Ik kijk nu al uit naar de speech van drankhoofd.quote:Op zondag 29 september 2024 22:04 schreef AmenhotepIV het volgende:
Toch maar even opgezocht.
FC Utrecht nog nooit kampioen, 3x beker, 1x fruitschaal.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2024 22:09 schreef AmenhotepIV het volgende:
Gaan we het meemaken dat in 2025 de Domtoren wordt vervangen door de Janstoren?
Die man heet Ihattaren.quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel erg optimistisch van Ihataren over 6 maanden in Oranje.
²
Vind jij 6 maanden niet erg optimistish? Als het uberhaupt mogelijk is.quote:
optimistisch.quote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind jij 6 maanden niet erg optimistish? Als het uberhaupt mogelijk is.
²
Hij gaat naar Volendam?quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel erg optimistisch van Ihataren over 6 maanden in Oranje.
²
Bram Bakker heeft Mo aan de prozac gezet. Hij zal binnenkort wel positief testen op verboden middelen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
optimistisch.
Ja, maar dat zei die vent die hem trainde toch, niet hijzelf.
Maar je trakteert dus geen taartjes?quote:Op zondag 29 september 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
optimistisch.
Ja, maar dat zei die vent die hem trainde toch, niet hijzelf.
Dat ging over @GMM niet over mijquote:Op zondag 29 september 2024 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je trakteert dus geen taartjes?
Ik wacht even of @maxi-mus dit kan confirmen.quote:
Gewoon twee keer van PSV winnen en kampioen wordenquote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef Paul het volgende:
Dit is echt leuk we gaan champions league halen boys
Dit is een Nederlands forum.quote:Op zondag 29 september 2024 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht even of @:maxi-mus dit kan confirmen.
quote:
quote:
Ach, het is maar voetbal.quote:
Ach weer stenen gooien. Zoals ze enkele keren per jaar doen naar de uitsupporters. Meestal vanaf een veilige afstand. Inteeltregio. Dit is een club die echt in de krochten van het voetbal thuishoort. Liefst de komende zes decennia.quote:Op zondag 29 september 2024 23:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Opstandelingen in de fietsenstalling.
https://www.politie.nl/ni(...)treden-waalwijk.html
Beetje Brabant-eigen hé. Inteelt zooitje.quote:Op maandag 30 september 2024 05:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach weer stenen gooien. Zoals ze enkele keren per jaar doen naar de uitsupporters. Meestal vanaf een veilige afstand. Inteeltregio. Dit is een club die echt in de krochten van het voetbal thuishoort. Liefst de komende zes decennia.
Als je maar wat weet ja.quote:Op maandag 30 september 2024 07:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje Brabant-eigen hé. Inteelt zooitje.
Ik maakte een foutje.quote:Op zondag 29 september 2024 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht even of @:maxi-mus dit kan confirmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |