Geen idee, lees de vorige 4 topics en besluit zelf.quote:Op maandag 30 september 2024 10:55 schreef Rnie het volgende:
Is dit topic echt 4 deeltjes waard? Mijn god zeg.![]()
Precies wat ik ook dacht.quote:Op maandag 30 september 2024 10:55 schreef Rnie het volgende:
Stel je voor je maakt je druk om dit, dan kun je of geen prioriteiten stellen óf je hebt het echt goed.quote:Op maandag 30 september 2024 11:24 schreef hunterrnl het volgende:
Ik ben blij voor de donkere kinderen. Nu ze in de Donald Duck vertegenwoordigd zijn zullen ze een vast beter en veiligere opvoeding hebben en zullen ze binnen een aantal jaar aan de top van Nederland staan.
Dank je wel Eva en de Donald Duck. Jullie hebben de wereld een beetje beter gemaakt.
Nee, dat kan ik mijn niet voorstellen. Uitslag van een wedstrijd wat voor kinderen is. Als dat hun insteek is, lekker laten gaan.quote:Op maandag 30 september 2024 11:30 schreef Questular het volgende:
[..]
Stel je voor je maakt je druk om dit, dan kun je of geen prioriteiten stellen óf je hebt het echt goed.
Het maatschappelijk duiden van culturele producties is nou eenmaal erg leuk.quote:Op maandag 30 september 2024 10:55 schreef Rnie het volgende:
Wat?quote:Op maandag 30 september 2024 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht.
Duidelijk dat onze maagjes vol zitten met tenderloin en stakes.²
Ik zou zeggen: koop een bokszak om jouw boosheid op af te reageren. Dat scheelt zo weer 2 delen.quote:Op maandag 30 september 2024 12:39 schreef Wantie het volgende:
De boosheid van afgelopen weekend is inmiddels aardig bedaard lijkt het.
Ik verwacht geen deel 5.
Ik voel je pijnquote:Op maandag 30 september 2024 12:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: koop een bokszak om jouw boosheid op af te reageren. Dat scheelt zo weer 2 delen.
Ik vind deze post klachtwaardig.quote:Op maandag 30 september 2024 12:52 schreef hunterrnl het volgende:
We kunnen ook klagen over het klagen en daar over gaan klagen. Zo te zien willen mensen graag klagen om het klagen om daar weer over te gaan klagen en kunnen klagen dat we pagina 5 gaan halen met al ons geklaag.
Homo Kwakiensquote:Op maandag 30 september 2024 20:07 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het haar van de eend is ook Bruin Paars, het zou kunnen dat deze eend Homo is.
Dus geen Hamerslag in de Donald Duck?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
Dat zal dan de reden zijn geweest dat Bob Iger halsoverkop werd teruggehaald en hij heeft verklaart dat Disney geen politieke agenda voorop zet, maar entertainment.
Moeten ze helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus geen Hamerslag in de Donald Duck?
Klopt, DPG Media is de uitgever.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij is het Donald Duck blad sowieso niet van Disney. Veel van Donald is gemaakt namens andere uitgevers, die Disney dan een fee betalen voor het gebruik van de karakters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |