SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Haha - dat is waarquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.
slap met botjes kan weer wel goed samenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.![]()
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.quote:
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar opquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar toch blij dat het weekend is. En jij?
Same
♡♡♡♡![]()
Ik vrees het niet....quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op:-o :-O
Gek hè, hoe dat werktquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.![]()
Oeh, en nog de goeie ROOMboter ook nog in de OPquote:![]()
![]()
![]()
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huisquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, en nog de goeie ROOMboter ook nog in de OP![]()
![]()
Je loog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op
#teamgeenboteropbroodquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huis
Neem je margarine?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huisGevaarlijk spul is loogquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen broodquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huis
Voor de zekerheid wel 5 minuten blijven kijken..quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op♡♡♡♡![]()
Whut.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen broodOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee ook niet ik vind dat niet lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem je margarine?
[..]
Gevaarlijk spul is loog
Soms heel soms op vakantie eet ik bij het ontbijt boter om het nog eens te proeven en dan te merken dat ik het toch niet lekker vind
ieuw je eet boter zonder iets? ja ik weet dat je geen brood eet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen brood
ik vind het echt ranzig
Eh - wat is Whut?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh nee, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieuw je eet boter zonder iets? ja ik weet dat je geen brood eet.
ik vind het echt ranzig
1000 puntjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ojee Liev is op puncktenjacht
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tijd voor je botquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ojee Liev is op puncktenjacht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
* gebrokenglas krabt eens aan zijn kinquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hier ook aan de koffie maar dan lekkereAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die datalek bij de politie. Jemig.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja ik weet niet of het artikel ondertussen is aangepast.. stond eerst ook nog wat doms in.. dat niet duidelijk was of het gevolgen had pffquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Die datalek bij de politie. Jemig.
ook van oa undercover agenten zijn gegevens gehackt..Smile, it's free therapy.![]()
Dat je gewoon 'zo' boter eet.quote:
Ah okequote:
Ik bedoel maarquote:
Oh what...quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg serieus, ik krijg jullie nog wel te pakken hihi.
Oh jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Hoe dan...?!
geen mosselen meer gegeten sinds 'toen'quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
U eet mosselen
En konijn
Das pas smerigSmile, it's free therapy.![]()
Ik verander met Volle Maan in een Pinneweerwolfmutskequote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh what...
Oh jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Hoe dan...?!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Neu, óók niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
U eet mosselen
En konijn
Das pas smerig
Opgegroeid zijn met Alles Eten.
Er zijn zelden dingen die ik niet lust. Hooguit minder lekker
Ach. Nu komt Nieuwe Maan weer.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik verander met Volle Maan in een Pinneweerwolfmutske
Dusch.......
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg serieus, ik krijg jullie nog wel te pakken hihi.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk!quote:
Ik heb Auw
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
U eet mosselen
En konijn
Das pas smerig![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn genoeg dingen die ik niet lustquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, óók niet.
Opgegroeid zijn met Alles Eten.
Er zijn zelden dingen die ik niet lust. Hooguit minder lekker
Maar ook genoeg die ik wel lust
En ja ik moest ook alles eten
Er was maar 1 ding dat ik niet hoefde te eten
Dat was zuurkool
1 keer hebben ze het verplicht en toen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij willen details.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geen mosselen meer gegeten sinds 'toen'
Bij gebrek aan Justin online: Je bent zellufquote:
Ik weetquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Justin online: Je bent zelluf
Ik dit ooit al wel eens verteld, maar als kind zat ik op een naschoolse opvang, waar we ook warm aten. Ieder kind mocht een lijstje maken van dingen die ze niet lusten, en de nr 1 hoefden ze dan ook niet op te eten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die ik niet lust
Dat was zuurkool
1 keer hebben ze het verplicht en toen
Ik had spruitjes en lever op 1 en 2 staan. Op een goeie dag werden er dus spruitjes met aardappel en gebakken lever geserveerdik weigerde te eten, waarna ik in de badkamer werd opgesloten en pas weer vrij mocht als m'n bord leeg was.
Een half uur later konden ze de rioleringsservive bellen om de wc te laten ontstoppen.
Ik heb me nog nooit laten dwingen om iets te eten wat ik niet lust
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zeker aangezien je zuurkool niet lekker vindt.quote:
Zuurkool![]()
![]()
De prik zelf heb ik niet gevoeld, maar die spier in m'n arm wordt nu wel stijfquote:
Jij eet je rookworst zonder zuurkool?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die ik niet lust
Dat was zuurkool
1 keer hebben ze het verplicht en toen![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ook een stijve spier, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
De prik zelf heb ik niet gevoeld, maar die spier in m'n arm wordt nu wel stijf![]()
Jullie eten zeker ook nooit Kruidenboter?
Ik ga maar niet zeggen wat er stijf werd toen ik jouw naam hier weer zag verschijnen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ook een stijve spier, komt wel dichtbij zo
Ik stuur @Rob zn nieuwe bedpartner wel naar je op. Dm je adres maar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ook een stijve spier, komt wel dichtbij zoIk heb er één en ik ben er trots op
Iedereen die vorig weekend in het tuinhuisje was weet precies 'hoe stijf' die spier werdquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat er stijf werd toen ik jouw naam hier weer zag verschijnen.
Ow dear.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen wat er stijf werd toen ik jouw naam hier weer zag verschijnen.
Ik wist niet dat je van de herenliefde was...?
Denk ik. 🤔🤔Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een broodje met worst, zuurkool, mosterd en gebakken uitjes
Ik voelde mijn rechterarmspier zwabberen op dorpsdag. Wrong bow.Werewolf
Jij zei dat het anoniem zou zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die vorig weekend in het tuinhuisje was weet precies 'hoe stijf' die spier werd
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dit ooit al wel eens verteld, maar als kind zat ik op een naschoolse opvang, waar we ook warm aten. Ieder kind mocht een lijstje maken van dingen die ze niet lusten, en de nr 1 hoefden ze dan ook niet op te eten.
Ik had spruitjes en lever op 1 en 2 staan. Op een goeie dag werden er dus spruitjes met aardappel en gebakken lever geserveerdik weigerde te eten, waarna ik in de badkamer werd opgesloten en pas weer vrij mocht als m'n bord leeg was.
Een half uur later konden ze de rioleringsservive bellen om de wc te laten ontstoppen.
Ik heb me nog nooit laten dwingen om iets te eten wat ik niet lust![]()
![]()
Gebakken uitjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
Een broodje met worst, zuurkool, mosterd en gebakken uitjesBicky Burger
Werewolf
De contributie moet anoniem gebeuren ivm de belastingdienst!quote:
Het ging over mijn armen omdat ik dan weer keihard moet bolken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow dear.
Ik wist niet dat je van de herenliefde was...?
Denk ik. 🤔🤔
Alleen de fatsoenlijk culinair onderlegde onder ons kunnen een Bicky Burger waarderenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gebakken uitjesBicky Burger
![]()
![]()
De meeste mannelijke FOK!kers laten hun rechterarmspier dagelijks zwabberen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik voelde mijn rechterarmspier zwabberen op dorpsdag. Wrong bow.![]()
![]()
Ik dusquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen de fatsoenlijk culinair onderlegde onder ons kunnen een Bicky Burger waarderen![]()
![]()
Werewolf
Kunnen we het ook over andere dingen hebben dan stijve spieren, zwabberende armen en eten?
Ik begin weer zin te krijgen![]()
Het leek wel een elastiekjequote:Op vrijdag 27 september 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De meeste mannelijke FOK!kers laten hun rechterarmspier dagelijks zwabberen!![]()
Btw, ik ben begonnen in Dolfje Weerwolfje 1
Werewolf
In?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we het ook over andere dingen hebben dan stijve spieren, zwabberende armen en eten?
Een rookworst met zuurkool, mosterd en gebakken uitjesquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dit ooit al wel eens verteld, maar als kind zat ik op een naschoolse opvang, waar we ook warm aten. Ieder kind mocht een lijstje maken van dingen die ze niet lusten, en de nr 1 hoefden ze dan ook niet op te eten.
Ik heb me nog nooit laten dwingen om iets te eten wat ik niet lust![]()
Heb ik liever zuurkool met rookworst en gebakken spekjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een rookworst met zuurkool, mosterd en gebakken uitjes
In je rechter armspier te laten zwabberen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb ik liever zuurkool met rookworst en gebakken spekjes.Daar heb ik een persoonlijke assistent voorquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
In je rechter armspier te laten zwabberen?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het leek wel een elastiekje![]()
Btw, ik ben begonnen in Dolfje Weerwolfje 1! Leuk!
Mini-ToT is nu dol op zijn laatste 3 boeken: een slak die lekker chill is terwijl een duizendpoot vindt dat-ie moet opschieten, een regenboogvis met zilveren schubben die enorm verwaand is, en een hele rij dieren die allemaal naar de plee moeten!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ging over mijn armen omdat ik dan weer keihard moet bolken.![]()
@Homijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd
[..]
Daar heb ik een persoonlijke assistent voor![]()
![]()
Die is geïnteresseerd in andere dingen dan wortels en puntjes?quote:![]()
Wel toevallig dat het begon niet lang nadat ik in DTS kwam.quote:
Een extra fleshlight kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik stuur @:Rob zn nieuwe bedpartner wel naar je op. Dm je adres maar.![]()
![]()
Daar zeg ik geen nee tegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wil jij een lekker speculaaskoekje van Jus?
Ow dear. Nu je het zegtquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het begon niet lang nadat ik in DTS kwam.
* Lovely vangt het koekje met haar mond *hap*quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
* JustinK gooit speculaaskoekje naar Lovely![]()
Genietenquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely vangt het koekje met haar mond *hap*![]()
![]()
Ja, goed hequote:Op vrijdag 27 september 2024 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is te ranzig hoor![]()
#teamanorexia![]()
Hoort een dramatisch muziekje bijquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Die mond in slow motionKnap gedaan
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoort een dramatisch muziekje bij![]()
Die gast op de achtergrond van die rookworstman lijkt een heftige discussie te hebben ook
Uw ADH vitamine Worst
En dat extra hoofd dat verschijnt danquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
Die gast op de achtergrond van die rookworstman lijkt een heftige discussie te hebben ook![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat extra hoofd dat verschijnt dan
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben autonoomquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat was de eerste die me te binnen schootquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is de bekendste ja. Ik ken heel het cassettebandje uit mijn hoofd
Die man was briljant.![]()
![]()
Cyaankali ook. Een gram is al dodelijk.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Prima prima, daar?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles goed met het lieve konijntje?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alles wat punten of wortels oplevert.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Prima hoor en met jou?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles goed met het lieve konijntje?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Soeverein Homijn met een Puntenrijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Alles wat punten of wortels oplevert.
Je kan een dodelijk duo vormen met @ieniminimuis , zij is ook gefascineerd door gifjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Cyaankali ook. Een gram is al dodelijk.Uw ADH vitamine Worst
Soms vorm ik dat ook. Hangt van haar UI af....quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan een dodelijk duo vormen met @:ieniminimuis , zij is ook gefascineerd door gifjesMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik tikte cyaankali in en kreeg nummer van Zelfmoordpreventie als eerste resultaatUw ADH vitamine Worst
Waarom krijg ik trouwens deze banner?![]()
En waarom ziet dat konijn er stoned als een garnaal uit?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik tikte cyaankali in en kreeg nummer van Zelfmoordpreventie als eerste resultaat
♡♡♡♡![]()
![]()
Nou zal de centions en DM weer eens doorlopen. Moment...... LOL
Hoi allen btwDo what you love, love what you do!![]()
apart... zie het ook staanquote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Kissingbird op 27-09-2024 21:46:29 ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Ik tikte cyaankali in en kreeg nummer van Zelfmoordpreventie als eerste resultaat
![]()
min of meer positieve hoor van like ofzo, maar geen zin alweer om die na te lezen en terug te zoeken waarop het sloeg ofzoquote:Do what you love, love what you do!![]()
We hadden die mention beter kunnen doen toen de TT zo lang was.
Gohquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart... zie het ook staan
paracetamol krijg je dat niet bijUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:25 schreef aeque het volgende:
We hadden die mention beter kunnen doen toen de TT zo lang was.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3756 / +93 / +103 / 8554 / 9816
2. aeque / 2034 / +98 / +158 / 3849 / 4460
3. KillemWieft / 1151 / +57 / +19 / 438 / 724
4. Lovely / 983 / +26 / +96 / 3655 / 4390
5. hemarookworst / 754 / +21 / +87 / 1656 / 2132
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 551 / +85 / +12 / 308 / 470
8. mario390 / 527 / +7 / +12 / 278 / 434
9. MizzezAmy / 519 / +31 / +3 / 2372 / 2791
10. Sally / 503 / +37 / +57 / 588 / 776
11. AardappelSchotel / 491 / +25 / +19 / 2285 / 2652
12. loveyoulongtime / 485 / +34 / +1 / 1808 / 2080
13. HappyCharly / 447 / +8 / +6 / 1439 / 1663
14. gebrokenglas / 402 / +16 / +6 / 1447 / 1785
15. Pinnenmutske / 395 / +7 / +11 / 888 / 1143
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
18. maily / 304 / +3 / +1 / 1300 / 1504
19. ieniminimuis / 262 / +47 / +12 / 1291 / 1519
20. ToT / 261 / +1 / +3 / 1601 / 1788SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh, top 10! Dank monitor!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ja maar cyaankali heeft geen andere functie dan jezelf doden bij gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
bolken is topsportquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar wel minder vrij verkrijgbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar cyaankali heeft geen andere functie dan jezelf doden bij gebruikOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als je paracetamol zelfmoord intik krijg je wel 113 trouwensUw ADH vitamine Worst
Hmja, maar jij was er in het begin van de maand niet?quote:
Met 82 punten denk ik grotendeels van de maand nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, maar jij was er in het begin van de maand niet?![]()
![]()
Mensen die niet top 1 staan.
Oh wacht. Shit.
Ik ben net naar de frituur gelopen voor 12 frikandellen, 3 bami schijven, 8 dubbele cheese burgers, 2 loempia's, 4 friet waterval, 5 porties xxl bitterballen, 7 xxl frikandellen, 3 jos brinkies, 2 knoeperts, 6 grote friet mayo, 3 friet curry en 5 friet oorlog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup je beweegt toch iets dan
Ik ben een topsporter![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
Oh wacht. Shit.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
Oh wacht. Shit.![]()
Waar zijn de kaassoufles?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net naar de frituur gelopen voor 12 frikandellen, 3 bami schijven, 8 dubbele cheese burgers, 2 loempia's, 4 friet waterval, 5 porties xxl bitterballen, 7 xxl frikandellen, 3 jos brinkies, 2 knoeperts, 6 grote friet mayo, 3 friet curry en 5 friet oorlog.
Ik ben een topsporter
Werd je als sloofje gebruikt voor de hele crewquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben net naar de frituur gelopen voor 12 frikandellen, 3 bami schijven, 8 dubbele cheese burgers, 2 loempia's, 4 friet waterval, 5 porties xxl bitterballen, 7 xxl frikandellen, 3 jos brinkies, 2 knoeperts, 6 grote friet mayo, 3 friet curry en 5 friet oorlog.
![]()
Ja, die miste ik ook alquote:![]()
Crew, crew......quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd je als sloofje gebruikt voor de hele crew![]()
Muis had lekkere trek
Jij mat haar dan ook heel erg af iedere dagquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Crew, crew......
Muis had lekkere trek![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Crew, crew......
Muis had lekkere trek![]()
Iemand moet voor de stroom zorgen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jij mat haar dan ook heel erg af iedere dag![]()
Ze snapt alleen het wiel nog niet echt.
Met een kruiwagen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Was het maar een kruiwagenquote:![]()
Ben 3 keer op en neer moeten lopen
Mag je niet eens bestelwagen lenen van de snackbarhouder als best betalende klantquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het maar een kruiwagen![]()
Ben 3 keer op en neer moeten lopen
Uw ADH vitamine Worst
Het zijn onze buren. Ze zijn naast ons gaan huren vanwege onsquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mag je niet eens bestelwagen lenen van de snackbarhouder als best betalende klant
Kennis van de markt hebben is belangrijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het zijn onze buren. Ze zijn naast ons gaan huren vanwege ons
- Tasje erbij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Snikkelbaas zit nog the chillen aan de spaanse kust!
Blijkbaar 3 tasjes nodigquote:
Ja eyyy, dit keer was ik het niet.quote:quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben 3 keer op en neer moeten lopenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Graag met kroepoek, extra sambal!quote:
Vandaag kroepoek gehadquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Graag met kroepoek, extra sambal!
komt wel heel dichtbij zo
Hoi kroepoekje van mequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag kroepoek gehad
komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
![]()
ik zou de deur gauw op slot doen .....quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:06 schreef Kissingbird het volgende:
is dit een teken van gener zijde![]()
![]()
![]()
vind het wel gezellig zoquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou de deur gauw op slot doen .....
En muis zat te schreeuwen om kroepoek als 3e toetjequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag kroepoek gehad
komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
Komt heel dichtbij zo allemaal
Zak in d'r waffel gedouwd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En muis zat te schreeuwen om kroepoek als 3e toetje![]()
![]()
Komt heel dichtbij zo allemaalSmile, it's free therapy.![]()
Nee, ik had alleen 8 rollen ducktape in huisquote:![]()
heb je die in haar waffel gedouwd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik had alleen 8 rollen ducktape in huis![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
heb je die in haar waffel gedouwd?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
heb je die in haar waffel gedouwd?![]()
Het was meenemen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoe kan ik dit beleefd brengen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
heb je die in haar waffel gedouwd?
Ik heb op een zeer professionele manier haar wangen haar vrij gemaakt
met een eendenbek?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit beleefd brengen?
Ik heb op een zeer professionele manier haar wangen haar vrij gemaakt
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: