. Het is dat Girona je 2 (eigenlijk 3) cadeautjes geeft.
Een echte legende kan zijn eigen verhaal navertellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Legendes blijven legendes
zelfs op fok
Ik vind Girona niet heel goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef bbuddybb het volgende:
Jongons. Even serieus.
Hier kunnen we gewoon winnen.
Bizar.
Klopt maar wij zijn ook niet best.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Girona niet heel goed.
De fameuze dubbele wissel Nadj-Moussaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef hhh38 het volgende:
Hoop wel dat iedereen klaar is voor de komst van iig Hadj-Moussa en misschien ook Nadje
Hij schoot toch ook debiel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
jeuzus ueda\
]SCHIET GEWOON DEBIEL
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
ik krijg altijd gelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
TIEFYS ZOOI
dit lijkt wel op buitenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |