Sallyquote:
Lovelyquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
Goedemiddag dames en heren en anders gespuis
Sallyquote:
Ja hoi.quote:
ToT!quote:
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseurquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, inmiddels terug van vakantie in Denemarken. Dadelijk naar de hypotheekadviseur
Zekerquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
Succesquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gesprek met hypotheekadviseur en makelaar gehad. Veel wijzer geworden. Volgende week donderdag waardebepaling van mijn huis. Er liggen veel mogelijkheden maar ook dingen waar rekening mee gehouden moet worden. Wel overwegend positief allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:27 schreef Sally het volgende:
![]()
![]()
ZZZZ
okayyyy - wie helpt me even aan een potje moed, zin, kracht, niet-moe zijn, enz....?
P.S.Niet moe zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovelyquote:
Sallyquote:
Nou nouquote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Goh, allemaal voor dit topic onbekende users?!
Is dat andere topic weer dicht...?
Ik zie geen onbekendequote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Hihiquote:
Hoi wie ben jij?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 11:57 schreef Sally het volgende:
Oh hoi.quote:
Hoi Sally. Ik ben Jus, aangenaamquote:Op woensdag 9 oktober 2024 13:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hoi.
Sally, aangenaam kennis maken?
Hoi.quote:
Jus, als in Jus.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi.
Jus, gewoon alleen Jus?
Van Jus d'Orange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |