SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wel dat idee, maar de uitvoering van het Stikhok was toch iets andersquote:
Zekersquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel dat idee, maar de uitvoering van het Stikhok was toch iets andersIn een kast, minder decoratief en met meer glasscherven
Er is een kans dat ik dit weekend weer een date heb. Dus dan ben ik niet bij de afterparty.quote:
Ow, ik kan deze zaterdag ook niet hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik dit weekend weer een date heb. Dus dan ben ik niet bij de afterparty.
The plot thickens...quote:Op dinsdag 24 september 2024 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, ik kan deze zaterdag ook niet hoor
Goh ja, NailQueen en ik hebben zeker dingen gemeen. Zo valt zij op mannen en doe ik dat ookquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zie ook enkele verdachte overeenkomsten.
Nou, goede match dus.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goh ja, NailQueen en ik hebben zeker dingen gemeen. Zo valt zij op mannen en doe ik dat ook
Een date hoeft niet altijd romantisch te zijn toch. Ik noem alles een date.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goh ja, NailQueen en ik hebben zeker dingen gemeen. Zo valt zij op mannen en doe ik dat ook
Ik luister nog liever Raffaela - Chocolatte op 10x repeat.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
De grootste dealbreaker voor mij zou zijn dat NailQueen het prachtige Suus van Rona Nishliu niet waardeert
Dus het concert van Käärijä is geen meet maar een date?quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een date hoeft niet altijd romantisch te zijn toch. Ik noem alles een date.
Gefeliciteerd!quote:
Succes de komende dagenquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
Ik moest vandaag het wachtwoord van mijn werklaptop wijzigen, en geheel volgens traditie tik ik nu eerst steeds mijn oude wachtwoord in
Ja, heel blij nu.quote:
Het went vanzelfquote:
Ik tik heel vaak het wachtwoord van mijn privelaptop in. Maar nooit omgekeerdquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:44 schreef H_T het volgende:
Ik moest vandaag het wachtwoord van mijn werklaptop wijzigen, en geheel volgens traditie tik ik nu eerst steeds mijn oude wachtwoord in
Ik heb wel eens dat ik mijn werkwachtwoord op mijn privé laptop invul en vervolgens vind ik het gek dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik tik heel vaak het wachtwoord van mijn privelaptop in. Maar nooit omgekeerd
Nee, waarom zou je je wachtwoord ook achterstevoren intypen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik tik heel vaak het wachtwoord van mijn privelaptop in. Maar nooit omgekeerd
Zeker!quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus het concert van Käärijä is geen meet maar een date?
De gemeente pikt het niet zomaar:quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:20 schreef H_T het volgende:
Enorme betonnen piemel in de voortuin bij Willie de Groot
Lubach had gisteren nog een terechte klacht over wat wel en niet door de welstandscommissie komt.quote:Gemeente Hardenberg laat aan Editie NL weten contact te zoeken met De Groot. "Om na te gaan wat de bedoeling is en of hij hiervoor een omgevingsvergunning moet aanvragen. Als dat het geval gaan we beoordelen of we een vergunning kunnen verlenen. Dan moet de welstandscommissie ook een oordeel geven."
Daar moet je echt ballen voor hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2024 15:20 schreef H_T het volgende:
Enorme betonnen piemel in de voortuin bij Willie de Groot
Europaparty helemaal, daar zaten we zelfs aan t ontbijt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 17:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus de Europaparty en Eurovision in Concert waren ook een date?![]()
En toen moest ik snel weg want ik had me verslapen en moest uitcheckenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Europaparty helemaal, daar zaten we zelfs aan t ontbijt.
Tips voor toekomstige dates: https://www.ad.nl/gezond/(...)oach-sazan~a125f785/quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En toen moest ik snel weg want ik had me verslapen en moest uitchecken
Ah fijn, een extra ding om aan te denken als je al druk bentquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Tips voor toekomstige dates: https://www.ad.nl/gezond/(...)oach-sazan~a125f785/
Dat wordt dan dus een Leiden chainsaw massacrequote:Op woensdag 25 september 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!![]()
Vandaag mogen we de week weer doormidden zagen, altijd een leuk moment.
Probeer er eens iets lekker ludieks mee te doen op je werk, neem bijvoorbeeld eens een kettingzaag mee, slinger hem aan en vraag dan aan collega's of zij deze woensdag 'de week' zijn. Hilariteit gegarandeerd.![]()
Intussen is er koffie.![]()
[ afbeelding ]
Woensdag parttimedagquote:
Ik ben vandaag weer aan de beurt, voor een fulltime dag.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor t laatst op woensdag op kantoor was.
Voor corona.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik voor t laatst op woensdag op kantoor was.
Owja inderdaad, toen werkte ik alleen eens een vrijdag thuis. En deden we nog niet aan video-vergaderen.quote:
Is dit voor je vakantie?quote:
Hoera! Goeie reisquote:
Fijne vakantiequote:
Bah wat heb je? Beterschap. Jij hebt toch ook vakantie nu? Vervelend dat je net nu ziek bentquote:
Ik voel me grieperig. Echt balen tijdens mijn vakantie.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah wat heb je? Beterschap. Jij hebt toch ook vakantie nu? Vervelend dat je net nu ziek bent
Vier dagen lijkt me nogal aan de ruime kant voor Heide-Park. Maar als je daar in de buurt ook andere dingen hebt die je eventueel wil doen kan je er gewoon voor gaan en ter plekke wel zien hoeveel dagen je in het park door wilt brengenquote:Op woensdag 25 september 2024 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zat te kijken voor meerdaagse trip naar Heide-Park. Kijk ik op de website voor daar in het park te overnachten. Is het goedkoper om vier dagen toegang tot het park te hebben (ook op de dagen van aankomst en vertrek), dan overnachting te boeken zonder toegang en dan los een tweedaags toegangsticket.
Nou ik dacht aan twee dagen daar in het park zelf en dan nog aankomstdag en vertrekdag.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier dagen lijkt me nogal aan de ruime kant voor Heide-Park. Maar als je daar in de buurt ook andere dingen hebt die je eventueel wil doen kan je er gewoon voor gaan en ter plekke wel zien hoeveel dagen je in het park door wilt brengen
quote:Kirel werd vorig jaar derde op het songfestival in Liverpool met haar nummer Unicorn. De Fin Käärijä werd tweede met Cha Cha Cha achter de Zweedse Loreen en haar nummer Tattoo.
Hier ook. En was- en poetsdag en normaliter ook nog sportdagquote:Op woensdag 25 september 2024 12:16 schreef NailQueen het volgende:
Maar eigenlijk is het: woensdag boodschappendag
Ach.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:12 schreef H_T het volgende:
Het AD meldt in een liveblog over aanvallen in Israël dat het concert van Noa Kirel niet doorgaat, en ze zijn daarbij verrassend volledig
[..]
Ik was die inzending alweer vergeten en dacht even dat Alessandra - Queen of Kings 3de was gewordenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:12 schreef H_T het volgende:
Het AD meldt in een liveblog over aanvallen in Israël dat het concert van Noa Kirel niet doorgaat, en ze zijn daarbij verrassend volledig
[..]
Als genoeg mensen met ja antwoorden zou dat zomaar kunnen.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dan dus een Leiden chainsaw massacre
Wat ga je maken?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Anyway, we zijn weer thuis.
Nu ff koken.
Omdat het mogelijk heel lekker is en dat ben je waardquote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef NailQueen het volgende:
Woensdag - NailQueen CookingQueen staat lang in de keuken dag
Ik zag op social media toevallig Patitsio voorbij komen. Nog nooit gemaakt en gegeten. Dus na wat research leek het mij een leuk recept om te maken. Daarvoor ben je bijna 2 uur mee bezig. Waarom doe ik mezelf dit toch altijd aan?
Jeroen Meus doet er maar 45 minuten minder over.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:07 schreef NailQueen het volgende:
Woensdag - NailQueen CookingQueen staat lang in de keuken dag
Ik zag op social media toevallig Patitsio voorbij komen. Nog nooit gemaakt en gegeten. Dus na wat research leek het mij een leuk recept om te maken. Daarvoor ben je bijna 2 uur mee bezig. Waarom doe ik mezelf dit toch altijd aan?
Ik heb gewoon Allerhande bij gepakt en een kant-en-klare bechamelsaus gekocht. De ei-feta mix sla ik over want feta vind ik niet zo lekker. Zo maak ik het mezelf nog een beetje gemakkelijkerquote:Op woensdag 25 september 2024 18:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jeroen Meus doet er maar 45 minuten langzamer over.
Wel bewerkelijk met zoveel ingrediënten maar het ziet er erg lekker uit.
Maar om dit dagelijkse kost te noemen gaat wel wat ver.
Een soort pompoencurry met champignons en bloemkool, paar gebakken aardappeltjes erbij.quote:
Dat hebben wij niet in Twentequote:Op woensdag 25 september 2024 19:41 schreef Fred_B het volgende:
Wij hadden afhaalvietnamees vandaag.
En, was het lekker?quote:Op woensdag 25 september 2024 18:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Allerhande bij gepakt en een kant-en-klare bechamelsaus gekocht. De ei-feta mix sla ik over want feta vind ik niet zo lekker. Zo maak ik het mezelf nog een beetje gemakkelijker
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1199256/pastitsio
Voor mijn gevoel min of meer hetzelfde als bij de Chinees. Maar ik was uiteraard wel zo verstandig dat niet hardop te zeggenquote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet in Twente
Wat heb je gehad?
Niet slechtquote:Op woensdag 25 september 2024 19:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet in Twente
Wat heb je gehad?
[..]
En, was het lekker?
Wij hadden mijn rodekool-ovenschotel weer voor het eerst deze herfst.
Klinkt wel goedquote:Op woensdag 25 september 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet slecht
Een soort lasagne maar dan met penne en meer kruiden.
Wij hebben wel eens bij een Vietnamees restaurant gegeten in Rotterdam, dat was wel duidelijk anders dan chinees. Echt heel lekker vond ik hetquote:Op woensdag 25 september 2024 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel min of meer hetzelfde als bij de Chinees. Maar ik was uiteraard wel zo verstandig dat niet hardop te zeggen
Wel vreemd. Mochten jullie niet naar binnen?quote:Op woensdag 25 september 2024 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens bij een Vietnamees restaurant gegeten in Rotterdam, dat was wel duidelijk anders dan chinees. Echt heel lekker vond ik het
We zaten op het terras te etenquote:Op woensdag 25 september 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vreemd. Mochten jullie niet naar binnen?
Zielig zegquote:Op woensdag 25 september 2024 21:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
We zaten op het terras te eten![]()
Maar we mochten wel naar binnen om naar de wc te gaan![]()
Hoe is het met jou? Hebben jullie nog nazomer of is het ook al herfst?
De horrorquote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zielig zeg
Het was even wat afgekoeld (en dan bedoel ik een graad of 24) maar nu gaan we weer richting de 30 tegen het eind van de week.
Ja deze rebound van de zomer had voor mij ook niet per se gehoeven. Een tijdje rond de 25 vind ik prima.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De horror![]()
Ik ben al blij dat we hier niet meer richting de 25 gaan.
quote:Op woensdag 25 september 2024 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De horror![]()
Ik ben al blij dat we hier niet meer richting de 25 gaan.
Ik hou dus tegenwoordig van warmte, ik zou best weer 30 graden willen. Misschien moet ik ook maar naar Spanje emigreren.quote:Op woensdag 25 september 2024 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja deze rebound van de zomer had voor mij ook niet per se gehoeven. Een tijdje rond de 25 vind ik prima.
Wat een helquote:Op woensdag 25 september 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Zielig zeg
Het was even wat afgekoeld (en dan bedoel ik een graad of 24) maar nu gaan we weer richting de 30 tegen het eind van de week.
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 22:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik hou dus tegenwoordig van warmte, ik zou best weer 30 graden willen. Misschien moet ik ook maar naar Spanje emigreren.
Oké 16 zou ik dan wel weer heel verdrietig van wordenquote:Op woensdag 25 september 2024 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat een hel![]()
![]()
Hier 16 gradengenot
Ik word er blij van. Ik kan niet goed functioneren met die warmtequote:Op woensdag 25 september 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké 16 zou ik dan wel weer heel verdrietig van wordenZo vroeg in het jaar al.
Hij gunde zijn oude liefde gewoon een puntje.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Ten Hach, deel zoveel.
Hoog tijd dat hij daar vertrekt, deze combi werkt gewoon niet.
De Europa League kan ze in Engeland niet zoveel schelen. Maar het verhaal-Ten Hag bij Man U wordt gewoon zielig. Een complete mismatch vanaf het begin. En het gaat ook niks meer worden.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:55 schreef sportfreak het volgende:
FC Twente
Erik Ten Hag heeft een groot probleem.
Emily in Paris?quote:Op donderdag 26 september 2024 01:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, ik zat nog even heel emotioneel Netflix te kijken.
quote:
Oeh lekker, van snoeppapier dat watermerkje?quote:Op donderdag 26 september 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja hoor mensen, daar gaan we weer.
Koffie staat klaar, tijd om aan het werk te gaan.
[ afbeelding ]
En vandaag voor bij de koffie een lekker gratis watermerkje.
Ik ga nu gelijk van 123RF al hun producten kopen!quote:Op donderdag 26 september 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja hoor mensen, daar gaan we weer.
Koffie staat klaar, tijd om aan het werk te gaan.
[ afbeelding ]
En vandaag voor bij de koffie een lekker gratis watermerkje.
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Afgemeld voor de afspraak in het ziekenhuis. Ik heb me op werk ook ziekgemeld.
quote:Op donderdag 26 september 2024 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Afgemeld voor de afspraak in het ziekenhuis. Ik heb me op werk ook ziekgemeld.
Ik heb de laatste tijd dat maagzuur en een droge hoest. Dat helpt ook niet mee voor het herstel.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:16 schreef Troel het volgende:
[..]![]()
Wel goed dat je je ziekgemeld hebt!
Wat lag daar nou nog in de buurt wat de moeite waard is om te bezoeken?quote:Op woensdag 25 september 2024 13:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Vier dagen lijkt me nogal aan de ruime kant voor Heide-Park. Maar als je daar in de buurt ook andere dingen hebt die je eventueel wil doen kan je er gewoon voor gaan en ter plekke wel zien hoeveel dagen je in het park door wilt brengen
Hansa Park is ook een geinig pretpark en ligt die richting op. Niet heel erg in de buurt (bijna twee uur rijden), maar anders kom je er ook nietquote:Op donderdag 26 september 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat lag daar nou nog in de buurt wat de moeite waard is om te bezoeken?
En dan vervolgens door naar Legoland, want toch die richting op.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Hansa Park is ook een geinig pretpark en ligt die richting op. Niet heel erg in de buurt (bijna twee uur rijden), maar anders kom je er ook niet
Serengeti Park is niet al te ver weg!quote:Op donderdag 26 september 2024 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat lag daar nou nog in de buurt wat de moeite waard is om te bezoeken?
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Serengeti Park is niet al te ver weg!
En als je doorrijdt naar Hansa Park, moet je even een tussenstopje maken bij Karls Erlebnis-Dorf in Warnsdorf en vervolgens je hele bankrekening leeg kopen met aardbeiproducten
Als je naar Heide-Park en Hansa Park wil gaan ligt dat een béétje uit de routequote:Op donderdag 26 september 2024 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Parc Astérix. Wel de site in vier talen, waaronder Nederlands. Maar de chat bot is enkel Frans.
Echt?quote:Op donderdag 26 september 2024 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je naar Heide-Park en Hansa Park wil gaan ligt dat een béétje uit de route
Ik heb de vorige keer geslapen bij Senlis, is op zo'n 10 minuutjes rijden van Parc Astérix en een stukkie goedkoperquote:Op donderdag 26 september 2024 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ligt het aan mij of is Parc Astérix erg duur.
600/700 euro voor 2 nachten.
Merci.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer geslapen bij Senlis, is op zo'n 10 minuutjes rijden van Parc Astérix en een stukkie goedkoper
Ik zat nog een stukje verder weg voor rond de 60 euro per nacht als ik het goed hebquote:Op donderdag 26 september 2024 14:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer geslapen bij Senlis, is op zo'n 10 minuutjes rijden van Parc Astérix en een stukkie goedkoper
Hopelijk voel je geen zenuwen in je kiezen, dan krijg je een wortelkanaalbehandelingquote:Op donderdag 26 september 2024 13:22 schreef H_T het volgende:
Vanmiddag naar de tandarts. Ik ben daar niet bang voor, maar ik begin toch wel zenuwen te voelen
Dank je! Mondhygiëniste is inmiddels geweest, dat is vaak heftiger dan de tandarts zelf. Dit keer zit er wat extra onderhoud bij de tandarts bij, dus het kan zijn dat het vandaag anders isquote:Op donderdag 26 september 2024 14:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk voel je geen zenuwen in je kiezen, dan krijg je een wortelkanaalbehandeling![]()
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik mocht afgelopen zondag weer eens voorgaan bij ons in de kerk en het is een heuse kijkcijferhit (oké, oké, allemaal relatief natuurlijk)! Best wel verslavend om het elke dag weer verder op te zien lopenWe zullen vóórgaan! Daar zit wel een hit inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anderhalf uur Hamlapjes in actie is wat veel, maar bij het er doorheen scrollen zag ik wel veel gedrevenheid. In elk geval bij dat biodanza-stukje dat mensen in beweging moesten komen voor het geloof.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 26 september 2024 19:27 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik mocht afgelopen zondag weer eens voorgaan bij ons in de kerk en het is een heuse kijkcijferhit (oké, oké, allemaal relatief natuurlijk)! Best wel verslavend om het elke dag weer verder op te zien lopenHet is niet per se mijn ding maar je bent wel een prima sprekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wat stukjes gekeken en je doet het erg leuk.
De meisjes van de band keken af en toe wel heel aanbiddend naar je![]()
Je moet eens weten hoeveel voorpret ik had voor dat stukje! Al die grijze, stijve harken die opeens tijdens een kerkdienst in de benen moesten komen. Resultaat did not disappoint, in ieder geval vanuit mijn kijkhoekquote:Op donderdag 26 september 2024 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We zullen vóórgaan! Daar zit wel een hit in![]()
Anderhalf uur Hamlapjes in actie is wat veel, maar bij het er doorheen scrollen zag ik wel veel gedrevenheid. In elk geval bij dat biodanza-stukje dat mensen in beweging moesten komen voor het geloof.
Mijn zusje zingt in de band, Straanquote:Op donderdag 26 september 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is niet per se mijn ding maar je bent wel een prima sprekerIk heb wat stukjes gekeken en je doet het erg leuk.
De meisjes van de band keken af en toe wel heel aanbiddend naar je
Wie wat waar?quote:
Wowowow stop. Waar heb je dit fake news gelezen?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Serieus Soundos naar ESF? Ik lees het nu pas
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Serieus Soundos naar ESF? Ik lees het nu pas
Komt inderdaad fakerig overquote:Op donderdag 26 september 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wowowow stop. Waar heb je dit fake news gelezen?
Zou voor mij reden zijn te skippen, vind haar echt vreselijkquote:Op donderdag 26 september 2024 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Of gewoon als co-host naast Maas
quote:Op donderdag 26 september 2024 23:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Net Nick Cave gezien, was echt prachtig.
Oh, ik weet helemaal van niks.quote:Op vrijdag 27 september 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen, er is weer koffie!![]()
[ afbeelding ]
En werk, veel werk, heel veel werk.![]()
Lekker nog even een extra lange dag dus, maar daarna een weekje vrij.
Lekker hoor!quote:Op vrijdag 27 september 2024 04:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen, er is weer koffie!![]()
[ afbeelding ]
En werk, veel werk, heel veel werk.![]()
Lekker nog even een extra lange dag dus, maar daarna een weekje vrij.
Ik neem aan dat ie ons gewoon dagelijks nog netjes om half 5 komt wekken met koffie en gebak.quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heb je nog plannen volgende week?
Volgende week kan het zomaar haring, hutspot en wit brood zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie ons gewoon dagelijks nog netjes om half 5 komt wekken met koffie en gebak.
Allebei Rabo?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb net geleerd dat ik dezelfde bank heb als Laura Bromet.
Ik zit bij de ING.quote:
Ik wilde eerst ING posten, maar op de een of andere manier leek je me meer aan Rabotypequote:Op vrijdag 27 september 2024 13:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit bij de ING.![]()
En ik bedoelde de bank in de woonkamer.![]()
Niet alle provincialen over een kam scherenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ING posten, maar op de een of andere manier leek je me meer aan Rabotype
Ho ho, dat was ook zeker niet mijn intentie! Jij en je ABN Amro-rekening kunnen opgelucht adem halenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet alle provincialen over een kam scheren![]()
En nu moet ik gaan googlen wie die Laura is
Een GroenLinks politica!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, dat was ook zeker niet mijn intentie! Jij en je ABN Amro-rekening kunnen opgelucht adem halen
Mijn redenering was er vooral op gebaseerd dat Cyan van een eiland af komt, en daar heb je vaker een Rabobank dan een ING
Enne, als je weet wie die Laura is, kan je dat dan met me delen? Ik heb ook geen idee
Ah, dank jequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een GroenLinks politica!
Ik ben wel een Rabogirl![]()
Hier vlogen net de f16’s over voor hun afscheidsronde
Ik zit bij de Doggersbank.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, dank je
Ik moet nodig werken aan mijn 'bijwelkebankzitiemanddetector'
M'n moeder werkte anders gewoon bij de ING op Terschelling.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, dat was ook zeker niet mijn intentie! Jij en je ABN Amro-rekening kunnen opgelucht adem halen
Mijn redenering was er vooral op gebaseerd dat Cyan van een eiland af komt, en daar heb je vaker een Rabobank dan een ING
Enne, als je weet wie die Laura is, kan je dat dan met me delen? Ik heb ook geen idee
Ik had het eigenlijk wel kunnen verwachten. Het eiland heet per slot van rekening geen Terschellraboquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n moeder werkte anders gewoon bij de ING op Terschelling.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Heb je nog plannen volgende week?
Veel plezier en verjaag elke Spanjaard die je ziet! Het is ten slotte traditie!quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis, weekje vrij mag beginnen.
Die moeten bij mij 4 landsgrenzen overquote:Op vrijdag 27 september 2024 18:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier en verjaag elke Spanjaard die je ziet! Het is ten slotte traditie!
Spanje > Frankrijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moeten bij mij 4 landsgrenzen over
Nederland > Frieslandquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Spanje > Frankrijk
Frankrijk > België
België > Nederland
Friezen hebben nooit een eigen douane gehadquote:
Kunnen we zo instellenquote:Op vrijdag 27 september 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Friezen hebben nooit een eigen douane gehad
Kan dat dan na morgen? Ik ben van plan morgen naar Leeuwarden te gaan, vandaarquote:
Wat mot je in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan dat dan na morgen? Ik ben van plan morgen naar Leeuwarden te gaan, vandaar
Theatersporttoernooi van het Noorden kijken, een dagje en misschien wat Beerenburg mee terug nemenquote:
Ah, eindelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:05 schreef NailQueen het volgende:
Ach helemaal vergeten te zeggen.
Het is weekend. U mag stoppen met werken.
Misschien een tikje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 01:30 schreef NailQueen het volgende:
Daaaaaaar is de koffieeeeeee![]()
Of is dit te vroeg?
Of juist aan de late kantquote:Op zaterdag 28 september 2024 01:30 schreef NailQueen het volgende:
Daaaaaaar is de koffieeeeeee![]()
Of is dit te vroeg?
Ik heb net mijn lunch op. Inclusief een soepje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Willen jullie een tosti bij de ijskoffie?
[ afbeelding ]
Bij het lezen van deze post bedacht ik me dat ik nog koffie had staan. Ook te laat :|quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
* pakt koffie
Oh, dit is allang koud.
balen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het lezen van deze post bedacht ik me dat ik nog koffie had staan. Ook te laat :|
Stelletje koffiebarbaren zijn jullie, allemaal!quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij het lezen van deze post bedacht ik me dat ik nog koffie had staan. Ook te laat :|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stelletje koffiebarbaren zijn jullie, allemaal!
Dan is het hopen op de BELANGRIJKE uitgoal. Dan kan je het in de return afmaken.quote:
uitdoelpunten tellen niet meer mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is het hopen op de BELANGRIJKE uitgoal. Dan kan je het in de return afmaken.
Ja, daar komt het wel vaak op neer inderdaad. En Dommi lekker haar landgenoten uit de kopgroep terugpakken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer een ouderwetse Loes Gunnewijk disasterclass vandaag
Sowieso is het vrouwenwielrennen vaak toch wel uitermate frustrerend om te kijken, iedereen lekker het werk opknappen voor Kopecky en haar in een zetel naar de sprint brengen. Ja, wat heb je dan bereikt?
Is het dan niet heel saai?quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:52 schreef NailQueen het volgende:
Als avondeten heb ik sinds lange tijd weer boerenkool
Maar wel iets controversieels: Zonder iets erbij. Dus geen rookworst of gehaktballen
Eet smakelijk! Wat ga je nemen / heb je genomen?quote:
O dat lijkt me ook leuk! Was het moeilijk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:04 schreef Fred_B het volgende:
Wij hebben vandaag gevoetgolfd trouwens. Dat was leuk om voor het eerst te doen
Demi komt ook totaal niet sympathiek over in interviews vind ik. Net zo'n dreinend kind, het ligt aan alles en iedereen maar vooral niet aan haar als ze niet wint.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel vaak op neer inderdaad. En Dommi lekker haar landgenoten uit de kopgroep terugpakken.
Nou ja, ik was geen Ronald Koeman. Ik kan wel hard schieten en ook best zuiver. Maar allebei tegelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat lijkt me ook leuk! Was het moeilijk?
Leuk vooruitzicht, dat is een prachtige omgeving! Al kan het weer wat onzeker zijn zo begin juni. Monaco is uiteraard een must. Oud-Nice is ook mooi, de rest van de stad is OK, de Promenade des Anglais is wel aardig. St.Paul-de-Vence is een prachtig kunstenaarsdorp. Cannes is wel aardig, al zijn de Iles des Lérins daar de leuke dagtrip. Fréjus is oninteressant. St.Tropez vond ik zelf geen reet aan, maar iedereen vindt het geweldig. Vanuit Nice is de bergspoorlijn naar het middeleeuwse dorp Entrevaux ook leuk. Grasse is leuk als je eens een parfumfabriek wil bezoeken, wij vonden dat erg leuk. De Gorges du Verdon is ook schitterend, maar dan heb je wel een (huur)auto nodig. De Italiaanse kant van de Rivièra heeft weinig bijzonders te bieden.quote:Wij hebben de zomervakantie voor volgend jaar al geboekt. Echt nog nooit zo vroeg gedaan, haha. Dochter heet aangegeven weer mee te willen en de Cote d'Azur leek haar wel wat. In eerste instantie dacht ik huh, wat moeten we daar, maar bij nader inzien lijkt het me wel heel leuk, een keer heel wat anders dan onze normale vakanties. We wilden gaan tussen Hemelvaart en Pinksteren. En ik vond een mooie aanbieding voor een stacaravan met privétuin en eigen jacuzzi
dus die hebben we vastgelegd (wel met optie tot gratis annuleren
)
Dank je voor je tipsquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik was geen Ronald Koeman. Ik kan wel hard schieten en ook best zuiver. Maar allebei tegelijk![]()
Het was wel voor herhaling vatbaar verder
[..]
Leuk vooruitzicht, dat is een prachtige omgeving! Al kan het weer wat onzeker zijn zo begin juni. Monaco is uiteraard een must. Oud-Nice is ook mooi, de rest van de stad is OK, de Promenade des Anglais is wel aardig. St.Paul-de-Vence is een prachtig kunstenaarsdorp. Cannes is wel aardig, al zijn de Iles des Lérins daar de leuke dagtrip. Fréjus is oninteressant. St.Tropez vond ik zelf geen reet aan, maar iedereen vindt het geweldig. Vanuit Nice is de bergspoorlijn naar het middeleeuwse dorp Entrevaux ook leuk. Grasse is leuk als je eens een parfumfabriek wil bezoeken, wij vonden dat erg leuk. De Gorges du Verdon is ook schitterend, maar dan heb je wel een (huur)auto nodig. De Italiaanse kant van de Rivièra heeft weinig bijzonders te bieden.
Zo, dat scheelt weer een Lonely Planet
Te veel..quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het dan niet heel saai?
[..]
Eet smakelijk! Wat ga je nemen / heb je genomen?
[..]
O dat lijkt me ook leuk! Was het moeilijk?
Wij hebben de zomervakantie voor volgend jaar al geboekt. Echt nog nooit zo vroeg gedaan, haha. Dochter heet aangegeven weer mee te willen en de Cote d'Azur leek haar wel wat. In eerste instantie dacht ik huh, wat moeten we daar, maar bij nader inzien lijkt het me wel heel leuk, een keer heel wat anders dan onze normale vakanties. We wilden gaan tussen Hemelvaart en Pinksteren. En ik vond een mooie aanbieding voor een stacaravan met privétuin en eigen jacuzzi
dus die hebben we vastgelegd (wel met optie tot gratis annuleren
)
Ah ja, met de eigen auto heb je in die buurt wel meer vrijheid. Dan kan je ook nog wel de Gorges du Loup/Gourdon of de kustweg tussen Cannes en St.Raphaël erin fietsen. Of als je er echt zin in hebt de Gorges du Daluis en Gorges du Cians. Al is dat wel een dagtrip.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je voor je tips![]()
![]()
Monaco, Nice, Saint Tropez en de Gorges du Verdon staan inderdaad op de to do list. We gaan met eigen auto, dus geen probleem om er te komen
Iles des Lérins, Grasse en St Paul de Vence ga ik eens opzoeken!
Qua weer is het inderdaad wel onzeker, maar waar en wanneer is dat tegenwoordig niet het geval in Europa. Andere optie was de meivakantie, maar dan zit je helemáál nog vroeg in het seizoen.
Beetje welquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:37 schreef zorro28 het volgende:
Dat huis dat nu op de fp staat van Fun met Funda lijkt een beetje op een Dalek
Dat was weer dramatisch ja. Waarbij vooral het probleem was dat Vollering per se moest winnen. Daardoor kreeg je dat bizarre tafereel dat je in het peloton ook ook op kop gaat raden, terwijl er twee landgenotes vooraan zittenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Weer een ouderwetse Loes Gunnewijk disasterclass vandaag
Sowieso is het vrouwenwielrennen vaak toch wel uitermate frustrerend om te kijken, iedereen lekker het werk opknappen voor Kopecky en haar in een zetel naar de sprint brengen. Ja, wat heb je dan bereikt?
Het duurde even voordat ik Burning Daylight herkende. Heel random kwam het voorbij tussen de 80's muziek en de dancemuziekquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Mia & Dion worden gedraaid bij de bowlingbaan
Gaat het wel goed met je?quote:
Schiedam en als dat tegenvalt terug naar huis om daar te gaan hangenquote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! De vraag in huize egeltje voor vandaag: op de bank hangen of naar Schiedam naar wat bandjes luisteren.
Bij mooi weer, zoals nu, zou ik kiezen voor Schiedamquote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! De vraag in huize egeltje voor vandaag: op de bank hangen of naar Schiedam naar wat bandjes luisteren.
Het weer lijkt best wel prima vandaag, dus ik zou Schiedam even aandoen. Ondertussen hang ik wel even lekker op de bank als plaatsvervanging.quote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zit mezelf af te vragen: Of de studie oppakken dat ik al 4/5 weken niet gedaan heb of fietsen in het park. Ik doe het laatste want dat maakt mij hoofd altijd leeg. En dan kan ik ook beter studerenquote:Op zondag 29 september 2024 10:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Heeft het nu ook weer gewerkt?quote:Op zondag 29 september 2024 12:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit mezelf af te vragen: Of de studie oppakken dat ik al 4/5 weken niet gedaan heb of fietsen in het park. Ik doe het laatste want dat maakt mij hoofd altijd leeg. En dan kan ik ook beter studeren
Beterschap!quote:Op zondag 29 september 2024 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de hele dag op bed gelegen. #ziek
Dank je.quote:
Bah, nog steeds niet opgeknapt? Hopelijk voel je je snel beter nu.quote:Op zondag 29 september 2024 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb de hele dag op bed gelegen. #ziek
De concentratie zit er niet helemaal in maar ik heb toch een beetje kunnen doen. Ik ben bij een moeilijk hoofdstuk dus dat moet ik ook stap voor stap doen.quote:
Had je gebowld gisteren?quote:Op zondag 29 september 2024 17:23 schreef NailQueen het volgende:
Dat jullie niet vragen of ik gisteren een strike heb gegooid
Gisteren is het erger geworden. Vandaag krijg ik helemaal geen hap of slok binnen. Nu ben ik een beetje vla aan het eten.quote:Op zondag 29 september 2024 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, nog steeds niet opgeknapt? Hopelijk voel je je snel beter nu.
Ik heb vanmiddag een uurtje gewandeld. Verder boodschappen gedaan en voor de rest is het een luie dag![]()
Heerlijk
Dat is een concert waar ik heel graag niet heen wilquote:Op zondag 29 september 2024 19:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
En net ook nog een horror momentje bij RTL Boulevard.. Ed Sheeran en Coldplay samen op een podium![]()
Voor @NailQueen is dat anders wel een droom die uitkomt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is een concert waar ik heel graag niet heen wil
Ja geweldig.quote:Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor @:NailQueen is dat anders wel een droom die uitkomt.
Wel op de bowlingbaanquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef Fred_B het volgende:
@:nailqueen heb jij gisteren nog met strijkers gegooid?
Joh, wat deed je daar dan?quote:
Dit is wel lekker wakker worden! Maar ik wil eigenlijk nog even verder slapenquote:
Ik ben het even kwijtquote:Op maandag 30 september 2024 09:47 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen. Als het goed is word ik vanmiddag gebeld door de afdeling planning voor de opeatiedatum. Hopelijk is het ook echt vrij snel, want de pijn begint wel problematisch te worden (als in: elke dag een strip paracetamol) en dan eigenlijk niet genoeg hebben, maar niet naar de Tramadol willen grijpen omdat ik dan niets meer kan.
Jij hebt toch vakantie?quote:
De binnenvoering gaat eruitquote:Op maandag 30 september 2024 09:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt, waar moet je ook alweer aan geopereerd worden?
Hopelijk ben je inderdaad snel aan de beurt
Ikzelf ook.quote:Op maandag 30 september 2024 04:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit is wel lekker wakker worden! Maar ik wil eigenlijk nog even verder slapen
Ik werd toch gewoon wakker, daarna weer terug gegaan en net pas weer wakker.quote:Op maandag 30 september 2024 09:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt toch vakantie?Wat doe je zo vroeg dan
?
Niet dat het niet gewaardeerd wordt hoor
Spannend.quote:Op maandag 30 september 2024 16:54 schreef Troel het volgende:
Datum is binnen. Aftellen is begonnen.
En valt de datum een beetje mee?quote:Op maandag 30 september 2024 16:54 schreef Troel het volgende:
Datum is binnen. Aftellen is begonnen.
Is er al zicht op wanneer je aan de beurt bent?quote:Op maandag 30 september 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spannend.
Ik wacht ook nog steeds op een operatie. Blijkbaar geeft me teveel stress.
Ik hoop dat dit me rust geeft, maar heb inmiddels zoveel last dat ik blij ben dat ik al die tijd nog kan werkenquote:Op maandag 30 september 2024 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Spannend.
Ik wacht ook nog steeds op een operatie. Blijkbaar geeft me teveel stress.
Nope, ik ga uit van december of januari volgend jaarquote:Op maandag 30 september 2024 17:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
En valt de datum een beetje mee?
[..]
Is er al zicht op wanneer je aan de beurt bent?
Hmmm dat duurt nog even. Wat gaan ze doen?quote:Op maandag 30 september 2024 18:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nope, ik ga uit van december of januari volgend jaar
Littekenbreuk herstellen. Die heb ik bijna 2 jaar terug opgelopen.quote:Op maandag 30 september 2024 19:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmmm dat duurt nog even. Wat gaan ze doen?
Oei, klinkt nastyquote:Op maandag 30 september 2024 19:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Littekenbreuk herstellen. Die heb ik bijna 2 jaar terug opgelopen.
Goed dat je meteen meldt dat je in Phantasialand bent geweestquote:Op maandag 30 september 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Guten Abend Freunde!![]()
Wij zijn momenteel een lang weekend in Duitsland. Morgen gaan we weer naar huis. We verblijven in Brühl, bij Keulen. Gisteren zijn we dan ook in Keulen geweest, vandaag in Phantasialand. Beide waren zeer geslaagd
Schön zu hören, viel Spaß da draußen!quote:Op maandag 30 september 2024 19:29 schreef Fred_B het volgende:
Guten Abend Freunde!![]()
Wij zijn momenteel een lang weekend in Duitsland. Morgen gaan we weer naar huis. We verblijven in Brühl, bij Keulen. Gisteren zijn we dan ook in Keulen geweest, vandaag in Phantasialand. Beide waren zeer geslaagd
Ik vind Dancing Queen beter dan Waterlooquote:Op maandag 30 september 2024 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een mooie ESF rondvraag. Eigenlijk zou je hier een eigen topic van kunnen maken maar laat ik het eerst hier in de SC testen
Vanochtend op Qmusic hoorde ik Before I Go van Guy Sebastian. Een prachtig liedje vind ik. Misschien wel mooier dan zijn ESF inzending van 2015. Toen vroeg ik me af: Zijn er liedjes van ESF artiesten die eigenlijk veel beter zijn dan hun ESF inzending? Het eerste dat ik me op kwam was Dans mij naar huis van S10. En een controversiële: Skyboy van Duncan Laurence.
Ik vind een heleboel beter dan Waterlooquote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind Dancing Queen beter dan Waterloo
Abba heeft wel 20 nummers beter dan Waterlooquote:Op maandag 30 september 2024 19:58 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik vind Dancing Queen beter dan Waterloo
Ja, Phantasialand heeft wel een aantal bijzondere attracties, waar je in elk geval binnen de Benelux geen betere versie van vindt. F.L.Y. was wat dat betreft wel een heel bijzondere ervaring. Een hangende achtbaan is één ding, maar dat je zelf in een vogelhouding hangt, is een bijzondere toevoeging, zelfs als het niet op topsnelheid zou zijn. Een klein minpuntje is dat het door die houding niet de meest comfortabele rit is, maar het is ook niet iets wat je 10 keer achter elkaar doet.quote:Op maandag 30 september 2024 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed dat je meteen meldt dat je in Phantasialand bent geweestHeb je ook ritjes gemaakt in Taron en F.L.Y.?
Haha, helemaal eensquote:Op maandag 30 september 2024 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Phantasialand heeft wel een aantal bijzondere attracties, waar je in elk geval binnen de Benelux geen betere versie van vindt. F.L.Y. was wat dat betreft wel een heel bijzondere ervaring. Een hangende achtbaan is één ding, maar dat je zelf in een vogelhouding hangt, is een bijzondere toevoeging, zelfs als het niet op topsnelheid zou zijn. Een klein minpuntje is dat het door die houding niet de meest comfortabele rit is, maar het is ook niet iets wat je 10 keer achter elkaar doet.
Taron was ook een spektakelstuk, en mijn favoriet in het park. Die acceleraties onderweg en enorme hoeveelheid airtime zijn geweldig gemaakt. Het was ook wel mooi dat meerdere mensen aan boord niet uit angst schreeuwden, maar meer oh en ah uit bewondering en van genot.![]()
Black Mamba was ook tof. Daar zat ik al om vijf over negen vanochtend de eerste keer in. GoedemorgenDe Winja’s waren wel aardig, al voelen ze voor iets half zo oud als de Python wel vrij gedateerd. Crazy Bats met VR-bril is ook wel aardig, had wat beter gekund. Maus-au-Chocolat viel erg goed in de familie, dus we hebben flink wat muizen geschoten. Het verrückte Hotel Tartüffe was ook lollig gedaan. En zo waren nog genoeg leuke dingen.
Ook wel wat echte meuk trouwens, als de misluke uitvoering Villa Volta als Feng Ju Palace, een Carnaval Festival in horrorthema als Geister Rikscha en een poeptrage Monorail over een onbenullig hoekje van het park. Maar dat mocht de pret niet drukken
Talocan was in onderhoud vandaag. Al moet ik zeggen dat de filmpjes die ik vooraf had bekeken mij ook niet echt het idee gaven dat we die maar eens moesten gaan proberenquote:Op maandag 30 september 2024 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Haha, helemaal eensIk vind Taron ook leuker dan F.L.Y., maar zo'n vliegachtbaan is wel bijzonder. Dit is ook de enige van dit type ter wereld en de enige vliegende met een lancering, dus als ik er ben ga ik er sowieso in
Winja's vind ik wel grappig om te doen. Het is niet superspectaculair, maar wel lollig met al dat draaien en die geintjes die er in de baan zitten. Vier keer op een dag hoeft niet, maar allebei een keertje pak ik graag meeMaus au Chocolat vind ik ook de leukste schietattractie die ik ken. Crazy Bats heeft echt wel baat gehad bij de upgrade naar VR. Zonder die brillen was er maar weinig aan en duurde het geheel best lang.
Feng Ju Palace sla ik bijna altijd over. Geister Rikscha pak ik wel mee om even lekker mijn tenen te krommen en een lange wachtrij staat er toch nietZe hadden tot een paar jaar terug ook een heel gedateerde darkride met filmthema, dat was ook wel genieten
Die monorail ben ik nooit ingeweest. Helemaal achter in het park wel een keer in een bootje waar je met waterpistolen kon schieten. Alleen stonden alle schieteffecten uit en voeren de bootjes te ver uit elkaar om andere gasten te kunnen rakenMan, wat duurde dat lang!
Talocan is ook erg tof, maar dan moet je wel van soortgelijke attracties houden. Die is niet voor beginners zeg maar
Jacobs Song van Douwe Bobquote:Op maandag 30 september 2024 19:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een mooie ESF rondvraag. Eigenlijk zou je hier een eigen topic van kunnen maken maar laat ik het eerst hier in de SC testen
Vanochtend op Qmusic hoorde ik Before I Go van Guy Sebastian. Een prachtig liedje vind ik. Misschien wel mooier dan zijn ESF inzending van 2015. Toen vroeg ik me af: Zijn er liedjes van ESF artiesten die eigenlijk veel beter zijn dan hun ESF inzending? Het eerste dat ik me op kwam was Dans mij naar huis van S10. En een controversiële: Skyboy van Duncan Laurence.
Dan ga ik toch maar eens zo'n show kijkenquote:Op maandag 30 september 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Talocan was in onderhoud vandaag. Al moet ik zeggen dat de filmpjes die ik vooraf had bekeken mij ook niet echt het idee gaven dat we die maar eens moesten gaan proberen![]()
Verder was het de eerste keer Phantasialand, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Crazy Bats vond ik sowieso redelijk ruw, het type zak-aardappelen-achtbaan. Dat vonden we van de Colorado Adventure ook in mindere mate trouwens.
Als het gaat om licht gedateerd Duits amusement werden we met de Rockshow am Eis overigens ook op onze wenken bediend. Een half uur glamrock uit de 80s van Alice Cooper en ACDC enzo en dan een stel Duitse kunstschaatsers die net iets te tevreden met zichzelf zijn die daarop wat kunstjes vertonen. Het publiek ging uit zijn plaat van enthousiasme
Chiquitita > Waterlooquote:Op maandag 30 september 2024 19:54 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2024 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Chiquitita > Waterloo
Anouk’s halve oeuvre > Birds
Trijntje’s hele oeuvre > Walk along
2000 and whatever > One milkali
Vice versa > Occidentalis karma
Tuta gold > Soldi
In the shadows > Jezebel
Sandstorm > Look away
Kovis > Cha Cha Cha
![]()
Ik heb deze vraag onderschat zie ikquote:Op maandag 30 september 2024 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Chiquitita > Waterloo
Anouk’s halve oeuvre > Birds
Trijntje’s hele oeuvre > Walk along
2000 and whatever > One milkali
Vice versa > Occidentalis karma
Tuta gold > Soldi
In the shadows > Jezebel
Sandstorm > Look away
Kovis > Cha Cha Cha
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je zusje?quote:Op donderdag 26 september 2024 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Mijn zusje zingt in de band, Straan
Een Nederlandse film? Wie doet zoiets?quote:Op maandag 30 september 2024 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kijk nu een film waarin beelden zitten van Nederland-Spanje 2010
quote:Op maandag 30 september 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Een Nederlandse film? Wie doet zoiets?
Gelukkig is het geen vrijdag en ook niet de 13e.quote:Op maandag 30 september 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
Ik kwam vanavond tijdens m'n wandeling van een uurtje drie zwarte katten tegen, terwijl ik normaal zelden een zwarte kat zie. De eerste kruiste m'n pad, de tweede kruiste wel een pad maar niet het mijne (stak een zijstraat over op dezelfde T-splitsing terwijl ik rechtdoor liep) en de derde lag rustig op de stoep te kijken hoe ik langsliep.
Ben benieuwd naar de symboliek.
Ohh dan is het goed.quote:Op maandag 30 september 2024 22:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Nee, Spaans/Amerikaans volgens mij. Way Down.
Boefjes beroven een bank in Spanje tijdens de finale Nederland-Spanje.
Nee dat is waar. Gelukkig geloof ik sowieso ook niet dat een zwarte kat ongeluk brengt. Eerder het tegenovergesteldequote:Op maandag 30 september 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen vrijdag en ook niet de 13e.
De liefde van je leven ontmoet nu?quote:Op maandag 30 september 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Gelukkig geloof ik sowieso ook niet dat een zwarte kat ongeluk brengt. Eerder het tegenovergestelde
Ik mag het toch hopen zeg!quote:Op maandag 30 september 2024 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De liefde van je leven ontmoet nu?
Die waren toen nog niet eens geborenquote:Op maandag 30 september 2024 22:38 schreef GeorgeM het volgende:
En de kool
Het is allemaal de schuld van Strani en z’n katten![]()
Er zit nog een Nederlandse touch in: onze Famke doet ook mee. In de film dan.quote:
Louise?quote:Op maandag 30 september 2024 22:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zit nog een Nederlandse touch in: onze Famke doet ook mee. In de film dan.
Neen! Janssenquote:
Ja, dus?quote:Op maandag 30 september 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Die waren toen nog niet eens geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |