Dit is zo leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat doe je hier zelf dan constant in dit soort topics?
Wat ben je toch een lafbek zodra de islam ter sprake komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Elke discussie. Zolang je liegt is er geen discussie.
Ook mooi iddquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet @:Wantie niet die deel 3 opent en vervolgens iedereen de maat gaat nemen die vervolgens in deel 3 post…
Maar jij liegt. Bewust.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lafbek zodra de islam ter sprake komt
Absoluut waar. Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook mooi idd.
Laten "we" blij zijn dat er nog relatief zo veel gepost wordt op FOK!, zo druk is het hier inmiddels niet meer vergeleken met de hoogtijdagen.
Het is wel een eer dat je zo’n lange post aan mij wijdt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan, dat is toch precies het punt? Omdat jij iemand, etto in dit geval, veel ziet posten in topics waar jij ook "toevallig" post hoef je daar dus geen eigen ongegronde conclusies aan te verbinden.
Wie weet post ie nog regelmatiger in het kantklostopic dan hier.
Discussiėren op een discussieforum en dan op dat discussieforum klagen dan mensen discussiėren is redelijk, nou ja...
Apart zullen we maar zeggen.
Ik ben de beroerdste nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is wel een eer dat je zo’n lange post aan mij wijdt.![]()
Lief dat je me wat probeert te leren
Klopt.quote:
quote:Photography is halal unless it is of humans or animals, then it is haram. If it is of humans or animals, it's only halal if there is a digital copy. Photography of humans or animals is completely halal as long as it is not worshipped.
Maar idd, het zal wel weer niet kloppen want smaak 7345 van 346435 zegt als enige smaak dat het niet klopt, ofzo.quote:It is not permitted to draw anything that depicts animate beings, because the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) said, according to the sahih hadith: “Every image maker will be in the Fire.” And he (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The most severely punished of people on the Day of ...
Houd jezelf voor de gek.quote:
Damn, ik moet overal de beste in zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, jij bent de op een na beroerste. Dat is @:VEM2012, met stip op 1.
En dan anderen de maat willen nemen…quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, jij bent de op een na beroerste. Dat is @:VEM2012, met stip op 1.
Ik geef dit topic 5 belly laughs! Keep going, please en ik hoop op minstens 85 delen!quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daar worden mensen kennelijk boos over. Dat er in de Donald Duck iets gebeurt. In de Donald Duck. En daar worden mensen dan enorm boos over. Omdat er iets in de Donald Duck staat. Je weet wel, de Donald Duck.
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus niet, aangezien het afbeelden van levende wezens in de Islam niet toegestaan is.
Aandoenlijk hoe D66'ers denken dat salafi elke week de Donald Duck lezen en smachten op een 'representatief rolmodel'.
Wil je de achterlijkheid van woke zien, lees posts als degene waarop ik reageer.
Koran gelezen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.
Dit is niets meer dan jouw totaal overtrokken verzinsel, een tactiek die je regelmatig nodig lijkt te hebben om je argumenten kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mijn post is ook niet gericht op moslims. Meer op users die bij het zien van een moslim meteen bang worden dat er een terreuraanslag op ze wordt gepleegd.
Ik klaag daar niet over.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vergeet @:Wantie niet die deel 3 opent en vervolgens iedereen de maat gaat nemen die vervolgens in deel 3 post…
Ahem:quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik klaag daar niet over.
Jij wel.
Best grappig dat je op een discussie forum iemand verwijt te discussiėren....
Nou is het jouw beurt om een post van mij te vinden waar ik loop te klagen over het meedoen aan de discussie hier.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wow je bent echt raging!
En dat al 3 reeksen lang!
Over een stripfiguur bedacht door een meisje van 9 jaar!
Het is gewoon te zot voor woorden eigenlijk.
Nou jij komt het topic dat niet eens over de islam gaat binnen schreeuwen over de islam en neergestoken worden op de Erasmusbrug. Dan wek je die indruk een beetje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is niets meer dan jouw totaal overtrokken verzinsel, een tactiek die je regelmatig nodig lijkt te hebben om je argumenten kracht bij te zetten.
Er zijn geen users die bij het zien van een moslim meteen bang worden, wel zijn er users die kritiek hebben op de islam en de aanhang daarvan en daar hebben ze vaak een prima reden voor.
Je staat echt zo zwak als je elke keer zelf scenario's moet verzinnen om een punt te maken.
Ik spreek wel eens met moslims. Maar nee, dat zijn nou niet de onderwerpen waar ze pro-actief over beginnen te ratelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Koran gelezen?
Al eens in gesprek gegaan met moslims die meteen bang worden dat een homo ze 'besmet'? Dat een onbedekte vrouw tot hoererij leidt? Dat soort gesprekken al gevoerd?
Hoe divers is jouw omgeving?
Goed dat je me het hebt weten te whitesplainen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook 30 jaar geleden was Nederland geen racistisch land. Dat is nog steeds niet hetzelfde als dat er geen racisme was, maar een issue: nee. En al helemaal niet zoals tegenwoordig, waar alles en iedereen wordt bekeken aan de hand van volstrekt irrelevante zaken. Niet alleen huidskleur, maar ook geslacht, seksuele voorkeur, enz.
Ja, je gaat helemaal los op moslims opeens.quote:
Ik zie het ook nergens staan.quote:Ik vind dit vooral geweldig zaterdagavondvermaak. Woke types die zo ver zijn doorgeslagen dat ze Donald Duck gaan zien als exponent van 'wit privilege'; zoiets kun je niet verzinnen.
De hele heisa komt van types als Reisa, Wierd en die andere knakker, dat er een typetje in de Donald Duck komt die kennelijk teveel Woke is.quote:Wachten is nu op een scherpe veroordeling van het patriarchaat in de Smurfen en gejeremieer over hoe er nog geen Snorkels-aflevering is waarin onze vriendjes zich druk maken over het klimaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |