SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik wist het wel. Die hele Russische nucleaire afschrikkingsmacht is gevaarlijker voor Rusland dan wat anders.quote:Op zondag 22 september 2024 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Goed nieuws, Russen lijken inderdaad de lanceerinstallaties slecht te hebben onderhouden:
[ x ]
Interview met Anne Applebaum. Een wat bredere analyse van Autocratiën Vs Het Westen in context met de oorlog in Ukraine.quote:
Nou is de SARMAT natuurlijk knap nieuw. Dat ding is pas sinds vorig jaar operationeel dus slecht onderhoud lijkt me het niet te zijn. Het is wel een vloeibare brandstof raket en dat gaat wel vaker mis. Het ongeluk met de Titan II (Damascus) is wel een van de bekendsten (nooit gereedschap uit je klauwen laten donderen):quote:Op zondag 22 september 2024 01:13 schreef MaxMark het volgende:
Goed nieuws, Russen lijken inderdaad de lanceerinstallaties slecht te hebben onderhouden:
[ x ]
Idd, een lezenswaardig stuk.quote:Op zondag 22 september 2024 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Interview met Anne Applebaum. Een wat bredere analyse van Autocratiën Vs Het Westen in context met de oorlog in Ukraine.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ik denk dat we het gerust als een tekortkoming mogen zien van westerse intelligentsia dat ze zo lang bleven geloven dat het niet zo'n vaart zou lopen met de opportunistische as van het kwaad.quote:Op zondag 22 september 2024 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Interview met Anne Applebaum. Een wat bredere analyse van Autocratiën Vs Het Westen in context met de oorlog in Ukraine.
Zelfs als het slecht af loopt is het nog steeds grappigquote:Op zondag 22 september 2024 11:11 schreef halfway het volgende:
Zo grappig is de hele situatie anders niet, dit kan alleen maar slecht aflopen.
Je zou maar online geroast worden door John Green. Een hele brave youtuber en schrijver van tienerboeken.quote:
Mwah,quote:Op zondag 22 september 2024 11:11 schreef halfway het volgende:
Nee, rusland kan geen kernwapens afvuren zonder zelf last te krijgen van de Fallout, geo politiek, en interne instabiliteit (ze durven niet eens een 2e mobilisatie te houden).quote:Op zondag 22 september 2024 11:11 schreef halfway het volgende:
Verplicht leesvoer idd.quote:Op zondag 22 september 2024 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het nooit operationeel geweest is.quote:Op zondag 22 september 2024 11:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou is de SARMAT natuurlijk knap nieuw. Dat ding is pas sinds vorig jaar operationeel dus slecht onderhoud lijkt me het niet te zijn. Het is wel een vloeibare brandstof raket en dat gaat wel vaker mis. Het ongeluk met de Titan II (Damascus) is wel een van de bekendsten (nooit gereedschap uit je klauwen laten donderen):
https://missilethreat.csis.org/missile/titan-ii/
Daarbij gaat het om een ICBM, ze hebben nog een heel scala aan lichtere (vooral tactische) varianten binnen de bewapening.
Het strategische kernwapenarsenaal is gewoon operationeel hoor, dat is al tijden bekend, dat weten wij en dat weet de VS ook. De staat van het tactische nucleaire arsenaal van Rusland weten we echter niet.quote:Op zondag 22 september 2024 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat het nooit operationeel geweest is.
Gewoon operationeel? Dat weten we dus helemaal niet.quote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef Discombobulate het volgende:
Het strategische kernwapenarsenaal is gewoon operationeel hoor, dat is al tijden bekend,
Ik heb het over het sarmat wapen?quote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het strategische kernwapenarsenaal is gewoon operationeel hoor, dat is al tijden bekend, dat weten wij en dat weet de VS ook. De staat van het tactische nucleaire arsenaal van Rusland weten we echter niet.
Hopelijk is de kwaliteit dermate bagger dat het daar ter plekke ontploft.quote:Op zondag 22 september 2024 14:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het strategische kernwapenarsenaal is gewoon operationeel hoor, dat is al tijden bekend, dat weten wij en dat weet de VS ook. De staat van het tactische nucleaire arsenaal van Rusland weten we echter niet.
Jawel, van het tactische arsenaal weten we het niet.quote:Op zondag 22 september 2024 14:32 schreef luxerobots het volgende:
Gewoon operationeel? Dat weten we dus helemaal niet.
We weten het van niets.quote:Op zondag 22 september 2024 15:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jawel, van het tactische arsenaal weten we het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |