SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is patat!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat een gedoe waar had je die kast gekocht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik moet dat wat beschadigd is wel weer zelf afvoeren naar de stortSmile, it's free therapy.![]()
Nodig bij jou nu?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
Soms is het toch wel handig als je vrienden met een kettingzaag hebtOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Boom om gezaagd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
Soms is het toch wel handig als je vrienden met een kettingzaag hebtMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
VidaXLquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een gedoe waar had je die kast gekocht?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geeft zo'n rommelquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voorgoed afrekenen met bepaalde mensenTrotste mama van Ambar
Daar hebben we ieni voor, toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voorgoed afrekenen met bepaalde mensen
Edit: ohw, toch niet zomaar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wel heel bot hoorquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben ook heeeeeel liefquote:
Maar in elk mens schuilt een duiveltje
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje![]()
![]()
Ik kom ook steeds meer te weten over de vorige bewoner.
Ze is wel eens bij CenterParcs geweest.
Ze heeft een hond die binnenkort weer voor de prikjes moet.
Ze heeft plantenwetenschappen gestudeerd.Trotste mama van Ambar
Cumlaude afgestudeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een schetenwappelijke opleiding genoten![]()
Dat is waarquote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje![]()
Of... een draakje![]()
Of een weerwolfjequote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben ook heeeeeel lief
Maar in elk mens schuilt een duiveltje
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: