Met havermelk zeker.quote:Op maandag 30 september 2024 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. Moest net de bonen in de automaat weer bijvullen bijvoorbeeld.
Lezen. Ik heb het niet over een streng asielbeleid maar om een rationeel beleid. Wij hebben waarschijnlijk het meest idiote asielbeleid van Europa, niet de strengste.quote:Op maandag 30 september 2024 08:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is je al meerdere malen verteld dat het huidige Nederlandse asielbeleid tot de strengste van Europa behoort. Mede daarom is de instroom dus ook relatief laag.
Het is je ook meerdere malen verteld dat groepen arbeidsmigranten meer overlast veroorzaken en een grotere kostenpost zijn voor de maatschappij dan de asielzoekers.
Het gaat er bij jou gewoon niet in.
Wat is er idioot aan precies?quote:Op maandag 30 september 2024 09:21 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Lezen. Ik heb het niet over een streng asielbeleid maar om een rationeel beleid. Wij hebben waarschijnlijk het meest idiote asielbeleid van Europa, niet de strengste.
Zie: https://www.nu.nl/binnenl(...)ers-in-den-haag.htmlquote:
Zuid-Limburg hier. Smokkelroutes ohne Ende. Maar dan moet ik weer gaan omrijden terwijl ik anders vanaf kantoor zo op de A76 zitquote:Op maandag 30 september 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet in west-Brabant nog wel wat plekken waar je zonder bang te zijn voor Geert's Grensbewakings Commando's de grens over kan steken. Fokkers helpen Fokkers.
wat maken die cases dan dat ons asielbeleid gekker is dan anderen? Ik snap dat je deze groepen buiten NL wilt houden en ik sta er ook in zo in dat we echt selectiever moeten zijn in wie we toelaten en wie we er snel uit moeten trappen maar wat zijn je voorstellen en wat maakt ons asielbeleid gekker / idioter dan anderen?quote:Op maandag 30 september 2024 09:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Zie: https://www.nu.nl/binnenl(...)ers-in-den-haag.html
Eristrese "gevluchte" voor- EN tegenstanders van het regime kunnen allebei asiel aanvragen in dit land waar niks meer klopt en alles vastloopt.
En dat is nog maar 1 voorbeeld van een lange lijst van waanzinnige cases.
Ik heb je uitgelegd hoe dat komt. Waarom lees jij andermans posts nooit?quote:Op maandag 30 september 2024 09:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Eristrese "gevluchte" voor- EN tegenstanders van het regime kunnen allebei asiel aanvragen in dit land waar niks meer klopt en alles vastloopt.
Zeker. Er ligt hier een boot vol asielzoekers in de haven en je ziet steeds meer van die mannen vrijwilligerswerk in de stad doen. Dat verdringt onze eigen boomers.quote:Op maandag 30 september 2024 09:18 schreef Falco het volgende:
Gaan jullie ook al zo gebukt onder de asielcrisis?
Hij is slechts een zendeling.quote:Op maandag 30 september 2024 09:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb je uitgelegd hoe dat komt. Waarom lees jij andermans posts nooit?
En die heb je alleen in Nederland...quote:Op maandag 30 september 2024 09:28 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Omdat het een rechtse arrogante VVD kakkertje isquote:Op maandag 30 september 2024 09:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb je uitgelegd hoe dat komt. Waarom lees jij andermans posts nooit?
Wat heeft de vvd nou weer te maken met het feit dat deze user kennelijk niet danwel selectief kan lezenquote:Op maandag 30 september 2024 10:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Omdat het een rechtse arrogante VVD kakkertje is
Omdat hij om het bericht moet vertellen dat hij VVD’er is en zo blij dat die partij nu eindelijk iets aan het asielprobleem kan gaan doen.quote:Op maandag 30 september 2024 10:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat heeft de vvd nou weer te maken met het feit dat deze user kennelijk niet danwel selectief kan lezen
Hij blaat overal dat de VVD zijn partij is dus vandaarquote:Op maandag 30 september 2024 10:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wat heeft de vvd nou weer te maken met het feit dat deze user kennelijk niet danwel selectief kan lezen
En toch blijft men maar reageren op mijn posts. Ik raak kennelijk een gevoelige snaar of zelfs een open zenuw. Jij ook duidelijk. Dat is prima, toch?quote:Op maandag 30 september 2024 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij blaat overal dat de VVD zijn partij is dus vandaar
Ik reageer er vooral op, omdat gebleken is dat het niet weerleggen van totale onzin niet werkt. Mede daardoor is de PVV zo groot, omdat de onzinretoriek over asiel jarenlang niet weerlegd is maar genegeerd. Ik ga er niet vanuit jou echt te kunnen overtuigen dat je echt onzin verkoopt, maar de meelezer misschien wel.quote:Op maandag 30 september 2024 10:54 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
En toch blijft men maar reageren op mijn posts. Ik raak kennelijk een gevoelige snaar of zelfs een open zenuw. Jij ook duidelijk. Dat is prima, toch?
Wat is er onzin aan rationeel denken? Jouw ideologisch en religieus geïnspireerde opvattingen vind ik totale onzin. Totaal.quote:Op maandag 30 september 2024 11:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik reageer er vooral op, omdat gebleken is dat het niet weerleggen van totale onzin niet werkt. Mede daardoor is de PVV zo groot, omdat de onzinretoriek over asiel jarenlang niet weerlegd is maar genegeerd. Ik ga er niet vanuit jou echt te kunnen overtuigen dat je echt onzin verkoopt, maar de meelezer misschien wel.
Klopt omdat er veel dingen die je zegt niet kloppen of onlogisch zijn, en ja wij verschillen van inzicht, dat is niet onlogisch omdat ik vrij links ben en jij de VVD als voorkeur hebtquote:Op maandag 30 september 2024 10:54 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
En toch blijft men maar reageren op mijn posts. Ik raak kennelijk een gevoelige snaar of zelfs een open zenuw. Jij ook duidelijk. Dat is prima, toch?
Het is totaal irrationeel om te doen alsof problemen in zorg, onderwijs, huisvesting e.d. komen door de kleine instroom van asielzoekers. Het is totaal irrationeel om je wel druk te maken over een eenmalige aanvaring tussen Eritreërs en de wekelijkse voetbalhooligans te negeren. Het is totaal irrationeel om te doen alsof asielzoekers crimineler zijn dan Nederlanders. En het is helemaal irrationeel om je dingen af te vragen, uitleg te krijgen, die te negeren om het je een post later weer af te vragen. Dan ben je namelijk gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 30 september 2024 11:13 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan rationeel denken?
quote:Op maandag 30 september 2024 11:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is totaal irrationeel om te doen alsof problemen in zorg, onderwijs, huisvesting e.d. komen door de kleine instroom van asielzoekers. Het is totaal irrationeel om je wel druk te maken over een eenmalige aanvaring tussen Eritreërs en de wekelijkse voetbalhooligans te negeren. Het is totaal irrationeel om te doen alsof asielzoekers crimineler zijn dan Nederlanders. En het is helemaal irrationeel om je dingen af te vragen, uitleg te krijgen, die te negeren om het je een post later weer af te vragen. Dan ben je namelijk gewoon aan het trollen.
Het probleem is niet rationeel denken. Het probleem is dat jij kennelijk heel anders 'rationeel' denkt dan de anderen hier.quote:Op maandag 30 september 2024 11:13 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Wat is er onzin aan rationeel denken? Jouw ideologisch en religieus geïnspireerde opvattingen vind ik totale onzin. Totaal.
Wanneer we het hebben over migratieprobleem moeten we het dan opsplitsen in diverse migratiestromen. Asielzoekers (incl. statushouders), arbeidsmigratie en kennismigratie. En de focus ligt nu dan voornamelijk op de asielzoekers. Zij krijgen de schuld van woningtekort en opvangcrisis, en misschien nog wel meer.quote:Rationaliteit is consistent handelen op basis van de rede. Hierbij vindt ideevorming en handelen plaats op basis van feiten met kennis van oorzaak en gevolg. /Wiki
Onzin, genoeg rechtse users hier. Maar je moet wel je aan de feiten, liefst gestaafd met bronnen, houden.quote:Op maandag 30 september 2024 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je goed. Extreem-linkse slangenkuil.
Het probleem is dat de gemiddelde leek op het gebied van politiek en staatsrecht geen idee heeft wat er buiten bronnen als De Telegraaf, Powned en WNL afspeelt en dat het asiel debat begon met Yesilgoz haar leugen over "nareiziger op nareiziger"quote:Op maandag 30 september 2024 11:08 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik reageer er vooral op, omdat gebleken is dat het niet weerleggen van totale onzin niet werkt. Mede daardoor is de PVV zo groot, omdat de onzinretoriek over asiel jarenlang niet weerlegd is maar genegeerd. Ik ga er niet vanuit jou echt te kunnen overtuigen dat je echt onzin verkoopt, maar de meelezer misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |