SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Haha - dat is waarquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.
slap met botjes kan weer wel goed samenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja als we geen bot hadden gehad maar boter zouden we een beetje slapjes zijn.![]()
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.quote:
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar opquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar toch blij dat het weekend is. En jij?
Same
♡♡♡♡![]()
Ik vrees het niet....quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op:-o :-O
Gek hè, hoe dat werktquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat O die tactiek een keer door zou hebben, maar nee, steeds maar weer.![]()
Oeh, en nog de goeie ROOMboter ook nog in de OPquote:![]()
![]()
![]()
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huisquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, en nog de goeie ROOMboter ook nog in de OP![]()
![]()
Je loog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op
#teamgeenboteropbroodquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huis
Neem je margarine?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huisGevaarlijk spul is loogquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen broodquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eet ik alleen soms op vakantie. Heb geen boter voor brood in huis
Voor de zekerheid wel 5 minuten blijven kijken..quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Na de 100ste keer gaat O winnen. Let maar op♡♡♡♡![]()
Whut.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen broodOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nee ook niet ik vind dat niet lekker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neem je margarine?
[..]
Gevaarlijk spul is loog
Soms heel soms op vakantie eet ik bij het ontbijt boter om het nog eens te proeven en dan te merken dat ik het toch niet lekker vind
ieuw je eet boter zonder iets? ja ik weet dat je geen brood eet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet het soms gewoon zó. Heb geen brood. Eet geen brood
ik vind het echt ranzig
Eh - wat is Whut?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh nee, heerlijk!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieuw je eet boter zonder iets? ja ik weet dat je geen brood eet.
ik vind het echt ranzig
1000 puntjesquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ojee Liev is op puncktenjacht
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: