Zolang ze maar (op)rotten bij de grenzen van Israël.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Iran is een gigantisch land en heeft ook z'n geografie mee. Israël zal zeker hard terugslaan, maar we moeten niet doen alsof het hele land en regime straks is weggevaagd.
Je draait de situatie hier natuurlijk compleet om.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is voor Iran ook heel logisch om nucleaire wapens te willen krijgen in reactie op alle buitenlandse avonturen van de VS in buurlanden en de gezellige taal en acties vanuit Israël.
Die zie ik niet komen. De wereld is heel groot en het zal beperkt blijven tot de regio waar idd wel mondiale spelers via-via zand zullen gaan laten happen. Ik vermoed dta wereldmachten zoals USA, Rusland, China en EU; laat staan ZA/Z-A en Azië zich verre zullen houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef RAVW het volgende:
Zie dit nog wel eens helemaal uit de hand lopen.
Ik snap het echt niet daar , ze klagen allemaal over Israël.
Maar ze worden aan alle kanten beschoten, kom op zeg , stop dan eens met dat afvuren van die raketten als je niet wil dat ze op je grond gebied komen.
Als dit zo door gaat breek daar de 3de wereld oorlog nog uit.
Altijd weer dat onderlinge "ik ga je slaan, maar als je terug slaat, sla ik je weer terug!".quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef Ali_boo het volgende:
Geloof er weinig van, maar laat me graag verrassen
[ x ]
VS zie ik zich er wel bemoeien, EU ook, rus heeft z'n handen vol, China kijkt wel uit en de rest boeit het niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:06 schreef Vallon het volgende:
Ik vermoed dta wereldmachten zoals USA, Rusland, China en EU; laat staan ZA/Z-A en Azië zich verre zullen houden.
Zo vermoeiend ook hequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd weer dat onderlinge "ik ga je slaan, maar als je terug slaat, sla ik je weer terug!".
Leg deze post straks maar aan je nieuwe Iraanse buurman uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ah jij leeft nog steeds in de waan dat mensen duizenden kilometers door veilige landen vluchten.
Dat is cultuur. Joden en Arabieren zijn geen lid van de EO, het Nieuwe Testament is nog niet tot hen doorgedrongen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd weer dat onderlinge "ik ga je slaan, maar als je terug slaat, sla ik je weer terug!".
De Iraanse revolutie ontstond niet zomaar. Daar gingen decennia van westerse interventies en martelkamers aan vooraf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je draait de situatie hier natuurlijk compleet om.
Na de Iraanse Revolutie had het nieuwe religieuze regime al vrij snel duidelijk gemaakt dat men de aanval wilde inzetten op de vernietiging van Israël. Het Westen reageert daarop. Iedere keer opnieuw toont Iran aan een totale schurkenstaat te zijn.
We gaan ook niet zeggen: 'Nou hartstikke begrijpelijk dat Rusland zich zo opstelt tegen Oekraïne gezien de acties en taal van het Westen'. Nee, het Westen slaat bepaalde taal uit vanwege het gedrag van Rusland. Dat is mbt Iran niet anders.
Beetje geduld ja. Ze zijn bezig de plannen te maken voor deze of gene installaties. Ff afstemmen met de VS, zodat die er een wagonlading tomahawks tegenaan kan gooien. Kost nu eenmaal wat tijd. Het is geen videogame.quote:
1 grote bom erop en het is klaar natuurlijk. Of het uiteindelijk de beste keus is zal moeten blijken.quote:
Doe normaal gek. Kapot mooi land.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
1 grote bom erop en het is klaar natuurlijk. Of het uiteindelijk de beste keus is zal moeten blijken.
Ze zouden vandaag nog terugslaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beetje geduld ja. Ze zijn bezig de plannen te maken voor deze of gene installaties. Ff afstemmen met de VS, zodat die er een wagonlading tomahawks tegenaan kan gooien. Kost nu eenmaal wat tijd. Het is geen videogame.
Als Iran 1 grote bom op Israël gooit dan moet Hitler zijn record inleveren en wordt Khamenei de nieuwe Hitler.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:29 schreef Bofjijff het volgende:
1 grote bom erop en het is klaar natuurlijk. Of het uiteindelijk de beste keus is zal moeten blijken.
In israel is het dat al, maar dan nog:quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zouden vandaag nog terugslaan
Het is bijna middernacht
Mwa. Bibi mag inderdaad iets krijgen maar ik heb wel respect gekregen voor de Mossad lolquote:
Soort van. Het is geen anno 1760 ofzo. Geen hond die verstandig is zal er voor kiezen om dat land voluit te gaan bezetten. Dan is scenario dat je het regime onthoofd idd vele malen waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |