SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat een gedoe waar had je die kast gekocht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik moet dat wat beschadigd is wel weer zelf afvoeren naar de stortSmile, it's free therapy.![]()
Nodig bij jou nu?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
Soms is het toch wel handig als je vrienden met een kettingzaag hebtOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Boom om gezaagd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
Soms is het toch wel handig als je vrienden met een kettingzaag hebtMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
VidaXLquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een gedoe waar had je die kast gekocht?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geeft zo'n rommelquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voorgoed afrekenen met bepaalde mensenTrotste mama van Ambar
Daar hebben we ieni voor, toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voorgoed afrekenen met bepaalde mensen
Edit: ohw, toch niet zomaar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wel heel bot hoorquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben ook heeeeeel liefquote:
Maar in elk mens schuilt een duiveltje
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje![]()
![]()
Ik kom ook steeds meer te weten over de vorige bewoner.
Ze is wel eens bij CenterParcs geweest.
Ze heeft een hond die binnenkort weer voor de prikjes moet.
Ze heeft plantenwetenschappen gestudeerd.Trotste mama van Ambar
Cumlaude afgestudeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een schetenwappelijke opleiding genoten![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje![]()
Of... een draakje![]()
Of een weerwolfjequote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Maar die spuwen wel vuurquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Of... een draakje[ afbeelding ]
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Makkelijke manier om van iemand af te komen
Ohw ja....?quote:![]()
quote:
Vergeet niet om sieraden, protheses en tanden uit de as te vissen nadienquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Makkelijke manier om van iemand af te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oehquote:
Snelle bbqquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Makkelijke manier om van iemand af te komen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb een nieuwe bedpartner...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:27 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een nieuwe bedpartner...SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Vergeet niet om sieraden, protheses en tanden uit de as te vissen nadienEn vooral niet de tanden bewaren en er een ketting van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap positie trainer. Ik blijk slaap apneu te hebben, maar alleen als ik op m'n rug lig. Op m'n zij niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dev, je hebt nog internet!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:27 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een nieuwe bedpartner...hmm als we zo gaan beginnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik dan ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rob!
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog stroomEn een dak
Maar de storm is nog niet voorbij toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
En vooral niet de tanden bewaren en er een ketting van makenIeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:29 schreef Rob het volgende:
[..]
hmm als we zo gaan beginnen...Werkt dat tegen snurken? Dan moet ik die ook maar kopenSPOILER: Ik dan ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, kwam hier rond middernacht langs en vanmorgen was het al weer zonnig. Ging behoorlijk snelquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar de storm is nog niet voorbij toch?![]()
Storm in een glas waterquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar de storm is nog niet voorbij toch?![]()
Als je 'm in je keel duwt snurk je vast niet meer.. maar ik denk niet dat het daarvoor ontworpen isquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Werkt dat tegen snurken? Dan moet ik die ook maar kopen![]()
![]()
Of in je oren, maar daar lijkt die ook wat groot voorquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je 'm in je keel duwt snurk je vast niet meer.. maar ik denk niet dat het daarvoor ontworpen is![]()
Als de storm het glas maar niet breektquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Als het helpt, dan helpt hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:37 schreef Rob het volgende:
[..]
Als je 'm in je keel duwt snurk je vast niet meer.. maar ik denk niet dat het daarvoor ontworpen is![]()
![]()
je kan het wel als oorwarmer gebruiken denk ik..quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Of in je oren, maar daar lijkt die ook wat groot voor![]()
89 jaarquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:40 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
en toen toverde ze zichzelf weg. RIP Maggie SmithMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ze deed een Avada Kedavra op zichzelf?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:40 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
en toen toverde ze zichzelf weg. RIP Maggie Smith![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:40 schreef devzero het volgende:
Ja, dat dacht ik vanavond.quote:
Moest even overdenken, want het was bruin en er zat een luchtje aan.
Dan maar kip bij de bloemkool, vanavond.![]()
Oei ... dan beter kipquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik vanavond.
Moest even overdenken, want het was bruin en er zat een luchtje aan.
Dan maar kip bij de bloemkool, vanavond.
Smakelijk![]()
![]()
Nog nietquote:
Deze bolk op deze bolk....quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:40 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ohquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik wilde eigenlijk tot quoten. Faal dus
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een lekker broodje poep!![]()
Yesquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
Heeft Liev nu ook al een bot?
Was korting op 50% dus ik dacht meteen maar een botje kopenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lekker snel bolkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:19 schreef JustinK het volgende:
Altijd handig om zo'n botje erbij te hebben
Ja speciaal modelquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een ZegtHalloTegenDot-bot?![]()
![]()
Aardappel!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas is nog oldschool bezig.... gewoon handmatig posten....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is zo 2023quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is nog oldschool bezig.... gewoon handmatig posten....![]()
Die wordt bij mij pas volgende week geleverdquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een OpentTopicsMetKutTTs-bot![]()
![]()
Ik heb wel de gekraakte versiequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die wordt bij mij pas volgende week geleverd![]()
![]()
Als ie het maar doetquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb wel de gekraakte versie![]()
Die hadden we veel eerder moeten hebben!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben er erg blij mee, het scheelt een hoop werk, en mensen worden er ziedend door. Win win!![]()
Ik ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:23 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is nog oldschool bezig.... gewoon handmatig posten....
Join the club!![]()
ChatGPTquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet gewoon ChatGPT alles laten posten voor je
Gewoon schrijven zul je. Zelf.
ZELLUF.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zit al 10 jaar te wachten op de EindelijkEenLeukePost botquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die wordt bij mij pas volgende week geleverd![]()
![]()
Ok boomerquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:28 schreef Sally het volgende:
[..]
ChatGPT
Gewoon schrijven zul je. Zelf.
ZELLUF.![]()
Oh shit mijn bot was per ongeluk aangesprongen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Tssss.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
* Lovely neemt een lekker toetje meequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
De lasagna is over een kwartier klaar @:lovely
Deze vrouw weetquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely neemt een lekker toetje mee![]()
![]()
Wat maakt de crème brûlée zo bijzonder? Waar smaakt het eigenlijk naar?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Naar crème bruleequote:Op vrijdag 27 september 2024 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt de crème brûlée zo bijzonder? Waar smaakt het eigenlijk naar?![]()
Oh dat weet ik zo niet meer, is lang geleden dat ik t gegeten heb.. maar is wel lekker iedereen lust hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt de crème brûlée zo bijzonder? Waar smaakt het eigenlijk naar?
Dus het smaakt naar vanille?quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vanillepudding met een hard laagje suiker erop, meer is het nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan moet ik het een keer proberen. Maar ik ben soms echt een boer - wat ik niet ken ....quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat weet ik zo niet meer, is lang geleden dat ik t gegeten heb.. maar is wel lekker iedereen lust het
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De combinatie van het warme kraksuikerlaagje en daaronder de koude vanillepudding.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat maakt de crème brûlée zo bijzonder? Waar smaakt het eigenlijk naar?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het smaakt naar vanille?![]()
![]()
Crème brûlée is een custardachtig nagerecht, met daaroverheen een gekaramelliseerde laag suiker. De precieze oorsprong van het gerecht is onbekend. Het kan afkomstig zijn uit Frankrijk, Groot-Brittannië of Catalonië.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan moet ik het een keer proberen. Maar ik ben soms echt een boer - wat ik niet ken ....
Oh ik eet ook niet alles hoor.. soms ook zonde als je iets besteld wat je niet kent en je het niet lust
Custard, maar dat is net een deftige vanillevla, ja.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Vanillepudding met een hard laagje suiker erop, meer is het niet![]()
Maar nu eerst een pozza 🍕☝️Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Crème brûlée is een custardachtig nagerecht, met daaroverheen een gekaramelliseerde laag suiker. De precieze oorsprong van het gerecht is onbekend. Het kan afkomstig zijn uit Frankrijk, Groot-Brittannië of Catalonië.
Oh ik eet ook niet alles hoor.. soms ook zonde als je iets besteld wat je niet kent en je het niet lustAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb nu de Wagner Piccolinis Schinken Prosciuttoquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb ze nog niet gepast, doe ik morgenquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoe zitten je nieuwe kleren?
Die is wel lekker van die mini pizza'squote:Op vrijdag 27 september 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nu de Wagner Piccolinis Schinken ProsciuttoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja, klopt, kun je een beetje gedoseerd eten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is wel lekker van die mini pizza'sAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ze hebben nu ook met tonijn, of hadden ze die altijd al
Oh. Wagnerquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nu de Wagner Piccolinis Schinken Prosciuttolaat maar
![]()
![]()
Nog nooit in het echt gezien, maar ging er vanuit dat hij bolk bolk zou fluiten.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ook lekkerquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet goed? Wat is jouw favoriete pizza?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh ja dat klinkt wel logischer iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit in het echt gezien, maar ging er vanuit dat hij bolk bolk zou fluiten.
Dat weet ik niet. Misschien wel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:55 schreef Lovely het volgende:
Oh ze hebben nu ook met tonijn, of hadden ze die altijd alAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Misschien over heen gekeken..quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien wel.
Niet van wagner gok ik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet goed? Wat is jouw favoriete pizza?
Verse is altijd lekkerder. Maar een diepvries pizza smaakt ook prima..
Dat sowieso, maar eigenlijk de enige die een beetje te pruimen is, is de casa di mama.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
Verse is altijd lekkerder. Maar een diepvries pizza smaakt ook prima..
Maar op allemaal zit sowieso altijd te weinig kaas.
Dit is goed te doen.... En makkelijk hè.... 20 minuten in de ping en klaar!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
Verse is altijd lekkerder. Maar een diepvries pizza smaakt ook prima..Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mwa dat vaak wel. Dan zelf kaas over strooienquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar eigenlijk de enige die een beetje te pruimen is, is de casa di mama.
Maar op allemaal zit sowieso altijd te weinig kaas.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat vaak wel. Dan zelf kaas over strooien![]()
Wel op de ovenstand dan hoop ik?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit is goed te doen.... En makkelijk hè.... 20 minuten in de ping en klaar!
Zelf maken of bij een echte Italiaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet goed? Wat is jouw favoriete pizza?
Desnoods een 'verse' van de supermarkt
Diepvries staat sowieso onderaan de lijst.
Zoiets maak ik vaak
![]()
![]()
Ja, hete luchtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa dat vaak wel. Dan zelf kaas over strooienNet een halve kilo kaas over mijn lasagna gemikt
![]()
![]()
Oehquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zelf maken of bij een echte Italiaan.
Desnoods een 'verse' van de supermarkt
Diepvries staat sowieso onderaan de lijst.
Zoiets maak ik vaak
[ afbeelding ]![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Knapperige kaas beste kaasquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
WetenNet een halve kilo kaas over mijn lasagna gemikt
![]()
Nu ben ik toch stiekem benieuwd hoe een pizza eruit zou komen op de magnetronstand.quote:
Als een nat stuk karton met tomatensaus bedekkingquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ben ik toch stiekem benieuwd hoe een pizza eruit zou komen op de magnetronstand.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als een nat stuk karton met tomatensaus bedekkingJe hebt het geprobeerd ja?quote:
Ik wel ooit ja.quote:
Per ongeluk![]()
*combimagnetron ftw*
Over gebleven pizza van de nacht ervoor proberen op te warmen. Dus ik denk dat een bevroren pizza nog erger isquote:![]()
Zo fancy ben ik niet. Ik heb maar een gewone magnetron, maar wel een airfryer. Wat prima geschikt is om pizza resten op te warmenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wel ooit ja.
Per ongeluk![]()
*combimagnetron ftw*![]()
![]()
Nou, niet goed. Dat is me een keer overkomen, en ik verzeker je: niet best. En het is ook niet goed voor je magnetron.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu ben ik toch stiekem benieuwd hoe een pizza eruit zou komen op de magnetronstand.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wel ooit ja.
Per ongeluk![]()
*combimagnetron ftw*![]()
In alu folie en dan weer even in de oven.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Over gebleven pizza van de nacht ervoor proberen op te warmen. Dus ik denk dat een bevroren pizza nog erger is
Ja, dat werkt ook primaquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
In alu folie en dan weer even in de oven.
Nu heb ik wel trek gekregen in pizza. Misschien vanavond maar gaan maken![]()
![]()
Overgebleven pizza dubbel vouwen en dan in een contactgrill of tosti ijzer
Uw ADH vitamine Worst
Aluminium folie heb ik alleen maar om hoedjes van te makenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
In alu folie en dan weer even in de oven.Uw ADH vitamine Worst
Ik rook het idd eerder dan dat ik het zag, lolquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, niet goed. Dat is me een keer overkomen, en ik verzeker je: niet best. En het is ook niet goed voor je magnetron.![]()
Beetje zwart, maar ik was op tijd
Yesquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus het smaakt naar vanille?
De custard van de traditionele crème brûlée bestaat uit room, suiker en eieren en wordt op smaak gebracht met vanille♡♡♡♡![]()
Ik zat ook al te bedenken of ik ga bestellen. Maar vind ik zielig voor de bezorgers nu.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook prima
Nu heb ik wel trek gekregen in pizza. Misschien vanavond maar gaan maken
Daar gebruik ik het premium spul voor. Goedkope rotzooi voor het eten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aluminium folie heb ik alleen maar om hoedjes van te maken
Nee want geen zin in diepvriespizza.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:30 schreef Kissingbird het volgende:
of je gebruikt de benenwagen en gaat naar een supermarktOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Afhalenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee want geen zin in diepvriespizza.Uw ADH vitamine Worst
Nah te ver weg. Dus dan andere keer dan maar.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: