Al dat aanmodderen is ook niks nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)efire-blitzer-digvid
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Je kan Netanyahu ook vervangen door Hamas / Iran hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Ja, en daarna heel Teheran, dus waarom zouden ze dan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.
Goede grap... alle ellende van Hamas, Houthi's en Hezbollah komt door Iran en dan zeg jij dat ze zich inhouden?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:38 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran heeft zich tot nu toe bewust ingehouden. Skyline van Tel Aviv gaat er als eerste aan zodra de terrorist Bennet losgaat.
Israëlische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, en daarna heel Teheran, dus waarom zouden ze dan doen?
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening hè. Ik volg je niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Israëlische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.
Die arme jongen weet zich geen raad met zijn Jodenhaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening hè. Ik volg je niet helemaal hoor.
Lijkt er op dat Israel de keutel niet meer in gaat trekken en voor een grootschalig conflict wil gaan zoals Netanyahu ook al aangaf in zijn speech gistere/eergisteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Bennett heeft er zin in
Waarom Iran c.s. houdt zijn poten ook niet van Israel af, beetje erg hypocriet imo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Israëlische nucleaire reactors zijn next. Waarom? Om de zionisten een lesje te leren dat ze met hun poten van Iran moeten afblijven.
Je projecteert. Ik ben consistent.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:45 schreef MissButterflyy het volgende:
Jij zwalkt ook alle kanten op met je mening hè. Ik volg je niet helemaal hoor.
Naja, ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet gaan accepteren dat Iran een atoomwapen zou ontwikkelen. Simpelweg omdat ze bang zijn dat het ingezet wordt tegen de joodse staat, al dan niet via een terroristische organisatie en omdat hun vijand openlijk uitspreekt dat de joodse staat vernietigd moet worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt er op dat Israel de keutel niet meer in gaat trekken en voor een grootschalig conflict wil gaan zoals Netanyahu ook al aangaf in zijn speech gistere/eergisteren.
Dat vind ik toch niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:52 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Je projecteert. Ik ben consistent.
Mee eens, ik denk niet dat Israel gaat stoppen in zuid Libanon.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Frutsel het volgende:
Ik verwacht nu ook een nog harde aanpak in Libanon, ala Gaza, waar het me trouwens niet zou verbazen als daar Iraniers meevechten aan Hezbollah zijde.
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen. Maar zodra Israël Iran direct aanvalt, krijgen ze klappen terug van Iran zoals in april dit jaar en gisteren. De VS bewapent Oekraïne, maar als de Russen New York aanvallen dan krijgen ze ook Amerikaanse bommen terug op Moskou.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:51 schreef Digi2 het volgende:
Waarom Iran c.s. houdt zijn poten ook niet van Israel af, beetje erg hypocriet imo.
quote:Na duurder goud loopt nu ook de prijs van zilver stevig op
De goudprijs breekt al langer records, maar ook de prijs van zilver begint stevig op te lopen. Inmiddels schommelt de prijs voor een troyounce rond de 32 dollar (ruim 28 euro). Die niveaus zijn sinds 2012 niet meer gezien.
Fixed that.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen Israël aan te vallen..
"Klappen"quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:57 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iran steunt Palestijnen, Libanezen en Jemenieten om zichzelf te verdedigen. Maar zodra Israël Iran direct aanvalt, krijgen ze klappen terug van Iran zoals in april dit jaar en gisteren. De VS bewapent Oekraïne, maar als de Russen New York aanvallen dan krijgen ze ook Amerikaanse bommen terug op Moskou.
Denk dat je niet zoveel te willen hebt als je zelf ook kernwapens bezit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet gaan accepteren dat Iran een atoomwapen zou ontwikkelen. Simpelweg omdat ze bang zijn dat het ingezet wordt tegen de joodse staat, al dan niet via een terroristische organisatie en omdat hun vijand openlijk uitspreekt dat de joodse staat vernietigd moet worden.
Dus dat er een Israëlische aanval op het nucleaire complex gaat komen lijkt me voor de hand liggend. Dit is hun "casus belli", mogelijk gecombineerd met een aanval op energie/olie installaties.
Ik verwacht nu ook een nog harde aanpak in Libanon, ala Gaza, waar het me trouwens niet zou verbazen als daar Iraniers meevechten aan Hezbollah zijde.
Nee, maar je stelde je eerst wel wat genuanceerder op.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik ben geen seconde voor Israël geweest, dus hoezo ben ik inconsistent
Hoe bedoel je dit?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:00 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Denk dat je niet zoveel te willen hebt als je zelf ook kernwapens bezit.
Da kwartje wil niet vallen. Maar dat gaat het wel uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |