De mensen die daar een probleem mee hebben zijn dom/lezen nooit strips. Guust Flater zit vol met maatschappelijke boodschappen. Astro Boy behandelde themas als racisme al zo'n 70 jaar geleden. Suske en Wiske werden gebruikt om kinderen/lezers zich aan covid maatregelen te houden. Er zijn honderdenquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nee, ja...
Een eend, en zeker een cartoonversie daarvan. daar ben ik eigenlijk nooit 'raciaal' mee bezig geweest. Dat is echt iets voor schedelmeters en/of woke.
Waar veel mensen een aversie tegen hebben is precies dat er types zijn die een kinderstripverhaal ineens gaan duiden als 'kritische satire waarin zware maatschappelijke problematiek' verborgen ligt en dus ineens een getekende eend gaan zien als een afspiegeling van een blanke man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strips zijn altijd gebruikt om maatschappelijke problemen aan te kaarten. Meeste Ghibli films zitten ook boordevol boodschappen die menig user hier "woke" zou vinden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Michie_ op 28-09-2024 13:50:42 ]
Ja het is heel bijzonder dat veel mensen daar nu pas achter lijken te komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
De mensen die daar een probleem mee hebben zijn dom/lezen nooit strips. Guust Flater zit vol met maatschappelijke boodschappen. Astro Boy behandelde themas als racisme al zo'n 70 jaar geleden. Suske en Wiske werden gebruikt om kinderen/lezers zich aan covid maatregelen te houden. Er zijn honderden
Strips zijn altijd gebruikt om maatschappelijke problemen aan te kaarten. Meeste Ghibli films zitten ook boordevol boodschappen die menig user hier "woke" zou vinden.
Ook 30 jaar geleden was Nederland geen racistisch land. Dat is nog steeds niet hetzelfde als dat er geen racisme was, maar een issue: nee. En al helemaal niet zoals tegenwoordig, waar alles en iedereen wordt bekeken aan de hand van volstrekt irrelevante zaken. Niet alleen huidskleur, maar ook geslacht, seksuele voorkeur, enz.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, dat het niet 30 jaren geleden geweest is. Ik was daar namelijk als iemand met een kleurtje.
Correct, dat idee komt rechtstreeks uit de BLM koker in de VS met hun gewauwel over Institutioneel Racisme en dat hele debiele critical race theory, opeens waren "we" aangeboren racisten of we het nou wisten of nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook 30 jaar geleden was Nederland geen racistisch land. Dat is nog steeds niet hetzelfde als dat er geen racisme was, maar een issue: nee. En al helemaal niet zoals tegenwoordig, waar alles en iedereen wordt bekeken aan de hand van volstrekt irrelevante zaken. Niet alleen huidskleur, maar ook geslacht, seksuele voorkeur, enz.
Maar wat is het dan als een jonge autochtone kerel een winkelcentrum overhoop schiet? Of een geboren Nederlander met een auto een aanslag pleegt op Koningsdag? Een geesteszieke man, toch? Net zoals die gozer op de Erasmusbrug. Ik heb juist het idee dat de link die je hier probeer te leggen aan klad onderhevig is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Heeft heel lang gewerkt, maar de klad zit er in, men ziet in dat racisme echt wel naar is hoor, maar dat doodgestoken worden op de Erasmusbrug eigenlijk een stukje erger is. En dat kritiek op mensen die anderen doodsteken geen racisme is.
Racisme was er wel degelijk en wellicht nog steeds.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook 30 jaar geleden was Nederland geen racistisch land. Dat is nog steeds niet hetzelfde als dat er geen racisme was, maar een issue: nee. En al helemaal niet zoals tegenwoordig, waar alles en iedereen wordt bekeken aan de hand van volstrekt irrelevante zaken. Niet alleen huidskleur, maar ook geslacht, seksuele voorkeur, enz.
Daarom maar een eend met een hoofddoekje in de Donald Duck.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat is het dan als een jonge autochtone kerel een winkelcentrum overhoop schiet? Of een geboren Nederlander met een auto een aanslag pleegt op Koningsdag? Een geesteszieke man, toch? Net zoals die gozer op de Erasmusbrug. Ik heb juist het idee dat de link die je hier probeer te leggen aan klad onderhevig is.
Een stripfiguur is nooit confronterend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Racisme was er wel degelijk en wellicht nog steeds.
Als je zelf geen onderwerp bent van racisme, dan merk je het wellicht niet.
En dan is een stripfiguur opeens heel confronterend.
Ik schreef letterlijk dat het niet betekent dat er geen racisme is (immers, er zijn nu eenmaal klootzakken op de wereld, doe je niets tegen en die kunnen net zo goed iets anders nemen om te discrimineren), ik zeg alleen dat het geen issue was destijds en het nu weer een issue wordt gemaakt. En ik ben van mening dat de wereld daar bepaald niet beter van is geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Racisme was er wel degelijk en wellicht nog steeds.
Als je zelf geen onderwerp bent van racisme, dan merk je het wellicht niet.
En dan is een stripfiguur opeens heel confronterend.
Liever niet. Gewoon een moderne Turkse. En niet een symbool van vrouwenhaat/religie. Zeynep Duck ofzo. Hoeft verder geen enkele bijzondere kenmerken te hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom maar een eend met een hoofddoekje in de Donald Duck.
Voor jou wellicht niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Een stripfiguur is nooit confronterend.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt me helemaal een goede discussie: zijn de Smurfen, hoewel blauw, alsnog blank?
Destijds was het ook een een issue.quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik schreef letterlijk dat het niet betekent dat er geen racisme is (immers, er zijn nu eenmaal klootzakken op de wereld, doe je niets tegen en die kunnen net zo goed iets anders nemen om te discrimineren), ik zeg alleen dat het geen issue was destijds en het nu weer een issue wordt gemaakt. En ik ben van mening dat de wereld daar bepaald niet beter van is geworden.
Het maakt ook dat mensen elkaar veel meer wantrouwen. Want als je gaat geloven dat racisme, of seksisme, of weet ik wat, in de vezels van de inwoners zit ingebakken (de blanke... alleen die... zo'n gedachte noemden we vroeger racistisch, nu anti-racistisch), dan is iedere keer dat iemand een keuze maakt die niet in jouw voordeel uitvalt een moment waarop je kan gaan denken dat het discriminatie is.
Wat dan weer maakt dat je 'gaat merken' dat er veel racisme is. Waarmee je weer bevestigd wordt in de gedachte. Waardoor je mensen nog minder gaat vertrouwen... enz.
Het is een beetje hetzelfde als de incel die zichzelf wijs heeft gemaakt dat vrouwen alleen maar voor een 'Chad' gaan en iedere keer dat hij wordt afgewezen daarin een bewijs ziet van die stelling. Dat diezelfde incel wellicht enorm uit zijn bek stinkt en daarom geen enkele vrouw bij hem in de buurt wil staan... Ach...
Je kunt met feiten komen. Maar die man blijft toch bij zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Destijds was het ook een een issue.
Het is altijd al een issue geweest.
Ik heb er toch eentje als afsluiter:quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:47 schreef Ixia het volgende:
[..]
Je kunt met feiten komen. Maar die man blijft toch bij zijn eigen mening.
quote:"Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je hart" was de reactie van Frank Boeijen op de moord op de 15-jarige Antilliaan Kerwin Duinmeijer in 1983. Op het maatschappij-kritische lied 'Zwart Wit' volgden een aantal bedreigingen aan het adres van Boeijen. Politiebewaking aan zijn kleedkamer was het gevolg.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:44 schreef Michie_ het volgende:
[..]
De mensen die daar een probleem mee hebben zijn dom/lezen nooit strips. Guust Flater zit vol met maatschappelijke boodschappen. Astro Boy behandelde themas als racisme al zo'n 70 jaar geleden. Suske en Wiske werden gebruikt om kinderen/lezers zich aan covid maatregelen te houden. Er zijn honderden
In Attack on Titan blijkt dat niet de titanen de dreiging zijnWoke (en racistisch) is in Donald Duck een witte man zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strips zijn altijd gebruikt om maatschappelijke problemen aan te kaarten. Meeste Ghibli films zitten ook boordevol boodschappen die menig user hier "woke" zou vinden.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Probeer dit nuchter en serieus te lezen, maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wel als je zelf in een omgeving bent opgegroeid, waarbij je onderdeel uitmaakt van de meerderheid.
Dan kun je zo diep in je eigen bubbel zitten, en de werkelijkheid daarbuiten niet meer ziet .
En dan brengt een eend met een andere kleur een schok teweeg.
Racistisch is om een enorm drama te maken om een nieuw figuur met kenmerken van een donker persoon.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Woke (en racistisch) is in Donald Duck een witte man zien.
Ja, dat denk ik dus niet, aangezien het afbeelden van levende wezens in de Islam niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom maar een eend met een hoofddoekje in de Donald Duck.
Gezien de hysterische angsten die die mensen bij sommigen opwekken, is dat misschien wel eens relativerend.
Bij shiieten mag het wel. En vast nog wel meer stromingen binnen de islam.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus niet, aangezien het afbeelden van levende wezens in de Islam niet toegestaan is.
Geweldig... dan maken we het een bruine sji'itische eend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bij shiieten mag het wel. En vast nog wel meer stromingen binnen de islam.
Nope.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Destijds was het ook een een issue.
Het is altijd al een issue geweest.
Nou, ik begon er niet over hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geweldig... dan maken we het een bruine sji'itische eend.
Echt, waar gaat dit over man.
Kom dan met feiten. Want @Wantie komt daar sowieso niet mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:47 schreef Ixia het volgende:
[..]
Je kunt met feiten komen. Maar die man blijft toch bij zijn eigen mening.
Dat is niet helemaal waar. Er staat niks over in de Koran, dus het staat (zoals zo veel dingen gerelateerd aan religie) ter discussie. Sjiieten zijn er bijvoorbeeld vrij soepel in.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus niet, aangezien het afbeelden van levende wezens in de Islam niet toegestaan is.
Nee, dat was Hex inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, ik begon er niet over hoor.
Over een meisje van 9 jaar die een tekenwedstrijd van Disney heeft gewonnen, met daarop een niet-witte eend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geweldig... dan maken we het een bruine sji'itische eend.
Echt, waar gaat dit over man.
Echt?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Over een meisje van 9 jaar die een tekenwedstrijd van Disney heeft gewonnen, met daarop een niet-witte eend.
Leg het de doorsnee soenniet eens voor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er staat niks over in de Koran, dus het staat (zoals zo veel dingen gerelateerd aan religie) ter discussie. Sjiieten zijn er bijvoorbeeld vrij soepel in.
Klopt, en dat was niet gebeurd als dit een witte eend was geweest.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt?
Ik zie vooral volwassen mensen praten over de religieuze en etnische opmaak van een cartooneend.
Vanaf het begin heb ik al gezegd dat er klootzakken zijn. Maar dat is iets anders als dat het toen een issue was.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb er toch eentje als afsluiter:
[..]
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen niet direct bezig zijn met de raciale opmaak van eenden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en dat was niet gebeurd als dit een witte eend was geweest.
En dat geeft te denken.
Maak daar maar streng gelovige van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg het de doorsnee soenniet eens voor.
Beeldverbod? Geldt totaal niet voor boeddhisten, hindoe's, Native American religies, Afrikaanse natuurreligies, katholicisme, lutheranisme en orthodoxisme.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maak daar maar streng gelovige van.
@Wantie: vergeet deze even niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laten we daar maar weer eens een inhoudelijke onderbouwing voor vragen (altijd leuk bij jou):
In welke post doe ik dat volgens jou?
Ach, de kinderen zullen op school gewoon tekeningen maken, net als elk kind. Ook van levende wezens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beeldverbod? Geldt totaal niet voor boeddhisten, hindoe's, Native American religies, Afrikaanse natuurreligies, katholicisme, lutheranisme en orthodoxisme.
Beeldverbod is typisch orthodox Joods, sunni-Islamitisch en calvinistisch.
Ja, dat zeg ik dus. Ter discussie onderhevig omdat het dus niet expliciet in de Koran staat en men er dus een eigen wending aan kan geven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leg het de doorsnee soenniet eens voor.
Zoveel klootzakken dat Frank Boeien persoonlijke bewaking nodig had.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vanaf het begin heb ik al gezegd dat er klootzakken zijn. Maar dat is iets anders als dat het toen een issue was.
Hmmja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, de kinderen zullen op school gewoon tekeningen maken, net als elk kind. Ook van levende wezens.
Vraag het gewoon eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik dus. Ter discussie onderhevig omdat het dus niet expliciet in de Koran staat en men er dus een eigen wending aan kan geven.
Het is toch wat om je druk over te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja.
Totdat je leest dat eenieder die een afbeelding maakt van een levend wezen op de Dag des Oordeels door God wordt gevraagd om een levend wezen uit te beelden, en wanneer het hem niet lukt om deze tot leven te wekken, het vuur van de hel wacht.
Begrijpelijk, maar waarom opeens wel als er een kleur bij komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de meeste mensen niet direct bezig zijn met de raciale opmaak van eenden.
Zeg dat tegen de theologen die het nodig vonden zo'n gebod uit te vaardigen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is toch wat om je druk over te maken.
Ja, een Soenniet zal anders reageren dan een Sjiiet. We zijn het eens. Het dus geen standaardregel binnen de Islam.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:09 schreef oheng het volgende:
En waar is de vader? Typisch weer!!!11
Omdat dat de raison d'etre is van DEI-managers. Gegarandeerd dat die gillend zijn klaargekomen hierbij en thans een nieuwe invalshoek hebben gevonden om werknemers doorheen Nederland lastig te vallen met hun cursussen en trainingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar waarom opeens wel als er een kleur bij komt.
Het is een standaardregel binnen de Soenni-Islam.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, een Soenniet zal anders reageren dan een Sjiiet. We zijn het eens. Het dus geen standaardregel binnen de Islam.
Je bent nogal obsessed over gelovigen op dit forum valt me op.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de theologen die het nodig vonden zo'n gebod uit te vaardigen.
Ja, dat is iets anders.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een standaardregel binnen de Soenni-Islam.
Raad eens wat de grootste stroming is?
Types als Wierd Duck, Raisa Blommenstijn of Joost Niemuller zou ik daar niet onder scharen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat dat de raison d'etre is van DEI-managers. Gegarandeerd dat die gillend zijn klaargekomen hierbij en thans een nieuwe invalshoek hebben gevonden om werknemers doorheen Nederland lastig te vallen met hun cursussen en trainingen.
Niet echt; vooral met de naļviteit van mensen die enerzijds geen enkele moeite hebben om de achterlijkheid van bepaalde christelijke opvattingen te verwerpen (zie het Paus in Belgiė-topic), anderzijds zich in allerlei bochten wringen om de Islam een soort lief, eenhoorn-en-regenboog geloof te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent nogal obsessed over gelovigen op dit forum valt me op.
Wat vind jij van het beeldverbod eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is iets anders.
Dat het van de grootste stroming niet mag is natuurlijk iets anders dan het verkondigen dat het van de Islam niet mag.
Oh, die bagatelliseer je toch meteen weer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom dan met feiten. Want @:Wantie komt daar sowieso niet mee.
Wat mij opvalt is de hypocrisie onder zogenaamde 'progressieven' op dit forum.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je bent nogal obsessed over gelovigen op dit forum valt me op.
Ik ben niet gelovig, dus dat zal me bitter weinig interesseren. Ik ben vooral voor een zuivere discussie waarbij er geen onwaarheden als feiten worden gepresenteerd en er dus een verkeerd beeld wordt geschetst.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind jij van het beeldverbod eigenlijk?
Of nog beter: van het idee dat mensen voor eeuwig kunnen branden in een hel?
Wat ik merk dat moslims zich daar over het algemeen niets van aantrekken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vind jij van het beeldverbod eigenlijk?
Of nog beter: van het idee dat mensen voor eeuwig kunnen branden in een hel?
Tsja. Je kunt niet veranderen hoe andere mensen denken. Alleen kun je veranderen hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is de hypocrisie onder zogenaamde 'progressieven' op dit forum.
Leuk idee voor een inclusief Donald Duck verhaal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, die bagatelliseer je toch meteen weer.
Een artiest wordt bedreigd vanwege een lied over een racistische moord, maar dat is geen issue...
Echter een kind die een stripfiguur bedenkt en daarmee een competitie wint: absoluut wel!
Ctrl F heeft zijn langste tijd gehad.
Jij bent ook raging in dit topic..quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuk idee voor een inclusief Donald Duck verhaal.
Kwak, van Kwik en Kwek, heeft een 'coming out' als non-binaire pan-seksueel. De gehoofddoekte Fatima Fazant vertelt hem echter dat dat niet de goddelijke en natuurlijke bedoeling is, en, als Kwak zich niet bekeert, zij voor eeuwig zullen branden in de hel.
Wat zal Kwak (prefered pronounces: hen) uiteindelijk doen?
Topamusement voor jong en oud.
Dat gebeurt dan ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig, dus dat zal me bitter weinig interesseren. Ik ben vooral voor een zuivere discussie waarbij er geen onwaarheden als feiten worden gepresenteerd en er dus een verkeerd beeld wordt geschetst.
Ik neem aan dat je het over mij hebt. Ik heb genoeg leuke discussies en vind veel informatie op fok waar ik wel wat aan heb en wat van leer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef HeatWave het volgende:
.
Constant klagen over hoe en waarover mensen posten, op een discussieforum en dan als conclusie, je doet er toch niets aan. Hef FOK! dan maar op!
Wat doe je hier zelf dan constant in dit soort topics?
Raging?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent ook raging in dit topic..
En dat allemaal door een bruine eend in de Donald Duck...
En dat hebben anderen net zo goed, maar die hoor je niet constant klagen he?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over mij hebt. Ik heb genoeg leuke discussies en vind veel informatie op fok waar ik wel wat aan heb en wat van leer.
Misschien lees je daar niet.
Zijn bedreiger was dezelfde klootzak…quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zoveel klootzakken dat Frank Boeien persoonlijke bewaking nodig had.
Maar een donkere eend anno 2024 in de Donald Duck is erger...
Nope, ben geen it-expert of game nerd. Is niet mijn wereld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat hebben anderen net zo goed, maar die hoor je niet constant klagen he?
Het is gewoon zo nutteloos om mensen aan te spreken op het feit dat ze op een discussieforum, nou ja, discussiėren, alleen maar omdat hun onderwerp of mening je niet aanstaat.
Ik geef regelmatig advies in DIG bijvoorbeeld, misschien lees je daar niet?
Dit is gewoon een leugen. Simpel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag waar ik heb gezegd dat het een probleem is. Je blijft maar steeds volharden in leugens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, die bagatelliseer je toch meteen weer.
Een artiest wordt bedreigd vanwege een lied over een racistische moord, maar dat is geen issue...
Echter een kind die een stripfiguur bedenkt en daarmee een competitie wint: absoluut wel!
Ctrl F heeft zijn langste tijd gehad.
Welke discussie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is gewoon een leugen. Simpel.
En de dag dat je hiermee stopt, dįn kan er een discussie ontstaan.
Nou dan, dat is toch precies het punt? Omdat jij iemand, etto in dit geval, veel ziet posten in topics waar jij ook "toevallig" post hoef je daar dus geen eigen ongegronde conclusies aan te verbinden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nope, ben geen it-expert of game nerd. Is niet mijn wereld.
Vergeet @Wantie niet die deel 3 opent en vervolgens iedereen de maat gaat nemen die vervolgens in deel 3 post…quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef HeatWave het volgende:
.
Constant klagen over hoe en waarover mensen posten, op een discussieforum en dan als conclusie, je doet er toch niets aan. Hef FOK! dan maar op!
Elke discussie. Zolang je liegt is er geen discussie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke discussie?
Waarover?
Dit is zo leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat ben je toch een lafbek zodra de islam ter sprake komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Elke discussie. Zolang je liegt is er geen discussie.
Ook mooi iddquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet @:Wantie niet die deel 3 opent en vervolgens iedereen de maat gaat nemen die vervolgens in deel 3 post…
Maar jij liegt. Bewust.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lafbek zodra de islam ter sprake komt
Absoluut waar. Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook mooi idd.
Laten "we" blij zijn dat er nog relatief zo veel gepost wordt op FOK!, zo druk is het hier inmiddels niet meer vergeleken met de hoogtijdagen.
Het is wel een eer dat je zo’n lange post aan mij wijdt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, dat is toch precies het punt? Omdat jij iemand, etto in dit geval, veel ziet posten in topics waar jij ook "toevallig" post hoef je daar dus geen eigen ongegronde conclusies aan te verbinden.
Wie weet post ie nog regelmatiger in het kantklostopic dan hier.
Discussiėren op een discussieforum en dan op dat discussieforum klagen dan mensen discussiėren is redelijk, nou ja...
Apart zullen we maar zeggen.
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is wel een eer dat je zo’n lange post aan mij wijdt.![]()
Lief dat je me wat probeert te leren
Klopt.quote:
quote:Photography is halal unless it is of humans or animals, then it is haram. If it is of humans or animals, it's only halal if there is a digital copy. Photography of humans or animals is completely halal as long as it is not worshipped.
Maar idd, het zal wel weer niet kloppen want smaak 7345 van 346435 zegt als enige smaak dat het niet klopt, ofzo.quote:It is not permitted to draw anything that depicts animate beings, because the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, according to the sahih hadith: “Every image maker will be in the Fire.” And he (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The most severely punished of people on the Day of ...
Houd jezelf voor de gek.quote:
Damn, ik moet overal de beste in zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, jij bent de op een na beroerste. Dat is @:VEM2012, met stip op 1.
En dan anderen de maat willen nemen…quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, jij bent de op een na beroerste. Dat is @:VEM2012, met stip op 1.
Ik geef dit topic 5 belly laughs! Keep going, please en ik hoop op minstens 85 delen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar worden mensen kennelijk boos over. Dat er in de Donald Duck iets gebeurt. In de Donald Duck. En daar worden mensen dan enorm boos over. Omdat er iets in de Donald Duck staat. Je weet wel, de Donald Duck.
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aandoenlijk hoe D66'ers denken dat salafi elke week de Donald Duck lezen en smachten op een 'representatief rolmodel'.
Wil je de achterlijkheid van woke zien, lees posts als degene waarop ik reageer.
Koran gelezen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.
Dit is niets meer dan jouw totaal overtrokken verzinsel, een tactiek die je regelmatig nodig lijkt te hebben om je argumenten kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.
Ik klaag daar niet over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet @:Wantie niet die deel 3 opent en vervolgens iedereen de maat gaat nemen die vervolgens in deel 3 post…
Ahem:quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik klaag daar niet over.
Jij wel.
Best grappig dat je op een discussie forum iemand verwijt te discussiėren....
Nou is het jouw beurt om een post van mij te vinden waar ik loop te klagen over het meedoen aan de discussie hier.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wow je bent echt raging!
En dat al 3 reeksen lang!
Over een stripfiguur bedacht door een meisje van 9 jaar!
Het is gewoon te zot voor woorden eigenlijk.
Nou jij komt het topic dat niet eens over de islam gaat binnen schreeuwen over de islam en neergestoken worden op de Erasmusbrug. Dan wek je die indruk een beetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan jouw totaal overtrokken verzinsel, een tactiek die je regelmatig nodig lijkt te hebben om je argumenten kracht bij te zetten.
Er zijn geen users die bij het zien van een moslim meteen bang worden, wel zijn er users die kritiek hebben op de islam en de aanhang daarvan en daar hebben ze vaak een prima reden voor.
Je staat echt zo zwak als je elke keer zelf scenario's moet verzinnen om een punt te maken.
Ik spreek wel eens met moslims. Maar nee, dat zijn nou niet de onderwerpen waar ze pro-actief over beginnen te ratelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koran gelezen?
Al eens in gesprek gegaan met moslims die meteen bang worden dat een homo ze 'besmet'? Dat een onbedekte vrouw tot hoererij leidt? Dat soort gesprekken al gevoerd?
Hoe divers is jouw omgeving?
Goed dat je me het hebt weten te whitesplainen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, je gaat helemaal los op moslims opeens.quote:
Ik zie het ook nergens staan.quote:Ik vind dit vooral geweldig zaterdagavondvermaak. Woke types die zo ver zijn doorgeslagen dat ze Donald Duck gaan zien als exponent van 'wit privilege'; zoiets kun je niet verzinnen.
De hele heisa komt van types als Reisa, Wierd en die andere knakker, dat er een typetje in de Donald Duck komt die kennelijk teveel Woke is.quote:Wachten is nu op een scherpe veroordeling van het patriarchaat in de Smurfen en gejeremieer over hoe er nog geen Snorkels-aflevering is waarin onze vriendjes zich druk maken over het klimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |