Afgerond naar boven.quote:
Die kijkt alsof-ie vaginaal wil knuffelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gewoon iedereen de moeder slowchatten
[ afbeelding ]
En er voor zorgen dat je niet achterover valt.quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er voor zorgen dat je niet achterover valt.
Je hebt zelf de OP leeggehaaldquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
JUI / FOK! bestaat dit jaar 25 jaar...........!
Ja post het nog een keer.quote:
Oh ik lees het nu pas. Geen koffie meer hoor vandaag.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig tot gebrokenglas zijn koffie op heeft. Zodat meelie haar grap kan vertellen
Geen grappen ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik lees het nu pas. Geen koffie meer hoor vandaag.
goeie reminder dat ik er nog een moet opzoekenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen hopelijk. Ik ben benieuwd wat er komt
Glas!quote:
Jazekerquote:
Van zondag tot zondagquote:
Nice, nog wat gedaan vandaag?quote:Op zondag 29 september 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van zondag tot zondag
Een hele lange rit gemaakt om hier te komenquote:
Nu relaxen dusquote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een hele lange rit gemaakt om hier te komen
Jaquote:
Have fun morgenquote:Op zondag 29 september 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Morgen lekker dingen gaan verkennen!
Mailyquote:
Gaat lukken!quote:
Jaja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |