Pence een Rhino😂😂😂quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:42 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Pence is ook maar een RINO, het grootste probleem wat Trump had en wederom voor lijkt te vallen. Hij vertrouwt republikeinen die stiekem eigenlijk gewoon democraat zijn geworden of al jaren zijn.
Die mensen die lopen met je mee totdat hen baantje in gevaar komt. Dan switchen ze, ze zeggen A maar doen B. Steun aan Oekraine ect. Je ziet het hier in NL ook.
Trump zijn grootste falen was dat hij te veel mensen vertrouwde en dit wederom doet. Hij moet mensen uit een innercircle op plekken zetten die alle macht hebben zoals de democraten. Maarja wie is nog te vertrouwen?
Je moet goed begrijpen dat alle door Bush/Cheney/Obama/Biden/Kamala's geinstalleerde poppetjes/rechters een mix zijn van republikeinen in naam only. Deze zijn allemaal als de dood voor Trump omdat ze dan vermoedelijk hen goed betaalde baantjes kwijt kunnen raken.
Dat Trump niets om Pence gaf was normaal, Pence had namelijk al meerdere messen in Trump zijn rug gestoken en is gebleken een full on democraat te zijn.
Trump is helemaal geen republikein, de republikeinen die er nog zitten zijn net zoals de democraten oorlog-enablers. Mensen die gecontroleerd worden door militaire complex en bedrijven zoals BlackRock.
Trump moet afscheid nemen van GOP en solo yolo gaan.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen smoking gun? Dacht het wel! Een president die niet ingrijpt als het Capitool bestormd wordt en zijn eigen VP in gevaar brengt is een duidelijke smoking gun. De meeste getuigenissen zijn trouwens al lang bekend (via de J6 Commissie) en die waren van zijn eigen mensen. Republikeinen dus.
En hoe bedoel je 'veel eerder'? Veel eerder dan ruim een jaar geleden toen de aanklacht al geformuleerd is? Had Garland al eerder een Special Counsel kunnen aanwijzen? Misschien maar ik kan me voorstellen dat hij juist waar het een ex-president betreft uiterst voorzichtig is met zo'n stap nemen. Dan moet je wel zeker weten dat je een zaak hebt en dat deed hij dus in november 2022. De aanklacht van Jack Smith dateert al van juni 2023.
Weet je trouwens wanneer Trump zich kandidaat stelde voor het presidentschap? Vlak voor Garland's aankondiging van de aanstelling Jack Smith als Special Counsel.
Het is niet zo zwartwit, inhoudelijk ben ik het met je eens, maar het lijkt me niet zomakkelijk om dit echt te bewijzen, aangezien je dan nalatigheid hem wil verwijten (en dit verwijt zal meer een stembus aangelegenheid zijn).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen smoking gun? Dacht het wel! Een president die niet ingrijpt als het Capitool bestormd wordt en zijn eigen VP in gevaar brengt is een duidelijke smoking gun. De meeste getuigenissen zijn trouwens al lang bekend (via de J6 Commissie) en die waren van zijn eigen mensen. Republikeinen dus.
Meeeens, extra voorzichtig, maar juni 2023, was trump al de kandidaat toch?quote:En hoe bedoel je 'veel eerder'? Veel eerder dan ruim een jaar geleden toen de aanklacht al geformuleerd is? Had Garland al eerder een Special Counsel kunnen aanwijzen? Misschien maar ik kan me voorstellen dat hij juist waar het een ex-president betreft uiterst voorzichtig is met zo'n stap nemen. Dan moet je wel zeker weten dat je een zaak hebt en dat deed hij dus in november 2022. De aanklacht van Jack Smith dateert al van juni 2023.
Dat trump, alles doet om en alles lijkt te dwarsbomen, is mij wel duidelijk!quote:Weet je trouwens wanneer Trump zich kandidaat stelde voor het presidentschap? Vlak voor Garland's aankondiging van de aanstelling Jack Smith als Special Counsel.
Die bewijzen zijn nu dus openbaar gemaakt nadat Trump alles heeft gedaan om de publicatie ervan tegen te houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:56 schreef Korenfok het volgende:
Het is niet zo zwartwit, inhoudelijk ben ik het met je eens, maar het lijkt me niet zomakkelijk om dit echt te bewijzen, aangezien je dan nalatigheid hem wil verwijten (en dit verwijt zal meer een stembus aangelegenheid zijn).
De aanklacht is openbaar gemaakt, dit is (denk ik) niet 100% geen rechtzaak meer nodig bewijs materiaal, maar goed... mocht wel zo zijn helemaal mooi.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die bewijzen zijn nu dus openbaar gemaakt nadat Trump alles heeft gedaan om de publicatie ervan tegen te houden.
[ x ]
Op het moment dat hij voor een book deal ging i.p.v. de controle van de stemmen in de states.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:51 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, ik hap.
Welke messen heeft Pence precies in de rug van Trump gestoken? En waaruit blijkt dat Pence zich gedurende zijn VP-termijn gedroeg als een 'full on Democraat'?
Je beseft dat dat 'Eastman-plan' illegaal is en dat Pence simpelweg handelde naar de letter van de wet?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Op het moment dat hij voor een book deal ging i.p.v. de controle van de stemmen in de states.
Pence wist al 4 dagen voordat eastman plan moest worden uitgerold dat hij voor boekdeal zou gaan I.P.V. Trump te steunen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Eastman_memos
Dit was trouwens nog tijdens zijn VP termijn.
quote:The alleged co-conspirator, whose description matches that of Trump’s Election Day operations chief Mike Roman, allegedly responded by saying: “find a reason it isnt” and “give me options to file litigation.” Then in a mangled message, the co-conspirator seems to suggest that they are not concerned if the claims are frivolous — “even if itbis.”
The colleague suggested such things could lead to a repeat of the so-called Brooks Brothers riot, a fraught scene in South Florida during the contested 2000 presidential election.
The Trump campaign official and co-conspirator allegedly responded: “Make them riot” and “Do it!!!”
https://www.washingtonpos(...)on-filing-takeaways/
Zal wel niks meer te verliezen hebben. Anders zou ze nog steeds Trump z'n kont kussen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Het is dus een oud-medewerker van Trump die dit zegt, iemand die dichtbij hem stond.
Komt in de buurt?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef Bluesdude het volgende:
Is er nog geen plan om de staatsgreep van Trump te verfilmen ?
Durven de filmproducenten dat niet?
Dat is dan maar net vanuit welke positie je dit gaat brengen, wat je paradigma is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:41 schreef Bluesdude het volgende:
Is er nog geen plan om de staatsgreep van Trump te verfilmen ?
Durven de filmproducenten dat niet?
Nou…zij was een surprise getuige bij het impeachmentproces.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zal wel niks meer te verliezen hebben. Anders zou ze nog steeds Trump z'n kont kussen.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou…zij was een surprise getuige bij het impeachmentproces.
In eerste instantie niet van harte.
En moest daarna onderduiken. Vermoedelijk is het haar nu wel duidelijk.
Moet het toch een beetje voor haar opnemen.
...
Trump maakt alles kapot.quote:In 2022, Griffin revealed on The View that members of her family, including her father and step-mother, boycotted her wedding because of her differences with Trump.
Plot: 2020 Vrouw zit in de staf van Trump. Haar man krijgt meer bedenkingen over Trump...Tegen de achtergrond van Trumps verkiezingsfraude krijgt het stel steeds meer ruziequote:Op donderdag 3 oktober 2024 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is dan maar net vanuit welke positie je dit gaat brengen, wat je paradigma is.OMG.
Hollywood? Toevallig binnen een Democratische enclave die deze film regisseert, of betaalt?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Plot: 2020 Vrouw zit in de staf van Trump. Haar man krijgt meer bedenkingen over Trump...Tegen de achtergrond van Trumps verkiezingsfraude krijgt het stel steeds meer ruzie
Met tips over het opstellen van huwelijkse voorwaarden?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:01 schreef Faraday01 het volgende:
The Donald zal niet erg gelukkig zijn met Melania en haar boekje
De hele criminele bende rondom Trump gaat de bak in. Nu de grote crimineel zelf nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:20 schreef Perrin het volgende:
Negen jaar de bak in, niet slecht.
[ x ]
Ze heeft blijkbaar een nogal andere mening over abortus dan de republikeinenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:23 schreef svann het volgende:
[..]
Met tips over het opstellen van huwelijkse voorwaarden?
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 22:20 schreef Perrin het volgende:
Negen jaar de bak in, niet slecht.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |