Hebben ze al.quote:
jij vertelt dit alleen omdat Feyenoord nog in dat clubje in zitquote:Op zondag 29 september 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook AZ verlaat het ongeslagen clubje.
Klopt, het glas moet altijd halfvol zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij vertelt dit alleen omdat Feyenoord nog in dat clubje in zit
Dit duurt nog een paar weken...dan staan ze weer met beide benen op de grondquote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef Paul het volgende:
Dit is echt leuk we gaan champions league halen boys
Ik kijk nu al uit naar de speech van drankhoofd.quote:Op zondag 29 september 2024 22:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Toch maar even opgezocht.
FC Utrecht nog nooit kampioen, 3x beker, 1x fruitschaal.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2024 22:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
Gaan we het meemaken dat in 2025 de Domtoren wordt vervangen door de Janstoren?
Die man heet Ihattaren.quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel erg optimistisch van Ihataren over 6 maanden in Oranje.
²
Vind jij 6 maanden niet erg optimistish? Als het uberhaupt mogelijk is.quote:
optimistisch.quote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind jij 6 maanden niet erg optimistish? Als het uberhaupt mogelijk is.
²
Hij gaat naar Volendam?quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel erg optimistisch van Ihataren over 6 maanden in Oranje.
²
Bram Bakker heeft Mo aan de prozac gezet. Hij zal binnenkort wel positief testen op verboden middelen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
optimistisch.
Ja, maar dat zei die vent die hem trainde toch, niet hijzelf.
Maar je trakteert dus geen taartjes?quote:Op zondag 29 september 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
optimistisch.
Ja, maar dat zei die vent die hem trainde toch, niet hijzelf.
Dat ging over @GMM niet over mijquote:Op zondag 29 september 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je trakteert dus geen taartjes?
Ik wacht even of @maxi-mus dit kan confirmen.quote:
Gewoon twee keer van PSV winnen en kampioen wordenquote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef Paul het volgende:
Dit is echt leuk we gaan champions league halen boys
Dit is een Nederlands forum.quote:Op zondag 29 september 2024 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht even of @:maxi-mus dit kan confirmen.
quote:
quote:
Ach, het is maar voetbal.quote:
Ach weer stenen gooien. Zoals ze enkele keren per jaar doen naar de uitsupporters. Meestal vanaf een veilige afstand. Inteeltregio. Dit is een club die echt in de krochten van het voetbal thuishoort. Liefst de komende zes decennia.quote:Op zondag 29 september 2024 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Opstandelingen in de fietsenstalling.
https://www.politie.nl/ni(...)treden-waalwijk.html
Beetje Brabant-eigen hé. Inteelt zooitje.quote:Op maandag 30 september 2024 05:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach weer stenen gooien. Zoals ze enkele keren per jaar doen naar de uitsupporters. Meestal vanaf een veilige afstand. Inteeltregio. Dit is een club die echt in de krochten van het voetbal thuishoort. Liefst de komende zes decennia.
Als je maar wat weet ja.quote:Op maandag 30 september 2024 07:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje Brabant-eigen hé. Inteelt zooitje.
Ik maakte een foutje.quote:Op zondag 29 september 2024 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht even of @:maxi-mus dit kan confirmen.
Sparta reist gewoon af naar Eindhoven. @KingRolandquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Matig programma wel vanavond, tenzij Sparta komt opdagen.
Dat zong mijn buurman in het stadion toen ik nog een SCC had ook altijdquote:
Geen rekening op de Bahama's hebben om vanaf je 60ste lekker in de zon te kunnen zittenquote:
DoelMan?quote:
David Min start ipv Ohio-Godquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt nu overschakelen naar de voorbeschouwing van Utrecht RKC
Dit boeit niemand. Start Mo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Start Mo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Start Mo?Kroket is tatta-voer a sahbiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht voor het eerst in de geschiedenis kampioenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV heeft weer bejaarde troep gekocht.
NEC heeft inmiddels ook wel aardige problemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC REURING is nog 3,5 minuut verwijderd van de zege.
Voorzichtig begin ik de stelling aan te gaan dat Rogier Meijer in de zomer afscheid had moeten nemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
NEC heeft inmiddels ook wel aardige problemen.
Je vergeet:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:00 schreef Origami94 het volgende:
Disco lampjes in de business lounge, kartonnen gestapelde dozen waar de bal op staat.
Ik zie het al, dit gaat een TOPSHOW worden
@:coco @:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je vergeet:IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog niet uit of dat nou een goede trainer is of niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voorzichtig begin ik de stelling aan te gaan dat Rogier Meijer in de zomer afscheid had moeten nemen.
NOS:quote:
quote:Van eerste divisie naar Champions League, bescheiden Belg Dams maakt indruk bij PSV
Hij is een goede tacticus, maar geen groot strateeg. Bij de opmars van NEC, en de kwaliteiten van deze selectie, moet je veel meer voetbal terug zien in dit team. Ze hebben toch echt een betere selectie dan FC Utrecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet of dat nou een goede trainer is of niet.
Ook met 10 moet je dit winnenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit wordt vrees ik het eerste puntverlies van PSV in de eredivisie dit seizoen
De Jong altijd goed met man minder. Kun je nog beter Til eruit halenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap niet dat Pepi niet gebracht wordt. Luuk komt snelheid tekort voor countervoetbal.
Nu niet meer in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong altijd goed met man minder. Kun je nog beter Til eruit halen
Utrecht kampioen ole ole Utrecht kampioen ole ole Utrecht kampioen ole ole Utrecht kampioen ole olequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:31 schreef Zipportal het volgende:
Ook in het PSV stadion komt de tussenstand binnen. Paniek in die ogen.
heb je nog nooit in FC Utrecht topic gezien = troll >:(quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:36 schreef Origami94 het volgende:
Ik vond het als Utrecht supporter geen rood
De VAR maakt het voetbal kapot. Gebruik zoals in Engeland of zoals in het tennis lijkt mij het beste
Zo kan je elke overtreding stilzetten en rood ervoor geven
Toch gewoon logisch. 2 blessures, wat tijdrekken, nog 2x kort gebeld met de var.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
AL DIE JAPPEN KUNNEN ER NIETS VAN
ALLEMAAL TERUG STUREN
Ja man, VAR rode kaart. Luuk de Jong die een speler uit de wedstrijd kopt met de daarbij 5 minuten durende blessurebehandeling.quote:
Alle Jappen terug naar Beijing.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:53 schreef klaasweetalles het volgende:
AL DIE JAPPEN KUNNEN ER NIETS VAN
ALLEMAAL TERUG STUREN
de eerste helft werdt lauristen 5 min behandeld... 3 min extra tijdquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch gewoon logisch. 2 blessures, wat tijdrekken, nog 2x kort gebeld met de var.
Staat die op pagina 2 van VBL?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:37 schreef Paul het volgende:
[..]
heb je nog nooit in FC Utrecht topic gezien = troll >:(
Uemaffiaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
Lijntje trekken doen ze in het VAR-hok maar duidelijk op tv voor de fans doet men niet meer
Dat belooft vuurwerk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt overschakelen naar Israel vs Iran
Gebeurt er nog wat?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt overschakelen naar Israel vs Iran
Kan niet meer misgaan!quote:
Doen ze het in andere competities in Europa nog wel? Bij het EK niet maar daar had je na 10 minuten zo'n animatie in beeld.quote:
Benieuwd wat er op 7 oktober gaat gebeuren.quote:
Noujazegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:17 schreef Origami94 het volgende:
Dit topic is veel leuker dan al die wappies in de oorlogdraadjes. Wat een volk loopt daar rond. Rijp voor een GGZ instelling.
Gehersenspoelde schaapjes vast in de matrix. Geven al hun energie wegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:17 schreef Origami94 het volgende:
Dit topic is veel leuker dan al die wappies in de oorlogdraadjes. Wat een volk loopt daar rond. Rijp voor een GGZ instelling.
Portland Timbers - FC Dallasquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benieuwd wat er op 7 oktober gaat gebeuren.
Dat is maandag, dan moet ik weer werken ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benieuwd wat er op 7 oktober gaat gebeuren.
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is maandag, dan moet ik weer werken ben ik bang.
Wordt ook wel eens tijd na zestien jaar geld smijten.quote:
Dat doet hij al jaren niet meer. Er wordt gewoon een redelijk goed beleid gevoerd. Timber, Douvikas, Flamingo bijvoorbeeld voor dikke bedragen verkocht en telkens goedkope of transfervrije spelers binnenhalen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wordt ook wel eens tijd na zestien jaar geld smijten.
Vorig seizoen had ie er ook 1, dat had niet bepaald een groot effect op de resultaten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Peter Bosz laat zich na jaren eindelijk weer eens kennen met een tirade richting Makkelie.
Is dit een klein voorteken van een season meltdown?
Het leeft wel, die week van de scheidsrechter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Peter Bosz laat zich na jaren eindelijk weer eens kennen met een tirade richting Makkelie.
Is dit een klein voorteken van een season meltdown?
Herácles Héraclesquote:
Zeker ja, die kan er echt geen pepernoot van.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Goed nieuws voor @:dombohetolifantje1
Wat leuk. Voor wie ben je?quote:Op zondag 6 oktober 2024 14:17 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord - Twente
Daar ga ik even lekker voor zitten
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |