Ah jij leeft nog steeds in de waan dat mensen duizenden kilometers door veilige landen vluchten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Geertje gaat zijn minder vluchtelingen iig niet krijgen zo en desondanks staat hij iedere scheet van Israël te verdedigen.
Maar genoeg over de zionistische pioniersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ah jij leeft nog steeds in de waan dat mensen duizenden kilometers door veilige landen vluchten.
Waarom moeten er burgerslachtoffers vallen? Dat wil je toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:27 schreef Zoddie het volgende:
Zou wel weer ironisch zijn als het enige burgerslachtoffer een palestijn is.
Dat zegt hij toch nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom moeten er burgerslachtoffers vallen? Dat wil je toch helemaal niet?
Het giftige verbond tussen deugend links en de radicale islam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat je wel antisemiet moet zijn om het toe te juichen als Iran kernwapens zou krijgen. Eng forum begint dit te worden. Op zich uniek dat er nog gediscussieerd wordt over een onderwerp dat zo gepolariseerd is, maar ik vraag me af hoe lang dit nog haalbaar is.
Ik zag twaalf jaar geleden al van dit soort dingen. Ze zitten nu alleen in een goedlopend topic waar meer mensen het zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat je wel antisemiet moet zijn om het toe te juichen als Iran kernwapens zou krijgen. Eng forum begint dit te worden. Op zich uniek dat er nog gediscussieerd wordt over een onderwerp dat zo gepolariseerd is, maar ik vraag me af hoe lang dit nog haalbaar is.
Geen 3e wereldoorlog..ik begrijp niet waar dat op is gebaseerd. Hooguit een regionale oorlog. Vroeg of laat zat die er toch aan te komen vanwege de rol van met name Iran.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:52 schreef RAVW het volgende:
Zie dit nog wel eens helemaal uit de hand lopen.
Ik snap het echt niet daar , ze klagen allemaal over Israël.
Maar ze worden aan alle kanten beschoten, kom op zeg , stop dan eens met dat afvuren van die raketten als je niet wil dat ze op je grond gebied komen.
Als dit zo door gaat breek daar de 3de wereld oorlog nog uit.
Landen hebben zoiets als "economien", en vaag je de olie infra uit op eerder genoemde eiland.... dan heeft iran zo'n economie niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Iran is een gigantisch land en heeft ook z'n geografie mee. Israël zal zeker hard terugslaan, maar we moeten niet doen alsof het hele land en regime straks is weggevaagd.
Dat laatste beweert ook niemand. Hooguit wordt de hoop uitgesproken dat de Iraanse bevolking het regime omver werpt. Met alleen wat bommen en raketten lukt dat toch nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:56 schreef Discombobulate het volgende:
Iran is een gigantisch land en heeft ook z'n geografie mee. Israël zal zeker hard terugslaan, maar we moeten niet doen alsof het hele land en regime straks is weggevaagd.
Ik zie het hier ook in Nederland nog wel gebeuren zo als dat ze nu in de VS hebben over de Woke .... In de VS mag je dus niet meer openlijk uiten over de Woke ... ben je voor of tegen het word gewoon de kop in gedrukt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:55 schreef Pleun2011 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |