Afgerond naar boven.quote:
Die kijkt alsof-ie vaginaal wil knuffelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon iedereen de moeder slowchatten
[ afbeelding ]
En er voor zorgen dat je niet achterover valt.quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er voor zorgen dat je niet achterover valt.
Je hebt zelf de OP leeggehaaldquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
JUI / FOK! bestaat dit jaar 25 jaar...........!
Ja post het nog een keer.quote:
Oh ik lees het nu pas. Geen koffie meer hoor vandaag.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig tot gebrokenglas zijn koffie op heeft. Zodat meelie haar grap kan vertellen
Geen grappen ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu pas. Geen koffie meer hoor vandaag.
goeie reminder dat ik er nog een moet opzoekenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen hopelijk. Ik ben benieuwd wat er komt
Glas!quote:
Jazekerquote:
Van zondag tot zondagquote:
Nice, nog wat gedaan vandaag?quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van zondag tot zondag
Een hele lange rit gemaakt om hier te komenquote:
Nu relaxen dusquote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een hele lange rit gemaakt om hier te komen
Jaquote:
Have fun morgenquote:Op zondag 29 september 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Morgen lekker dingen gaan verkennen!
Mailyquote:
Gaat lukken!quote:
Jaja.quote:
Dat weet je niet?quote:
quote:Op maandag 30 september 2024 16:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet boos op me bent
Ik zou niemand op kunnen noemen.quote:
Samwise Gamgee is wel dol op hem!quote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niemand op kunnen noemen.
Dat is een act.quote:
Eerder te veel.quote:
Daar zitten vooral lemmings.quote:Op maandag 30 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
Valt toch reuze mee, tenzij je in klb kijken
Ook dat ja.. check wel eens nieuwe topics..quote:Op maandag 30 september 2024 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zitten vooral lemmings.
Altijd leuk!quote:Op maandag 30 september 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook dat ja.. check wel eens nieuwe topics..
Soms wel vermakelijk, alleen lees ik niet alle topics vooral niet als de OP zo lang isquote:
Wat?quote:Op maandag 30 september 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
Er was toch ook een vast topic waar dat in gepost werd
Ik vind deze leuker: K&W / Is dit verhuisbedrijf betrouwbaar?quote:
Oh even lezenquote:Op maandag 30 september 2024 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker: K&W / Is dit verhuisbedrijf betrouwbaar?
En dit
K&W / hoe een overkapping stormbestendig kunt zijn
quote:Op maandag 30 september 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En jij bent veel toffer dan die ellendige jankmuil, jonguh!
Allemaal het ravijn in.quote:
quote:Op maandag 30 september 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal het ravijn in.
Moest denken aan het spelletje Lemmingsquote:
Dat ken ik niet.quote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest denken aan het spelletje Lemmings
Heb ik vroeger veel gespeeld.quote:Op maandag 30 september 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest denken aan het spelletje Lemmings
Ben je er klaar mee?quote:
Lekker even een pauze nemen, even aan jezelf denken.quote:
Narcistische persoonlijkheid ontwikkelen dusquote:Op maandag 30 september 2024 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker even een pauze nemen, even aan jezelf denken.
Die heb jij al.quote:Op maandag 30 september 2024 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Narcistische persoonlijkheid ontwikkelen dus
quote:
Ja hier gaat het wel!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jazeker, en met u in uw nieuwe stulpje?
ToTGod!quote:
Zeker wel, lekker in Denemarken nu. En daar?quote:
Lego House is een must als je daar zit tenminste.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, lekker in Denemarken nu. En daar?
Mooi, man!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker wel, lekker in Denemarken nu. En daar?
Even opzoeken!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lego House is een must als je daar zit tenminste.
Dat in het centrum van Billund? Die was dicht toen ik er zatquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Lego House is een must als je daar zit tenminste.
Lijkt mij ook tof om eens te zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Legoland was wel erg leuk, wel ff van te voren kaartjes kopen.
Sallyquote:
Avond schoonheid.quote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
ToTGod!quote:
Ja, jij was er niet hequote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:46 schreef tong80 het volgende:
Hoog niveau hier. Heb er veel van opgestoken vandaag.
Stigggquote:
Tongquote:
Sallyquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Brrrr.... kouwe voeten...
Nog thuis werken vandaag, nog echt niet heppie
Mailyquote:
Hier vandaag een airco geïnstalleerd voor warmte!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Brrrr.... kouwe voeten...
Nog thuis werken vandaag, nog echt niet heppie
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier vandaag een airco geïnstalleerd voor warmte!
Ja ik was even naar myAT gegaan en dacht dat jij 'daar' weer gereageerd had.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik was even naar myAT gegaan en dacht dat jij 'daar' weer gereageerd had.
Dus snelle ninja edit voordat ik straks motormuis Stig weer achter mij aan heb.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Dat doet een dagje ouder worden met je
Het kan zo maar veranderen van de ene op de andere minuut zie je welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst wordt je nog jonge god genoemd en 10 minuten later 'een dagje ouder'.
4-letterig? Hm.quote:
AIKIE!!quote:
Gebeurt mij dagelijks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst wordt je nog jonge god genoemd en 10 minuten later 'een dagje ouder'.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zie er jonger uit. Genne zwans.
Funsize!quote:
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft voor- en nadelen maar ik klaag niet.
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Dat is toch die richting op?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Mooie lengte, ik 176quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Nou..nou...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch die richting op?
Klopt. Is vooral klote voor een echte FOK!er. Je lul blijft gewoon 40 centimeter. Ik blijf dan steeds haken. Of ik gooi hem over m'n schouders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Bij mij groeit het vooralquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Ohaiquote:
Jaja, ik ben nog steeds een reusquote:
Hey Stigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij groeit het vooral
[..]
Ohai
[..]
Jaja, ik ben nog steeds een reus
Leeft ONZ nog ? Of moet ik over m'n hart wrijven ?quote:
ONZ leeft vooral in dat andere topic.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leeft ONZ nog ? Of moet ik over m'n hart wrijven ?
Ik teken voor redelijk doods. Onredelijk doods speelt Harry Mens in de kaart. Die wilde cremeren weer leuk maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ leeft vooral in dat andere topic.
Verder is het redelijk doods.
ONZ kun je tegenwoordig meer in KLB terug vinden.
Inspiratie met een crematie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik teken voor redelijk doods. Onredelijk doods speelt Harry Mens in de kaart. Die wilde cremeren weer leuk maken.
'Wat een feest na het verlaten van je geest.'quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inspiratie met een crematie!
Dottiequote:Op zondag 6 oktober 2024 05:48 schreef Dotteke het volgende:
Morguh,
zo dan er is niet veel gepost hier gisteren?
Assiequote:
Morguh Stigquote:
Morguh heerquote:
Hey Assiequote:
Sallyquote:
Lovelyquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemiddag dames en heren en anders gespuis
Sallyquote:
Ja hoi.quote:
ToT!quote:
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseurquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseur
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
Succesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:27 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
ZZZZ
okayyyy - wie helpt me even aan een potje moed, zin, kracht, niet-moe zijn, enz....?
P.S.Niet moe zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovelyquote:
Sallyquote:
Nou nouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Goh, allemaal voor dit topic onbekende users?!
Is dat andere topic weer dicht...?
Ik zie geen onbekendequote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Hihiquote:
Hoi wie ben jij?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Oh hoi.quote:
Hoi Sally. Ik ben Jus, aangenaamquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hoi.
Sally, aangenaam kennis maken?
Hoi.quote:
Jus, als in Jus.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi.
Jus, gewoon alleen Jus?
Van Jus d'Orange?
Hm, drink geen jus meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jus, als in Jus.
Alleen als je dat lekker vindt
Met mij is niks bijzonders gebeurdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, drink geen jus meer.
Maar eet wel de gewone vleesjus (mits niks bijzonders mee gebeurd is)
Oh oké.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met mij is niks bijzonders gebeurd
En wellicht lampjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een weerwolfmodelletje?
Of eentje met erg grote pijltjestoetsen?
Vogeltjequote:
Jij komt ook weer even langs?quote:
Zoals je kunt zien wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt ook weer even langs?
Gewoon doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien wel ja![]()
![]()
Nooit echt veel gepost hier.
Hey Assiequote:
Tsjaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Assiehet is hier echt rustig
Het is niet andersquote:
Sallyquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Mn wandklok in de slaapkamer staat stil.
Dat is onhandig blijkt nu...
Nu dacht ik meer tijd te hebben om nog in bed te liggen voor ik naar mn werk moet fietsen.
Maar helaas
ToT!quote:
Ja hoor, best goed met leuke vooruitzichten in de toekomst dusquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, best goed met leuke vooruitzichten in de toekomst dus
En daar?
Mini-ToTse!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi, man!
Ja ach. ups en downs hier. Paar kleine dingetjes hier in huis iets veranderd wat net een wat positiever gevoel geeft.
En nu ga ik Mini-ToT weer ophalen van school!
Hij heeft wel smaakquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit nu naar dinosaurusgevechten van de Jurassic Park films te kijken!
Whehe ja in een Paw Patrol aflevering kwam een T-Rex voor, en toen wilde hij andere filmpjes van die soort dino zien!quote:
De breakout in Jurassic Park is nog steeds zo fokking epic.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja in een Paw Patrol aflevering kwam een T-Rex voor, en toen wilde hij andere filmpjes van die soort dino zien!
Welke precies?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De breakout in Jurassic Park is nog steeds zo fokking epic.
quote:
Ahhhh de klassieker uiteraard!quote:
Is ook zo. Geen muziek, alleen het geluid en de sfeer. De juiste camerabeelden, en geen jumpscare-reveal van wat je te wachten staat. Ik weet nog wel dat de zaal waar ik toen in zat bij deze scene ook echt doodstil was. Een kleine reactie bij die vallende geitenpoot, maar verder niks. Prachtig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
Die wordt soms op review-channels op Youtube gebruikt voor hoe je op een juiste manier spanning in een scène brengt enzo.
Had je Jurassic World: Fallen Kingdom ook nog gezien in de bios?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook zo. Geen muziek, alleen het geluid en de sfeer. De juiste camerabeelden, en geen jumpscare-reveal van wat je te wachten staat. Ik weet nog wel dat de zaal waar ik toen in zat bij deze scene ook echt doodstil was. Een kleine reactie bij die vallende geitenpoot, maar verder niks. Prachtig.
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7equote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je Jurassic World: Fallen Kingdom ook nog gezien in de bios?
Ik heb m met dat Dolby Atmos geluid gehoord...![]()
![]()
Dat was... hmmmmmmm... spannend...!
Oh bijna einde.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
Ze hangen nu aan die dino-skelet in het museum.
Het is een compilatie-filmpje.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7e
Dominion ook met Dolby Atmos gezien. Dat was echt gaaf
[..]
Oh bijna einde.
Ohwquote:
Oh, ik geloof dat ik Dominion bedoel ja. Die scene in het donker... met die klikgeluidjesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7e
Dominion ook met Dolby Atmos gezien. Dat was echt gaaf
[..]
Oh bijna einde.
Ach, komt vanzelf hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:18 schreef ToT het volgende:
"Papa? Toen jij een kindje was, was ik toen een baby in mama's buik?"
- "Toen ik een kindje was, bestond je mama nog niet eens!"Blijft moeilijk voor hem om te begrijpen!
Goede sounddirection draagt veel bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik Dominion bedoel ja. Die scene in het donker... met die klikgeluidjes![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf hoor.
En vast té snel![]()
Dan mag jij van de bijtjes en bloemetjes gaan uitleggen en denkt hij: Oh maar allang gehad![]()
Dit - in het pikkedonker van de bioscoop....quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede sounddirection draagt veel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |