Ja ik was even naar myAT gegaan en dacht dat jij 'daar' weer gereageerd had.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik was even naar myAT gegaan en dacht dat jij 'daar' weer gereageerd had.
Dus snelle ninja edit voordat ik straks motormuis Stig weer achter mij aan heb.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
![]()
Dat doet een dagje ouder worden met je
Het kan zo maar veranderen van de ene op de andere minuut zie je welquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst wordt je nog jonge god genoemd en 10 minuten later 'een dagje ouder'.
4-letterig? Hm.quote:
AIKIE!!quote:
Gebeurt mij dagelijks.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerst wordt je nog jonge god genoemd en 10 minuten later 'een dagje ouder'.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zie er jonger uit. Genne zwans.
Funsize!quote:
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft voor- en nadelen maar ik klaag niet.
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Dat is toch die richting op?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Mooie lengte, ik 176quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Nou..nou...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch die richting op?
Klopt. Is vooral klote voor een echte FOK!er. Je lul blijft gewoon 40 centimeter. Ik blijf dan steeds haken. Of ik gooi hem over m'n schouders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Bij mij groeit het vooralquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Ohaiquote:
Jaja, ik ben nog steeds een reusquote:
Hey Stigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij groeit het vooral
[..]
Ohai
[..]
Jaja, ik ben nog steeds een reus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |