Klinkt heel goed! Wat was voor jou het hoogtepunt van de reis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Zeker, erg genoten
[..]
WoeiHet was erg fijn, maar ook vermoeiend. Veel gelopen, veel gezien. Ik heb - op een dag na - elke dag heerlijk gegeten. We hadden enorm veel geluk met het weer, op een zaterdagmorgen en vanmiddag na, was het elke keer droog. In Vilnius liep ik vorige week vrijdag nog in een t-shirt en had ik pas rond 10 uur in de avond een jas nodig.
Ja joh, ze hebben tegenwoordig een biedingsprocedurequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh spannende tijd! Snap ik!
Lijkt me nu ook wel lastig, van wat ga je bieden enz.
Soestdijk is inderdaad een leuk optrekjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Oh jonguhs. We hebben vandaag een huis bezichtigd en we WILLEN dit huis.
Nu heb ik stressss
In deze markt zijn er altijd meer gegadigdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe spannend! Zijn er meer gegadigden?
Jeetje, in één keer goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Soestdijk is inderdaad een leuk optrekje
Goede vraag. Ik denk toch het weer, want daar was ik bevreesd voor. En de mooie uitzichten, de rare beelden in Vilnius, het randomly tegenkomen van een of andere taalconferentie in de nationale bibliotheek van Riga... Lastigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt heel goed! Wat was voor jou het hoogtepunt van de reis?
Welkom in de herfstquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Zeker, erg genoten
[..]
WoeiHet was erg fijn, maar ook vermoeiend. Veel gelopen, veel gezien. Ik heb - op een dag na - elke dag heerlijk gegeten. We hadden enorm veel geluk met het weer, op een zaterdagmorgen en vanmiddag na, was het elke keer droog. In Vilnius liep ik vorige week vrijdag nog in een t-shirt en had ik pas rond 10 uur in de avond een jas nodig.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd met 25 jaar FOK iedereen!
Ben ik toch benieuwd naar die ene dag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb - op een dag na - elke dag heerlijk gegeten.
Ik had Litouwse aardappelworsten. Het omhulsel (waarschijnlijk varkensdarm ofzo?) had een hele rare smaak en was behoorlijk taai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd naar die ene dag.
Nou daar komen we over een paar weken achterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Troelbier?
En is het lekker?
een tomatensoepje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo, welk soepje had je van het weekend?
Ok, dat gerecht ken ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had Litouwse aardappelworsten. Het omhulsel (waarschijnlijk varkensdarm ofzo?) had een hele rare smaak en was behoorlijk taai.
Oh jee. Beterschap.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor het eerst in een jaar dat ik een weekje vrij neem, voor het eerst in een jaar dat ik ziek begin te worden.
Conclusie, vrij zijn is ongezond.
Dat is vaak zo, omdat je tot rust komt na een periode van werken en stress. Heb ik wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dat gerecht ken ik niet.
Aardappelworst, iets om me eens in te gaan verdiepen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor het eerst in een jaar dat ik een weekje vrij neem, voor het eerst in een jaar dat ik ziek begin te worden.
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, omdat je tot rust komt na een periode van werken en stress. Heb ik wel eens gehoord.
Conclusie: nog een week eraan plakken
Je mag je ziek melden in je vakantie, dan krijg je die dagen terugquote:Op woensdag 2 oktober 2024 08:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar ik denk niet dat je dat gaat doenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Ik zou niet weten wat ik met die tijd zou moeten, dat is alleen maar zonde.
Zó ziek ben ik nu ook weer niet, ik zou me niet ziek gemeld hebben als ik niet vrij was zeg maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mag je ziek melden in je vakantie, dan krijg je die dagen terug
[..]
Maar ik denk niet dat je dat gaat doen
Ik zou het ook niet doen als ik een dagje hoofdpijn heb of me niet helemaal lekker voel hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zó ziek ben ik nu ook weer niet, ik zou me niet ziek gemeld hebben als ik niet vrij was zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |