David Min start ipv Ohio-Godquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
U kunt nu overschakelen naar de voorbeschouwing van Utrecht RKC
Dit boeit niemand. Start Mo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Start Mo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit boeit niemand. Start Mo?Kroket is tatta-voer a sahbiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht voor het eerst in de geschiedenis kampioenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV heeft weer bejaarde troep gekocht.
NEC heeft inmiddels ook wel aardige problemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
FC REURING is nog 3,5 minuut verwijderd van de zege.
Voorzichtig begin ik de stelling aan te gaan dat Rogier Meijer in de zomer afscheid had moeten nemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
NEC heeft inmiddels ook wel aardige problemen.
Je vergeet:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:00 schreef Origami94 het volgende:
Disco lampjes in de business lounge, kartonnen gestapelde dozen waar de bal op staat.
Ik zie het al, dit gaat een TOPSHOW worden
@:coco @:ggmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je vergeet:IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er nog niet uit of dat nou een goede trainer is of niet.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voorzichtig begin ik de stelling aan te gaan dat Rogier Meijer in de zomer afscheid had moeten nemen.
NOS:quote:
quote:Van eerste divisie naar Champions League, bescheiden Belg Dams maakt indruk bij PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |