quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zie er jonger uit. Genne zwans.
Funsize!quote:
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft voor- en nadelen maar ik klaag niet.
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meterquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Dat is toch die richting op?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij bent 1,92? Ik dacht altijd langer - richting de 2 meter
Mooie lengte, ik 176quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, 1.92 is ook niet altijd even makkelijk
Nou..nou...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch die richting op?
Klopt. Is vooral klote voor een echte FOK!er. Je lul blijft gewoon 40 centimeter. Ik blijf dan steeds haken. Of ik gooi hem over m'n schouders.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Bij mij groeit het vooralquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Na een bepaalde leeftijd zet de krimp in he!
Ohaiquote:
Jaja, ik ben nog steeds een reusquote:
Hey Stigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij mij groeit het vooral
[..]
Ohai
[..]
Jaja, ik ben nog steeds een reus
Leeft ONZ nog ? Of moet ik over m'n hart wrijven ?quote:
ONZ leeft vooral in dat andere topic.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leeft ONZ nog ? Of moet ik over m'n hart wrijven ?
Ik teken voor redelijk doods. Onredelijk doods speelt Harry Mens in de kaart. Die wilde cremeren weer leuk maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:29 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ leeft vooral in dat andere topic.
Verder is het redelijk doods.
ONZ kun je tegenwoordig meer in KLB terug vinden.
Inspiratie met een crematie!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik teken voor redelijk doods. Onredelijk doods speelt Harry Mens in de kaart. Die wilde cremeren weer leuk maken.
'Wat een feest na het verlaten van je geest.'quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Inspiratie met een crematie!
Dottiequote:Op zondag 6 oktober 2024 05:48 schreef Dotteke het volgende:
Morguh,
zo dan er is niet veel gepost hier gisteren?
Assiequote:
Morguh Stigquote:
Morguh heerquote:
Hey Assiequote:
Sallyquote:
Lovelyquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemiddag dames en heren en anders gespuis
Sallyquote:
Ja hoi.quote:
ToT!quote:
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseurquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseur
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
Succesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:27 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
ZZZZ
okayyyy - wie helpt me even aan een potje moed, zin, kracht, niet-moe zijn, enz....?
P.S.Niet moe zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovelyquote:
Sallyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |