Hey kerel, hoe staat het ermee?quote:
ToT!quote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
Ik wist dat bekend gemaakt was wie het was, maar heb niet gelezen wie het nou daadwerkelijk was.
Ik ken ook nauwelijks coureurs, laat staan buitenlandse!
Stigsquote:
tottermansquote:
Thnxquote:
Is altijd goed he een lekker bakkiequote:
Ja, en zeker nu het wat kouder wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd goed he een lekker bakkie
O maakt mij niet uit warm of koud. Koffie gaat er bijna altijd wel inquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en zeker nu het wat kouder wordt.
Hey ToTquote:
O jee wat heb je gedaan, een halfnaakte Tong op jou PCquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Telkens als ik op F5 druk, zie ik tong80 her halfnaakt aan die paal slingeren!
Hier in dit topic!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat heb je gedaan, een halfnaakte Tong op jou PC
O heb niet terug gelezen ga zo wel ffkes kijkenquote:
Morguh skattiequote:
Lieffiequote:
ToTGod!quote:
Alles fijn?quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieffie![]()
[..]
ToTGod!
SBEquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag, alles goed met iedereen?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
SBE![]()
![]()
Hier is al dikke prima
Daar ook?
Hier nu ook weer.quote:
Frisjes wel ja brr..quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is gelukkig droog maar bewolkt en frisjes.
Lovelyquote:
mailyquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi, hallo, goeiemiddag
Nou, nog niks. Maar hier staat een volle mok naast het toetsenbord, dus ik moet even voorzichtig zijn met opdrinkenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
En gebrokenglas, wat heb je vandaag geknoeid op je toetsenbord?
Middag meeliequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi, hallo, goeiemiddag
Ik wacht nog even met mijn grapquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, nog niks. Maar hier staat een volle mok naast het toetsenbord, dus ik moet even voorzichtig zijn met opdrinken
Deze post moet toch al voldoende zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig tot gebrokenglas zijn koffie op heeft. Zodat meelie haar grap kan vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |