![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Los gezelligitos. Dónde está genietos.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Wij ook! Wat gaan we nu doen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:
De afwas moet ik inderdaad nog doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik ben weer thuis van vakantie en heb jullie gemist!
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Oe spannend! Zijn er meer gegadigden?
quote:
Billie, welkom thuis
Hoe was het?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:[..]
Thanks! Zeker, erg genoten
[..]
Woei

Het was erg fijn, maar ook vermoeiend. Veel gelopen, veel gezien. Ik heb - op een dag na - elke dag heerlijk gegeten. We hadden enorm veel geluk met het weer, op een zaterdagmorgen en vanmiddag na, was het elke keer droog. In Vilnius liep ik vorige week vrijdag nog in een t-shirt en had ik pas rond 10 uur in de avond een jas nodig.
Klinkt heel goed! Wat was voor jou het hoogtepunt van de reis?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
GeorgeM
1963-2016
quote:
Ja joh, ze hebben tegenwoordig een biedingsprocedure
Om - quote - iedereen een eerlijke kans te geven, maar het gaat vooral om het hoogste bod en de minste voorwaarden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
GeorgeM
1963-2016
quote:
In deze markt zijn er altijd meer gegadigden
Maar hoeveel weet ik niet. Er zijn in ieder geval 2 dagen met bezichtigingen ingepland.
We zijn al meer dan 8 jaar op zoek en ik ben al die tijd nog nooit zo enthousiast geweest over een huis. Ik zette één stap binnen en ik wist het.
Ik word gek als we deze mislopen
George Michael
GeorgeM
1963-2016
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:[..]
Thanks! Zeker, erg genoten
[..]
Woei

Het was erg fijn, maar ook vermoeiend. Veel gelopen, veel gezien. Ik heb - op een dag na - elke dag heerlijk gegeten. We hadden enorm veel geluk met het weer, op een zaterdagmorgen en vanmiddag na, was het elke keer droog. In Vilnius liep ik vorige week vrijdag nog in een t-shirt en had ik pas rond 10 uur in de avond een jas nodig.
Welkom in de herfst
George Michael
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Troelbier?
En is het lekker?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Troel
scherp en bot
quote:
Nou daar komen we over een paar weken achter
Het was met mijn collega's, dus geen Troelbier
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
Voor het eerst in een jaar dat ik een weekje vrij neem, voor het eerst in een jaar dat ik ziek begin te worden.
Conclusie, vrij zijn is ongezond.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op woensdag 2 oktober 2024 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:Voor het eerst in een jaar dat ik een weekje vrij neem, voor het eerst in een jaar dat ik ziek begin te worden.
Oh jee. Beterschap.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
GeorgeM
1963-2016
quote:
Dat is vaak zo, omdat je tot rust komt na een periode van werken en stress. Heb ik wel eens gehoord.
Conclusie: nog een week eraan plakken
[ Bericht 1% gewijzigd door GeorgeM op 02-10-2024 08:54:29 ]
George Michael
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op woensdag 2 oktober 2024 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:Voor het eerst in een jaar dat ik een weekje vrij neem, voor het eerst in een jaar dat ik ziek begin te worden.

Beterschap, hopelijk zet het niet door!
Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 2 oktober 2024 @ 10:36:07
H_T
2733
quote:
Je mag je ziek melden in je vakantie, dan krijg je die dagen terug

quote:
Maar ik denk niet dat je dat gaat doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.