Dan noemen we het vanaf nu Soft Domequote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iron dome is niet voor ballistic missiles Hans, daar zijn de Arrows voor, er is zat gepakt.
De schuilkelders zorgen voor weinig burgerslachtoffers. Het gebrek eraan, zorgt voor veel burgerslachtoffers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Gelukkig hebben Isralirs schuilkelders. Alle Isralirs hebben in schuilkelders gezeten tijdens de raketaanval van gisteren. 10 miljoen mensen.
Deze reeks begon ik door te zeggen dat de Iraanse regering een stel dolle honden zijn en het land een hellegat hebben gemaakt. Het idee dat je na generaties geweld heen en weer nog kan spreken van alleen hunnie begon is onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar doe nu niet of het iets goeds is wat in de plaats is gekomen.
Natuurlijk snap je dat wel. Maar hey, even stoere taal roepen he.quote:
Zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze reeks begon ik door te zeggen dat de Iraanse regering een stel dolle honden zijn en het land een hellegat hebben gemaakt. Het idee dat je na generaties geweld heen en weer nog kan spreken van alleen hunnie begon is onzin.
Jij breekt aan het einde van een reactiereeks in met het bericht dat ik Iran tof zou vinden. Mag ik er dan niet vanuit gaan dat je het eens met meneer Howard bent?quote:
Als ik het met Howard eens ben vallen Pasen en Pinksteren op 1 dag vermoed ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij breekt aan het einde van een reactiereeks in met het bericht dat ik Iran tof zou vinden. Mag ik er dan niet vanuit gaan dat je het eens met meneer Howard bent?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:55 schreef Nexum het volgende:
Verklaar elkaar nou gewoon de oorlog en verwoest Iran. Klaar, nooit meer oorlog in het Midden-Oosten. Heeft Israhell ook weer z'n zin.
Nee hoor. Ze zeiden te reageren als het hun uitkomt en ze gaan door met de grondinvasie in Libanon, daar ligt de focus nu op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef Discombobulate het volgende:
Straks weer het hele verhaaltje opnieuw. Ik dacht dat gister gemeld was dat Isral vannacht terug zou slaan?
Ze zullen vast eerst hun militaire vliegvelden een beetje moeten oplappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef Discombobulate het volgende:
Straks weer het hele verhaaltje opnieuw. Ik dacht dat gister gemeld was dat Isral vannacht terug zou slaan?
Israel heeft kernwapens, Iran (nog) niet. Dus mocht het tot een totale oorlog komen dan krijg je gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:55 schreef Nexum het volgende:
Verklaar elkaar nou gewoon de oorlog en verwoest Iran. Klaar, nooit meer oorlog in het Midden-Oosten. Heeft Israhell ook weer z'n zin.
Doe even normaal. Daar wonen veel mensen die het niet eens zijn met hun eigen regime en er zelf onder gebukt gaan. En zelfs als dat niet zo zou zijn: het zijn mensen.quote:
Ach nog genoeg mensen over op deze aardbol toch? Kunnen er best een paar miljoen missen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe even normaal. Daar wonen veel mensen die het niet eens zijn met hun eigen regime en er zelf onder gebukt gaan. En zelfs als dat niet zo zou zijn: het zijn mensen.
Het gaat er vooral om wat de intenties van deze mensen willen zijn en dit zijn ongebreidelde schurken met slechte intenties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De Iraanse revolutie ontstond niet zomaar. Daar gingen decennia van westerse interventies en martelkamers aan vooraf.
Oh nee hoor, dat kan makkelijk. Iran is dit begonnen, niet Isral. Mensen die dat probeert te ontkennen zijn of naef of heulen stiekem met antiwesterse, antisemitische en fundamentalistische Islamtische schurken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze reeks begon ik door te zeggen dat de Iraanse regering een stel dolle honden zijn en het land een hellegat hebben gemaakt. Het idee dat je na generaties geweld heen en weer nog kan spreken van alleen hunnie begon is onzin.
Dat zijn de inwoners van Isral ook en dat wordt nog wel eens vergeten. De eenzijdige zorg over burgers is nogal vermoeiend.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Doe even normaal. Daar wonen veel mensen die het niet eens zijn met hun eigen regime en er zelf onder gebukt gaan. En zelfs als dat niet zo zou zijn: het zijn mensen.
Als Iran door blijft gaan met Israel op alle mogelijke manieren te terroriseren, heeft Israel geen andere keuze. Voordeel: het wordt dan erg rustig in het MO.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Als Iran door blijft gaan met Israel op alle mogelijke manieren te terroriseren, heeft Israel geen andere keuze. Voordeel: het wordt dan erg rustig in het MO.
Lijkt me niet verstandig. Ze hebben momenteel hun handen vol aan Hamas en Hezbollahquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef Discombobulate het volgende:
Het is net als wanneer een vrouw een man slaat. Men maakt zich daar meestal minder druk over dan wanneer het omgekeerd is. In principe zijn de acties gelijk, maar omdat de een het beter kan verdragen dan de ander (dankzij een grotere bouw of een Iron Dome), ervaren we het ene als minder kwalijk als het andere.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zijn de inwoners van Isral ook en dat wordt nog wel eens vergeten. De eenzijdige zorg over burgers is nogal vermoeiend.
Van de regen in de drup op deze manier.quote:
Als je objectief over dit conflict wil praten zit je hier verkeerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geen mens is objectief, iedereen heeft zijn eigen invalshoek.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:45 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als je objectief over dit conflict wil praten zit je hier verkeerd.
Kunnen overigens maar weinig moet ik zeggen. Dan moeten ook wat historici (geen zelfverklaarde) en andere experts bij de discussie aansluiten
Dat is een raar voorbeeld, want het net zo strafbaar voor een vrouw om gewelddadig te zijn tegen een man dan vice-versa. Er zijn bijvoorbeeld ook een heleboel mannen die slachtoffer zijn van huiselijk geweld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is net als wanneer een vrouw een man slaat. Men maakt zich daar meestal minder druk over dan wanneer het omgekeerd is. In principe zijn de acties gelijk, maar omdat de een het beter kan verdragen dan de ander (dankzij een grotere bouw of een Iron Dome), ervaren we het ene als minder kwalijk als het andere.
Een of ander figuur met kort pittig roze haar zal wel weer gaan protesteren dat het de schuld van Israel wasquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:51 schreef Ulx het volgende:
Dus Iran vermoordde een Palestijn op de Westoever. Valt dat ook onder GeNoCiDuH?
Intentie, beoogde schade, daadwerkelijke schade... Het kan ingewikkeld zijn om dat allemaal netjes uit elkaar te houden. Wanneer jij een vrouw met gelijke intensiteit slaat wanneer zij haar alles gaf, dan ligt zij onder het gras waar jij vrolijk kon doorlopen. Het is daarom belangrijk om vast te stellen wat de dader redelijkerwijs kon inschatten wat betreft het incasseringsvermogen van het slachtoffer, en het lijkt mij aannemelijk dat Iran wist dat slechts een fractie van haar aanvallen schade zou veroorzaken. Althans, er is vooral sprake van economische schade, maar die rekening wordt gelukkig voor Isral goeddeels neergelegd bij de Amerikaanse belastingbetaler.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is een raar voorbeeld, want het net zo strafbaar voor een vrouw om gewelddadig te zijn tegen een man dan vice-versa. Er zijn bijvoorbeeld ook een heleboel mannen die slachtoffer zijn van huiselijk geweld.
En in dit geval van dit conflict betreft het gewoon een verwerpelijke dubbele standaard. De realiteit is dat het sommige mensen het simpelweg minder kan schelen als er eventueel Isralirs omkomen dan dat er andere slachtoffers vallen.
Helemaal binnen bepaalde kringen, waar men een pathologische empathie heeft voor moslims en een afkeer van Joden.
De ZiOnIsTuH kRiJgEn WeL IrOn DoMe BeScHeRmInG!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Een of ander figuur met kort pittig roze haar zal wel weer gaan protesteren dat het de schuld van Israel was
Klopt maar dat zijn geen raketaanvallen. En ergens is het een handhaving van de NPT.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Moordaanslagen op geleerden en hooggeplaatste lui en het grootschalig vernietigen van nucleaire infrastructuur in Iran. Het is allemaal gebeurt de afgelopen 20 jaar.
Weinig zullen het toejuichen maar ik snap Iran wel waarom ze het willen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat je wel antisemiet moet zijn om het toe te juichen als Iran kernwapens zou krijgen. Eng forum begint dit te worden. Op zich uniek dat er nog gediscussieerd wordt over een onderwerp dat zo gepolariseerd is, maar ik vraag me af hoe lang dit nog haalbaar is.
Natuurlijk is het te begrijpen, en ik denk dat er best veel mensen zijn die het zouden toejuichen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Weinig zullen het toejuichen maar ik snap Iran wel waarom ze het willen hebben.
Is dit een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Enkele dagen, mooi kan ik vanavond ik alle rust voetbal kijken![]()
[ x ]
Welk gedeelte van Iran is door Isral bezet?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:33 schreef matthijst het volgende:
Israel slaat weer lekker door.
Beetje janken met Amerika achter de hand.
Doe maar even all-out-war in die regio, zijn we er voorlopig weer vanaf.
Die eenzijdigheid komt in ieder geval niet van mij. Ik ben op hand van Isral, al maakt dat me geen blinde supporter van het regime. En ik heb kennissen uit Iran met wie ik meeleef. Dat zijn intelligente, warme mensen die enerzijds slachtoffer zijn van hun regime en anderzijds van islamofoben in ons land.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn de inwoners van Isral ook en dat wordt nog wel eens vergeten. De eenzijdige zorg over burgers is nogal vermoeiend.
Islamofobie bestaat nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die eenzijdigheid komt in ieder geval niet van mij. Ik ben op hand van Isral, al maakt dat me geen blinde supporter van het regime. En ik heb kennissen uit Iran met wie ik meeleef. Dat zijn intelligente, warme mensen die enerzijds slachtoffer zijn van hun regime en anderzijds van islamofoben in ons land.
Dit lijkt meer op pingpongquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:21 schreef Ali_boo het volgende:
Enkele dagen, mooi kan ik vanavond ik alle rust voetbal kijken![]()
[ x ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Bassie48 het volgende:
Als Iran door blijft gaan met Israel op alle mogelijke manieren te terroriseren, heeft Israel geen andere keuze. Voordeel: het wordt dan erg rustig in het MO.
quote:
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:51 schreef Ulx het volgende:
Dus Iran vermoordde een Palestijn op de Westoever. Valt dat ook onder GeNoCiDuH?
Sinds wanneer boeit het overlijden van een Palestijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:51 schreef Ulx het volgende:
Mwah. Het gaat maar om 54 burgers per dag. Ik begrijp de verontwaardiging vanuit Isralische kant wel na het overlijden van deze manquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Iran is door Isral bezet?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mwah. Het gaat maar om 54 burgers per dag. Ik begrijp de verontwaardiging vanuit Isralische kant wel na het overlijden van deze man
Al dat aanmodderen is ook niks nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)efire-blitzer-digvid
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Je kan Netanyahu ook vervangen door Hamas / Iran hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Ja, en daarna heel Teheran, dus waarom zouden ze dan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.
Goede grap... alle ellende van Hamas, Houthi's en Hezbollah komt door Iran en dan zeg jij dat ze zich inhouden?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.
Isralische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, en daarna heel Teheran, dus waarom zouden ze dan doen?
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening h. Ik volg je niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Isralische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.
Die arme jongen weet zich geen raad met zijn Jodenhaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening h. Ik volg je niet helemaal hoor.
Lijkt er op dat Israel de keutel niet meer in gaat trekken en voor een grootschalig conflict wil gaan zoals Netanyahu ook al aangaf in zijn speech gistere/eergisteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Waarom Iran c.s. houdt zijn poten ook niet van Israel af, beetje erg hypocriet imo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Isralische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.
Je projecteert. Ik ben consistent.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening h. Ik volg je niet helemaal hoor.
Naja, ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet gaan accepteren dat Iran een atoomwapen zou ontwikkelen. Simpelweg omdat ze bang zijn dat het ingezet wordt tegen de joodse staat, al dan niet via een terroristische organisatie en omdat hun vijand openlijk uitspreekt dat de joodse staat vernietigd moet worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt er op dat Israel de keutel niet meer in gaat trekken en voor een grootschalig conflict wil gaan zoals Netanyahu ook al aangaf in zijn speech gistere/eergisteren.
Dat vind ik toch niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Je projecteert. Ik ben consistent.
Mee eens, ik denk niet dat Israel gaat stoppen in zuid Libanon.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Ik verwacht nu ook een nog harde aanpak in Libanon, ala Gaza, waar het me trouwens niet zou verbazen als daar Iraniers meevechten aan Hezbollah zijde.
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen. Maar zodra Isral Iran direct aanvalt, krijgen ze klappen terug van Iran zoals in april dit jaar en gisteren. De VS bewapent Oekrane, maar als de Russen New York aanvallen dan krijgen ze ook Amerikaanse bommen terug op Moskou.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:51 schreef Digi2 het volgende:
Waarom Iran c.s. houdt zijn poten ook niet van Israel af, beetje erg hypocriet imo.
quote:Na duurder goud loopt nu ook de prijs van zilver stevig op
De goudprijs breekt al langer records, maar ook de prijs van zilver begint stevig op te lopen. Inmiddels schommelt de prijs voor een troyounce rond de 32 dollar (ruim 28 euro). Die niveaus zijn sinds 2012 niet meer gezien.
Fixed that.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen Isral aan te vallen..
"Klappen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen. Maar zodra Isral Iran direct aanvalt, krijgen ze klappen terug van Iran zoals in april dit jaar en gisteren. De VS bewapent Oekrane, maar als de Russen New York aanvallen dan krijgen ze ook Amerikaanse bommen terug op Moskou.
Denk dat je niet zoveel te willen hebt als je zelf ook kernwapens bezit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet gaan accepteren dat Iran een atoomwapen zou ontwikkelen. Simpelweg omdat ze bang zijn dat het ingezet wordt tegen de joodse staat, al dan niet via een terroristische organisatie en omdat hun vijand openlijk uitspreekt dat de joodse staat vernietigd moet worden.
Dus dat er een Isralische aanval op het nucleaire complex gaat komen lijkt me voor de hand liggend. Dit is hun "casus belli", mogelijk gecombineerd met een aanval op energie/olie installaties.
Ik verwacht nu ook een nog harde aanpak in Libanon, ala Gaza, waar het me trouwens niet zou verbazen als daar Iraniers meevechten aan Hezbollah zijde.
Nee, maar je stelde je eerst wel wat genuanceerder op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde voor Isral geweest, dus hoezo ben ik inconsistent
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Denk dat je niet zoveel te willen hebt als je zelf ook kernwapens bezit.
Da kwartje wil niet vallen. Maar dat gaat het wel uiteindelijk.
Nou, die casus belli van Isral is nogal onredelijk ten opzichte van de wensen van Iran en de situatie momenteel.quote:
Dat gaan ze niet doen, dan worden ze zelf echt helemaal weggevaagd. Hup, paar kernbommen erop.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
Maar stel dat Iran een raketten zou afvuren voorzien van atoomlading, dan worden die toch voortijdig door de Iron dome uit de lucht geschoten. Valt die atoomlading dan in Jordani neer?
Ook als ze die met een vliegtuig willen droppen, kunnen ze dat vliegtuig voortijdig neerhalen. Lijkt me tamelijk riskant om atoomwapens in te zetten tegen Isral.
Je zult de luchtverdediging moeten verzadigen, zoals gister ook gebeurde. Als je er maar genoeg tegelijk afvuurt, raken er een stel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
Maar stel dat Iran een raketten zou afvuren voorzien van atoomlading, dan worden die toch voortijdig door de Iron dome uit de lucht geschoten. Valt die atoomlading dan in Jordani neer?
Ook als ze die met een vliegtuig willen droppen, kunnen ze dat vliegtuig voortijdig neerhalen. Lijkt me tamelijk riskant om atoomwapens in te zetten tegen Isral.
Zucht, voor de zoveelste keer, de Iron Dome is niet voor ballistische raketten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
De beste ter wereld, het aantal briljante acties is niet meer te tellen. Pieper hebben?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:07 schreef Discombobulate het volgende:
Het enige wat jammer is is dat Mossad HQ niet een voltreffer was. Nare geheime dienst met nare alfa mannetjes.
Het is bewust geen voltreffer. Dat bedoel ik met Iran houdt zich in. Al die wolkenkrabbers in Tel Aviv en ook nog eens live uitgezonden door alle grote nieuwszenders wereldwijd, besef wat voor beelden dat zou opleveren, zoveel raketten en geen n raakt zo'n wolkenkrabber? Bewust, voorlopig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:07 schreef Discombobulate het volgende:
Het enige wat jammer is is dat Mossad HQ niet een voltreffer was. Nare geheime dienst met nare alfa mannetjes.
Normaal gesproken wil een land niet dat Fallout op je eigen land terecht komt of dat de lading te vroeg af gaat. Dus normaliter zou je denken dat de wapens vlak voor inslag pas op scherp worden gezet. Volgens mij kan tot die tijd de raket/bom onderschept worden zodat het wapen vernietigd wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:04 schreef Gia het volgende:
Dan gaan de soennieten wel met de sjiieten op de vuistquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Dan gaan de Duitsers wel met de Polen op de vuist.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:10 schreef popje het volgende:
Dan gaan de soennieten wel met de sjiieten op de vuist
De VS gaat echt geen kernwapens inzetten tegen Iran, dat is zonde van de munitie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet doen, dan worden ze zelf echt helemaal weggevaagd. Hup, paar kernbommen erop.
Dan wil de VS wel meehelpen en is het echt klaar met Iran.
Daar geloof ik ook wel in, maar het lijkt er dus op dat dit een sneeuwbaleffect heeft gebracht ipv echt af te schrikken.quote:
Omdat Netanyahu al jaren uit is op een oorlog met Iran.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Daar geloof ik ook wel in, maar het lijkt er dus op dat dit een sneeuwbaleffect heeft gebracht ipv echt af te schrikken.
Ik snap nog niet precies wat je bedoeld sorryquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:05 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Nou, die casus belli van Isral is nogal onredelijk ten opzichte van de wensen van Iran en de situatie momenteel.
Tijd om het Iraanse volk te bevrijden van de islamitische bezetter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:15 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Omdat Netanyahu al jaren uit is op een oorlog met Iran.
Het Iraanse volk zal je juist met bommen i.p.v. bloemen verwelkomen om je duidelijk te maken dat je waanideen hebt door je islamofobie en denkt dat de islam een bezetter is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:22 schreef inslagenreuring het volgende:
Tijd om het Iraanse volk te bevrijden van de islamitische bezetter.
Dat toneelstukje dat de Ayatollah's opvoeren voor wereldse macht heeft niks met de ware Islam te maken zoals Mohammed die bedoelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het Iraanse volk zal je juist met bommen i.p.v. bloemen verwelkomen om je duidelijk te maken dat je waanideen hebt door je islamofobie en denkt dat de islam een bezetter is.
Het iraanse volk bestaat uit meerdere mensen. En niet iedereen denkt het zelfde. Ja weet het. shocking.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het Iraanse volk zal je juist met bommen i.p.v. bloemen verwelkomen om je duidelijk te maken dat je waanideen hebt door je islamofobie en denkt dat de islam een bezetter is.
Een land met hijabpolitie is een bezetter ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het sjiisme is dan ook niet echt islam, maar uitgevonden door Abdullah ibn Saba, een jood die claimde moslim te zijn geworden, een soort joodse Paul die het christendom naar de gallemiezen hielp.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef Perrin het volgende:
Dat toneelstukje dat de Ayatollah's opvoeren voor wereldse macht heeft niks met de ware Islam te maken zoals Mohammed die bedoelde.
Religie misbruiken voor wereldse macht inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:34 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het sjiisme is dan ook niet echt islam, maar uitgevonden door Abdullah ibn Saba, een jood die claimde moslim te zijn geworden, een soort joodse Paul die het christendom naar de gallemiezen hielp.
Dat verhaal hebben we eerder gehoord, we weten allemaal dat de VS en Isral niet om die mensen geven. Er zijn ook tegenstanders van Biden en Netanyahu, oppositie heb je overal, je kunt niet overal regime changes uitvoeren, doe je het wel, bommen i.p.v. bloemen van het lokale verzet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:28 schreef over_hedge het volgende:
Het iraanse volk bestaat uit meerdere mensen. En niet iedereen denkt het zelfde. Ja weet het. shocking.
Maar zitten er genoeg bij die erg blij zijn als het regime van nu op rot
Nee, Isral is de bezetter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een land met hijabpolitie is een bezetter ja.
Semantics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |