Hm, drink geen jus meer.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jus, als in Jus.
Alleen als je dat lekker vindt
Met mij is niks bijzonders gebeurdquote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, drink geen jus meer.
Maar eet wel de gewone vleesjus (mits niks bijzonders mee gebeurd is)
Oh oké.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met mij is niks bijzonders gebeurd
En wellicht lampjes?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een weerwolfmodelletje?
Of eentje met erg grote pijltjestoetsen?
Vogeltjequote:
Jij komt ook weer even langs?quote:
Zoals je kunt zien wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt ook weer even langs?
Gewoon doen!quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien wel ja![]()
![]()
Nooit echt veel gepost hier.
Hey Assiequote:
Tsjaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Assiehet is hier echt rustig
Het is niet andersquote:
Sallyquote:Op donderdag 10 oktober 2024 09:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Mn wandklok in de slaapkamer staat stil.
Dat is onhandig blijkt nu...
Nu dacht ik meer tijd te hebben om nog in bed te liggen voor ik naar mn werk moet fietsen.
Maar helaas
ToT!quote:
Ja hoor, best goed met leuke vooruitzichten in de toekomst dusquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, best goed met leuke vooruitzichten in de toekomst dus
En daar?
Mini-ToTse!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi, man!
Ja ach. ups en downs hier. Paar kleine dingetjes hier in huis iets veranderd wat net een wat positiever gevoel geeft.
En nu ga ik Mini-ToT weer ophalen van school!
Hij heeft wel smaakquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit nu naar dinosaurusgevechten van de Jurassic Park films te kijken!
Whehe ja in een Paw Patrol aflevering kwam een T-Rex voor, en toen wilde hij andere filmpjes van die soort dino zien!quote:
De breakout in Jurassic Park is nog steeds zo fokking epic.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja in een Paw Patrol aflevering kwam een T-Rex voor, en toen wilde hij andere filmpjes van die soort dino zien!
Welke precies?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De breakout in Jurassic Park is nog steeds zo fokking epic.
quote:
Ahhhh de klassieker uiteraard!quote:
Is ook zo. Geen muziek, alleen het geluid en de sfeer. De juiste camerabeelden, en geen jumpscare-reveal van wat je te wachten staat. Ik weet nog wel dat de zaal waar ik toen in zat bij deze scene ook echt doodstil was. Een kleine reactie bij die vallende geitenpoot, maar verder niks. Prachtig.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:56 schreef ToT het volgende:
Die wordt soms op review-channels op Youtube gebruikt voor hoe je op een juiste manier spanning in een scène brengt enzo.
Had je Jurassic World: Fallen Kingdom ook nog gezien in de bios?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is ook zo. Geen muziek, alleen het geluid en de sfeer. De juiste camerabeelden, en geen jumpscare-reveal van wat je te wachten staat. Ik weet nog wel dat de zaal waar ik toen in zat bij deze scene ook echt doodstil was. Een kleine reactie bij die vallende geitenpoot, maar verder niks. Prachtig.
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7equote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Had je Jurassic World: Fallen Kingdom ook nog gezien in de bios?
Ik heb m met dat Dolby Atmos geluid gehoord...![]()
![]()
Dat was... hmmmmmmm... spannend...!
Oh bijna einde.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
Ze hangen nu aan die dino-skelet in het museum.
Het is een compilatie-filmpje.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7e
Dominion ook met Dolby Atmos gezien. Dat was echt gaaf
[..]
Oh bijna einde.
Ohwquote:
Oh, ik geloof dat ik Dominion bedoel ja. Die scene in het donker... met die klikgeluidjesquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja gezien, ik heb alle 6 de films in de bios gezien. Volgend jaar de 7e
Dominion ook met Dolby Atmos gezien. Dat was echt gaaf
[..]
Oh bijna einde.
Ach, komt vanzelf hoor.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:18 schreef ToT het volgende:
"Papa? Toen jij een kindje was, was ik toen een baby in mama's buik?"
- "Toen ik een kindje was, bestond je mama nog niet eens!"Blijft moeilijk voor hem om te begrijpen!
Goede sounddirection draagt veel bijquote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik geloof dat ik Dominion bedoel ja. Die scene in het donker... met die klikgeluidjes![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, komt vanzelf hoor.
En vast té snel![]()
Dan mag jij van de bijtjes en bloemetjes gaan uitleggen en denkt hij: Oh maar allang gehad![]()
Dit - in het pikkedonker van de bioscoop....quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede sounddirection draagt veel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |