abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215155585
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Doe even normaal. Daar wonen veel mensen die het niet eens zijn met hun eigen regime en er zelf onder gebukt gaan. En zelfs als dat niet zo zou zijn: het zijn mensen.
Als je objectief over dit conflict wil praten zit je hier verkeerd.

Kunnen overigens maar weinig moet ik zeggen. Dan moeten ook wat historici (geen zelfverklaarde) en andere experts bij de discussie aansluiten :')
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:47:42 #227
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215155602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Frutsel het volgende:

[..]
is er dus maar 1 ?
Nou, nee. De thread:

https://t.co/75LHm7YvNY
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 09:51:16 #228
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215155621
Dus Iran vermoordde een Palestijn op de Westoever. Valt dat ook onder GeNoCiDuH?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:52:05 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215155628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:45 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als je objectief over dit conflict wil praten zit je hier verkeerd.

Kunnen overigens maar weinig moet ik zeggen. Dan moeten ook wat historici (geen zelfverklaarde) en andere experts bij de discussie aansluiten :')
Geen mens is objectief, iedereen heeft zijn eigen invalshoek.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 2 oktober 2024 @ 09:52:10 #230
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215155629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is net als wanneer een vrouw een man slaat. Men maakt zich daar meestal minder druk over dan wanneer het omgekeerd is. In principe zijn de acties gelijk, maar omdat de een het beter kan verdragen dan de ander (dankzij een grotere bouw of een Iron Dome), ervaren we het ene als minder kwalijk als het andere.
Dat is een raar voorbeeld, want het net zo strafbaar voor een vrouw om gewelddadig te zijn tegen een man dan vice-versa. Er zijn bijvoorbeeld ook een heleboel mannen die slachtoffer zijn van huiselijk geweld.

En in dit geval van dit conflict betreft het gewoon een verwerpelijke dubbele standaard. De realiteit is dat het sommige mensen het simpelweg minder kan schelen als er eventueel Israëliërs omkomen dan dat er andere slachtoffers vallen.

Helemaal binnen bepaalde kringen, waar men een pathologische empathie heeft voor moslims en een afkeer van Joden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215155654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:51 schreef Ulx het volgende:
Dus Iran vermoordde een Palestijn op de Westoever. Valt dat ook onder GeNoCiDuH?
Een of ander figuur met kort pittig roze haar zal wel weer gaan protesteren dat het de schuld van Israel was :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_215155692
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:52 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is een raar voorbeeld, want het net zo strafbaar voor een vrouw om gewelddadig te zijn tegen een man dan vice-versa. Er zijn bijvoorbeeld ook een heleboel mannen die slachtoffer zijn van huiselijk geweld.

En in dit geval van dit conflict betreft het gewoon een verwerpelijke dubbele standaard. De realiteit is dat het sommige mensen het simpelweg minder kan schelen als er eventueel Israëliërs omkomen dan dat er andere slachtoffers vallen.

Helemaal binnen bepaalde kringen, waar men een pathologische empathie heeft voor moslims en een afkeer van Joden.
Intentie, beoogde schade, daadwerkelijke schade... Het kan ingewikkeld zijn om dat allemaal netjes uit elkaar te houden. Wanneer jij een vrouw met gelijke intensiteit slaat wanneer zij haar alles gaf, dan ligt zij onder het gras waar jij vrolijk kon doorlopen. Het is daarom belangrijk om vast te stellen wat de dader redelijkerwijs kon inschatten wat betreft het incasseringsvermogen van het slachtoffer, en het lijkt mij aannemelijk dat Iran wist dat slechts een fractie van haar aanvallen schade zou veroorzaken. Althans, er is vooral sprake van economische schade, maar die rekening wordt gelukkig voor Israël goeddeels neergelegd bij de Amerikaanse belastingbetaler.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 10:06:53 #233
3928 Ulx
pi_215155716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:57 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Een of ander figuur met kort pittig roze haar zal wel weer gaan protesteren dat het de schuld van Israel was :')
De ZiOnIsTuH kRiJgEn WeL IrOn DoMe BeScHeRmInG!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215155761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is niet waar. Moordaanslagen op geleerden en hooggeplaatste lui en het grootschalig vernietigen van nucleaire infrastructuur in Iran. Het is allemaal gebeurt de afgelopen 20 jaar.
Klopt maar dat zijn geen raketaanvallen. En ergens is het een handhaving van de NPT.
Wat overigens wel ironisch is omdat Israel zelf ook illegale nucleaire wapens heeft.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215155785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat je wel antisemiet moet zijn om het toe te juichen als Iran kernwapens zou krijgen. Eng forum begint dit te worden. Op zich uniek dat er nog gediscussieerd wordt over een onderwerp dat zo gepolariseerd is, maar ik vraag me af hoe lang dit nog haalbaar is.
Weinig zullen het toejuichen maar ik snap Iran wel waarom ze het willen hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215155800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Weinig zullen het toejuichen maar ik snap Iran wel waarom ze het willen hebben.
Natuurlijk is het te begrijpen, en ik denk dat er best veel mensen zijn die het zouden toejuichen.
pi_215155818
Damn

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215155838
Enkele dagen, mooi kan ik vanavond ik alle rust voetbal kijken :Y)

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:24:10 #239
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215155853
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:21 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Is dit een betrouwbare bron?
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:33:59 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215155907
Israel slaat weer lekker door.
Beetje janken met Amerika achter de hand.

Doe maar even all-out-war in die regio, zijn we er voorlopig weer vanaf.
Haters everywhere but I don't really care.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 10:39:39 #241
3928 Ulx
pi_215155961
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:33 schreef matthijst het volgende:
Israel slaat weer lekker door.
Beetje janken met Amerika achter de hand.

Doe maar even all-out-war in die regio, zijn we er voorlopig weer vanaf.
Welk gedeelte van Iran is door Israël bezet?
pi_215155969
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zijn de inwoners van Israël ook en dat wordt nog wel eens vergeten. De eenzijdige zorg over burgers is nogal vermoeiend.
Die eenzijdigheid komt in ieder geval niet van mij. Ik ben op hand van Israël, al maakt dat me geen blinde supporter van het regime. En ik heb kennissen uit Iran met wie ik meeleef. Dat zijn intelligente, warme mensen die enerzijds slachtoffer zijn van hun regime en anderzijds van islamofoben in ons land.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215155992
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die eenzijdigheid komt in ieder geval niet van mij. Ik ben op hand van Israël, al maakt dat me geen blinde supporter van het regime. En ik heb kennissen uit Iran met wie ik meeleef. Dat zijn intelligente, warme mensen die enerzijds slachtoffer zijn van hun regime en anderzijds van islamofoben in ons land.
Islamofobie bestaat niet
Islamkritiek wel
  woensdag 2 oktober 2024 @ 10:44:26 #244
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215156000
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:21 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Dit lijkt meer op pingpong :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_215156102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Bassie48 het volgende:
Als Iran door blijft gaan met Israel op alle mogelijke manieren te terroriseren, heeft Israel geen andere keuze. Voordeel: het wordt dan erg rustig in het MO.
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
Haha nee.
pi_215156111
quote:
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.
pi_215156130
quote:
Sinds wanneer boeit het overlijden van een Palestijn :')
pi_215156146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Engelstalige westerse nieuwszenders gisteren: Iran killed a Palestinian.. eh, Netanyahu killed a couple tens of thousands at least.
Mwah. Het gaat maar om 54 burgers per dag. Ik begrijp de verontwaardiging vanuit Israëlische kant wel na het overlijden van deze man
  woensdag 2 oktober 2024 @ 11:12:12 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215156191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Welk gedeelte van Iran is door Israël bezet?
:?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 11:14:27 #250
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215156213
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:08 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mwah. Het gaat maar om 54 burgers per dag. Ik begrijp de verontwaardiging vanuit Israëlische kant wel na het overlijden van deze man
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')