abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215149076
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Mike het volgende:
Dat is een parodie-account he? :+

Lees ook vooral z'n andere posts...het is af en toe best grappig.
Aha _O- Er in getrapt
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:02:03 #102
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215149081
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef Sabata het volgende:

[..]
oef, blij toe. zou de schaamte voorbij zijn geweest :)
Troost je, aan de reacties te zien zijn we niet de enigen. :D
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:16:06 #103
862 Arcee
Look closer
pi_215149288

Voormalig president Jimmy Carter is vandaag 100 jaar geworden. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215149384
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Mike het volgende:
Dat is een parodie-account he? :+

Lees ook vooral z'n andere posts...het is af en toe best grappig.
Maar dat soort accounts moesten toch expliciet aangeven dat het parodie is anders worden ze geband :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215149618
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Echt waar? Dan ben ik er lekker ingetrapt. :@
Ik ook :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:37:09 #106
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215149640
Twitter is 1 grote parodie en niet serieus te nemen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_215150702
Ook parodie?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215150898
Goed voor de economie? ook de export vanuit Europa…
twitter
pi_215150963
Aanvulling: aansturen op chaos:
twitter
pi_215151278
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:42 schreef AnneX het volgende:
Aanvulling: aansturen op chaos:
[ x ]
Gaat lekker zo te zien in Biden/Kamala's Amerika, de wereld durft weer oorlogen te starten met zulke zwakke leiders aan de macht in Amerika. Er komen toch geen reprimandes.

Torenhoge inflatie, het gefaalde BBB plan, de afwezigheid bij de dodelijkste storm in jaren en het WH komt alleen met statements zoals "we zeiden toch dat klimaatverandering zou zorgen voor ergere stormen"
Miljoenen illegale vluchtelingen, huisdieren die niet veilig zijn en ga zo maar door.

En dan ook nog herkozen willen worden, op basis van geen plan. Alleen een beetje kackelen en hysterisch lachen, vertellen dat ze uit middle class komt terwijl haar moeder een huis kocht in de jaren 70 van 1.37 miljoen. Uhuh.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215151542
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gaat lekker zo te zien in Biden/Kamala's Amerika, de wereld durft weer oorlogen te starten met zulke zwakke leiders aan de macht in Amerika. Er komen toch geen reprimandes.

Torenhoge inflatie, het gefaalde BBB plan, de afwezigheid bij de dodelijkste storm in jaren en het WH komt alleen met statements zoals "we zeiden toch dat klimaatverandering zou zorgen voor ergere stormen"
Miljoenen illegale vluchtelingen, huisdieren die niet veilig zijn en ga zo maar door.

En dan ook nog herkozen willen worden, op basis van geen plan. Alleen een beetje kackelen en hysterisch lachen, vertellen dat ze uit middle class komt terwijl haar moeder een huis kocht in de jaren 70 van 1.37 miljoen. Uhuh.
Je kunt wel goed talking points in je eigen woorden vertalen, moet ik je na geven.
pi_215151565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]
De sneuneuzerij is echt oorverdovend he :')
Ja, en de conservatieven slikken het als groupies sperma slikken, vol overgave.
pi_215151993
twitter
pi_215152360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:53 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Klopt idd.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 00:02:49 #115
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215153616
Iemand een linkje en starttijd voor het 'debat' van vannacht?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 2 oktober 2024 @ 00:03:30 #116
37950 JAM
pi_215153620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Voormalig president Jimmy Carter is vandaag 100 jaar geworden. _O_
Nou! Ik zet een bakje pinda's klaar!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 2 oktober 2024 @ 00:05:31 #117
37950 JAM
pi_215153625
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Terechte kritiek bestaat. Dit lijkt me alleen niet zulke terechte kritiek. Ja-ja, geopolitiek is er een hoop aan de hand en de VS is bijzonder zwak op het moment. De hele (nou ja, toch een groot deel ervan) houdt de adem in tot volgende maand wat er dan uit de verkiezingen zal komen rollen. Vertel me nu toch eens: hoe en waarom zou Trump dat allemaal beter hebben gedaan, of gaan doen? Vanaf de zijlijn pissen is al te gemakkelijk, weet je wel.
pi_215153627
Trump weet wel wat apps zijn!

twitter

8)7
  woensdag 2 oktober 2024 @ 00:36:47 #119
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_215153699
Het pre debat bij CNN is in ieder geval al begonnen. Wat een laffe shit. Lekker de onzin komen verdedigen waar je voor ingehuurd bent in plaats van wat experts die zonder voorkeur iedereen afzeiken. Wat een afgang.
pi_215153864
quote:
81s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 00:08 schreef Kijkertje het volgende:
Trump weet wel wat apps zijn!
Omdat die app ook letterlijk onder zijn regering is uitgekomen hahahaha.
pi_215154011
twitter

twitter
pi_215154031
Ik zit even te kijken maar echt heel boeiend is het wat mij betreft niet. Vance liegt er net als Trump gewoon op los. Beter debat om te kijken dan met Trump die echt alleen maar nonsense lult maar Vance is net zo´n fantast.
pi_215154050
Ik vind het wel enigszins schokkend dat Vance niet alleen de bestorming van het Capitool compleet negeert maar ook de verkiezingsuitslag weigert te erkennen.
pi_215154066
Vance is de gelikte debater, Walz de bevlogen spreker.
pi_215154090
Dit is zó vernederend! en arrogant.
Of typisch Amerikaans?
Tegenover Walz óók: Tim …Tim … en toen dacht ik ach 2 ex collega senatoren. En niet eens in dezelfde periode dan.
twitter
pi_215154121
Vance weigert antwoord te geven op de vraag of Trump verloor in 2020:

twitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2024 @ 07:10:08 #127
862 Arcee
Look closer
pi_215154226
https://www.volkskrant.nl(...)nnen-debat~ba400ecd/

Volgens De Volkskrant heeft Vance het goed gedaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2024 @ 07:10:43 #128
862 Arcee
Look closer
pi_215154229
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 04:42 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik vind het wel enigszins schokkend dat Vance niet alleen de bestorming van het Capitool compleet negeert maar ook de verkiezingsuitslag weigert te erkennen.
Hoezo? Die hele partij is op die leugen gestoeld.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 07:16:29 #129
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215154249
twitter

Opvolger van "The Pence Fly"?

Ik realiseer me ineens dat Pence en Vance bijna hetzelfde klinkt. Best knap van Trump dat hij Vance nog geen Mike heeft genoemd. Hij heeft hem wel eens JP Mandel genoemd..maar dat terzijde ;)
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 08:19:52 #130
5428 crew  miss_sly
pi_215154789
twitter

Dit is toch eigenlijk wel triest. Dat je willens en wetens onzin verkoopt, omdat de afspraak is dat er niet gefactcheckt wordt. En als je nonsens dan wél wordt gecorrigeerd, spreek je de moderators aan op die regel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 oktober 2024 @ 08:35:21 #131
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215154839
Even teruggekeken... krijg t idee dat Walz eigenlijk een veel betere kandidaat zou zijn dan Kamala :@

En Vance was op veel momenten wel smerig met de onwaarheden.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215155119
quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:35 schreef Mikeytt het volgende:
Even teruggekeken... krijg t idee dat Walz eigenlijk een veel betere kandidaat zou zijn dan Kamala :@
Eens, al denk ik dat Walz in eerste instantie veels te weinig landelijke bekendheid had om Trump in een redelijk korte tijd te overrulen.
De enige echte.
pi_215155257
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]

Dit is toch eigenlijk wel triest. Dat je willens en wetens onzin verkoopt, omdat de afspraak is dat er niet gefactcheckt wordt. En als je nonsens dan wél wordt gecorrigeerd, spreek je de moderators aan op die regel.
Wat nog veel triester is dat de moderators zich blijkbaar niet kunnen houden aan afspraken en hoogst waarschijnlijk ging de factcheck net zoals in het vorige debat maar 1 kant op.
pi_215155535
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat nog veel triester is dat de moderators zich blijkbaar niet kunnen houden aan afspraken en hoogst waarschijnlijk ging de factcheck net zoals in het vorige debat maar 1 kant op.
Dus niet de leugen is triest, maar het feit dat iemand zegt dat hij liegt? Weet je dat zeker?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215155564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dus niet de leugen is triest, maar het feit dat iemand zegt dat hij liegt? Weet je dat zeker?
Als er afspraken zijn gemaakt dan dienen de moderators zich daar aan te houden.
Ik heb het debat overigens nog niet gezien, ging het factchecken beide kanten op of was het weer geheel eenzijdig?
pi_215155567
Vance die net als Trump het niet na kan laten om te liegen en dan zijn mensen boos dat 'ie er op aangesproken wordt :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_215155581
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]

Er was laatst een studie waaruit blijkt dat vrijwel alle FactCheckers een left leaning bias hebben. FactCheckers zijn eigenlijk gewoon "ikvinddezestatementnietleuk" checkers.

https://www.amazon.com/Fa(...)dustry/dp/1637588208

Je zal maar geloven in betaalde factcheckers en niet weten dat je eigenlijk beïnvloedt wordt door NGO's/BigTech/BigFarma en ga zo maar door.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215155599
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ach een beetje liegen over afspraken je bent wel een erg selectieve kniesoor die liegen nu opeens wel een probleem vind. _O-
pi_215155600
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je moet gewoon niet liegen. Het feit dat Vance liegt en zich dan verschuift achter 'niet mij factchecken, want ik weet zelf ook wel dat ik lieg' is triest.

Een normaal persoon had bij zo'n factcheck bedankt en aangegeven dat het inderdaad belangrijk is je aan de feiten te houden.

Er werd online 2 kanten op gefactchecked. Ik heb het debat niet gezien maar er inmiddels wel in zeer diverse media over gelezen en dit was het enige moment dat de moderator wat over de leugens zei. Het was dan ook geen echte factcheck, dat dit een leugen is was de afgelopen tijd al uitgebreid in het nieuws.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215155609
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er was laatst een studie waaruit blijkt dat vrijwel alle FactCheckers een left leaning bias hebben.
Logisch, aangezien mensen die feiten belangrijk vinden niet zo goed terecht kunnen bij de meeste rechtse partijen wereldwijd.
pi_215155615
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er was laatst een studie waaruit blijkt dat vrijwel alle FactCheckers een left leaning bias hebben. FactCheckers zijn eigenlijk gewoon "ikvinddezestatementnietleuk" checkers.

https://www.amazon.com/Fa(...)dustry/dp/1637588208

Je zal maar geloven in betaalde factcheckers en niet weten dat je eigenlijk beïnvloedt wordt door NGO's/BigTech/BigFarma en ga zo maar door.
Hij zegt zelf dat hij lult over die opmerking over katten, door te zeiken over factchekkers.

en leugens zijn geen statements.
pi_215155636
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toen Vance zei dat er na een abortus soms baby’s levend en levensvatbaar geboren werden, die ze daarna lieten creperen, grepen de moderators niet in. Misschien moet je eerst even kijken voor je met een mening klaar staat?
Er zijn nog wel meer leugens door Vance verteld, en nog vaker antwoorden ontdoken, zoals: « denkt u dat de verkiezing gestolen is? », « ik focus me op de toekomst! »

Maar het eind was heel beschaafd: ze schudden elkaar de hand en praatten wat, hun beider (BEIDER) echtgenotes kwamen het podium op, werden aan elkaar voorgesteld, er werden nog meer handen geschud en wat gekout.

Vance is in ieder geval niet, zoals zijn patroon, eenzaam woedend weggestampt om daarna zijn eigenwaarde brallend tegen wie maar wilde luisteren op te krikken.
pi_215155644
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ach een beetje liegen over afspraken je bent wel een erg selectieve kniesoor die liegen nu opeens wel een probleem vind. _O-
Ik heb al eerder aangegeven dat liegen hoort bij de politiek. Factchecken mag best tijdens een debat zolang het evenredig gebeurt en dat laatste gebeurde niet bij het debat tussen Harris en Trump.
Als je dan een afspraak maakt om niet te factchecken en je doet het toch en hoogst waarschijnlijk maar een kant op dan is de moderatie wederom bezig om het debat oneerlijk aan te sturen.
Ik heb het debat nu aanstaan en ik ga het rustig terugkijken en ik ben erg benieuwd naar de factchecks richting Tim Walz.
pi_215155685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat liegen hoort bij de politiek.
Dan ben je dus al van het pad af, wat een verschrikkelijk rare mening is dit. Je aan feiten houden en daardoor laten leiden, dat hoort bij de politiek.
pi_215155698
Als Walz net zoveel onwaarheden zou verkondigen als Vance zou ook daar wat van gezegd zijn. Mischien moet Vance gewoon niet zo onevenredig vaak liegen.
pi_215155703
Het ligt er maar net aan wat je verstaat onder 'liegen'. Er zijn natuurlijk heel veel brede statements waarvan het waarheidsgehalte afhangt van naar welke statistieken je kijkt, hoe je die interpreteert en meer van dat soort zaken. Als een politicus beweert dat de criminaliteit onder zijn of haar bewind gedaald is, dan kun je bijvoorbeeld selectief kijken naar zware of juist lichte criminaliteit die gedaald is, terwijl andere vormen van criminaliteit een stijging laten zien, je kunt wijzen op een daling in steden, terwijl er op het platteland een stijging te zien is en ga zo maar door.

Echt feitelijk aantoonbare juistheden werden je doorgaans door de kiezer niet in dank afgenomen. Als een politicus heroische daden te hebben verricht in oorlogsgebieden, maar daar nooit geweest blijkt te zijn of dat soort zaken, werd dat die persoon vaak aangerekend door de kiezer. Je ziet met het soort persoonlijkheidscultus dat om Trump is geschapen wel dat dit laatste stukje beoordelingsvermoging bij veel kiezers echt volkomen verdwenen is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215155719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dan ben je dus al van het pad af, wat een verschrikkelijk rare mening is dit. Je aan feiten houden en daardoor laten leiden, dat hoort bij de politiek.
Liegen hoort bij de politiek, er is nog nooit een politicus geweest die verkiezingen wint door puur de waarheid te vertellen.
Men belooft altijd van alles, ze verdraaien de waarheid of laten delen van de waarheid uit hun eigen verhaal om er beter uit te komen.
Als liegen niet bij de politiek zou horen dan zou er ook geen behoefte zijn aan factcheckers.
pi_215155731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 10:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Liegen hoort bij de politiek, er is nog nooit een politicus geweest die verkiezingen wint door puur de waarheid te vertellen.
Men belooft altijd van alles, ze verdraaien de waarheid of laten delen van de waarheid uit hun eigen verhaal om er beter uit te komen.
Als liegen niet bij de politiek zou horen dan zou er ook geen behoefte zijn aan factcheckers.
Er is behoefte aan factcheckers omdat er veel politici liegen, maar daarmee hoort het er nog niet bij.

Er zijn ook genoeg politici die wel hun best doen altijd de waarheid te vertellen. Natuurlijk kan er dan, door een gebrek aan kennis, ook wel eens een fout in sluipen.
pi_215155763
quote:

[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat liegen hoort bij de politiek. Factchecken mag best tijdens een debat zolang het evenredig gebeurt en dat laatste gebeurde niet bij het debat tussen Harris en Trump.
Als je dan een afspraak maakt om niet te factchecken en je doet het toch en hoogst waarschijnlijk maar een kant op dan is de moderatie wederom bezig om het debat oneerlijk aan te sturen.
Ik heb het debat nu aanstaan en ik ga het rustig terugkijken en ik ben erg benieuwd naar de factchecks richting Tim Walz.
Als je zo vooringenomen gaat kijken, wat denk je dan dat je gaat zien?

Mensen hebben door de bank genomen de neiging zaken die aansluiten bij wat ze toch al denken te bekrachtigen en zaken die niet in hun straatje passen te negeren.
pi_215155769
quote:

[..]

De onevenredigheid viel juist totaal de kant op Trump op 1000 leugens vertelt maar 100 gecheckt, Harris 50 vertelt 40 gecheckt. Procentueel is de leugen van Trump dus maar in 10% van de gevallen doorgeprikt en bij Harris in 80% van de gevallen.. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')