Gehersenspoelde schaapjes vast in de matrix. Geven al hun energie wegquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:17 schreef Origami94 het volgende:
Dit topic is veel leuker dan al die wappies in de oorlogdraadjes. Wat een volk loopt daar rond. Rijp voor een GGZ instelling.
Portland Timbers - FC Dallasquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benieuwd wat er op 7 oktober gaat gebeuren.
Dat is maandag, dan moet ik weer werken ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Benieuwd wat er op 7 oktober gaat gebeuren.
Blijven doneren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is maandag, dan moet ik weer werken ben ik bang.
Dat doet hij al jaren niet meer. Er wordt gewoon een redelijk goed beleid gevoerd. Timber, Douvikas, Flamingo bijvoorbeeld voor dikke bedragen verkocht en telkens goedkope of transfervrije spelers binnenhalen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wordt ook wel eens tijd na zestien jaar geld smijten.
Vorig seizoen had ie er ook 1, dat had niet bepaald een groot effect op de resultaten.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Peter Bosz laat zich na jaren eindelijk weer eens kennen met een tirade richting Makkelie.
Is dit een klein voorteken van een season meltdown?
Het leeft wel, die week van de scheidsrechter.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Peter Bosz laat zich na jaren eindelijk weer eens kennen met een tirade richting Makkelie.
Is dit een klein voorteken van een season meltdown?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |