Nooit gezien.quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft?Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd
Hier ook nooit gezien.quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft?Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd
Zo lang al??quote:Op maandag 23 september 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
Overigens.
Taart.
Vandaag vierde ik mijn 14e bevrijdingsdag
Jaquote:
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef Troel het volgende:
[..]
JaJongste wordt volgende maand 15, dus is altijd makkelijk te onthouden
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Ik draai altijd nachtdiensten op vaste dagen, 3 achter elkaar.
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Sowieso de laatste jaren belt ze nogal eens af (zeker een paar keer per jaar).
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.
Toch al gauw een keer of 4 á 5 per jaar.
2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.
Ik had geen zin! Al gebruikte ik dat argument niet.![]()
Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.
Ik wil niet! Maar voelde niet ok om weer zo snel te zeggen dat ik niet kon.![]()
Nu loop ik de frustratie maar even van me af.
Het was de maand voordat hij 1 werd. Vlak na zijn verjaardag begon de omgangsregeling.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.
Fijn dat er deze keer in ieder geval tegenover staat dat je dan vrijdag vrij bent!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.
2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.
Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.
Ik wil niet! Maar voelde niet ok om weer zo snel te zeggen dat ik niet kon.![]()
Je mag ook rustig zeggen dat je geen zin hebt he. En anders zeg je dat het niet uitkomt. Want als je geen zin hebt, komt het niet uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Heb ik vrijdag wel vrij.
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Nee daar kon ik hem helaas de eerste week al niet bestellen. Kan jij het blikje eens opmeten? want dan koop ik wel een ander blikjequote:Op dinsdag 24 september 2024 10:50 schreef Tink89 het volgende:
Precies, als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren, is het dat 'nee, kan niet' ook een prima antwoord is als je geen zin hebt en dat je niet verplicht bent om jezelf verder uit te leggen of te verdedigen. Je werkt immers niet voor niets een aantal uren.
[..]
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?
Waarvoor heb je dan het blik nodig?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Gooide gister online van die bewaarblikjes in m`n mandje, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht. Niet dat zoon er iets mee doet. Die voetbalplaatjes? slingeren ook nog steeds ergens in de keukenHeb bij de bestelling die zo binnenkomt, de plaatjes dan ook niet aangevinkt
![]()
Ik ben moeBen elke ochtend tussen 5 en 6 wakker, geen idee waarom. Wel handig, schrik ik me iig niet te pletter van die stomme wekker
Pure nieuwsgierigheid of ze nu wel online beschikbaar warenquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan het blik nodig?
Zorgt dat niet juist voor meer stress?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb tegenwoordig een WHOOP om. Die trackt o.a. mijn slaap, stress etc.
Ik heb ingevoerd dat ik om 6:30 op wil staan. Weliswaar niet alle dagen, maar die mogelijkheid geeft hij niet.
Slaapherstel van de afgelopen dagen:
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Maar ik herstel dus niet voldoende tijdens mijn slaap. Meet dat ik ‘s nachts ook erg gestrest ben.
Vannacht:
Uren geslapen 7:51
Uren nodig 8:10
Sleep dept 12 minuten
Dit is van vannacht en dat is de 1e “goede” nacht sinds ik draag.
Hij vertelt je ook de ideale bedtijd als je dus om 6:30 op wil staan.
Het is vrij confronterend maar uiteindelijk hopelijk ook helpend.
De eerste dagen had ik stress ervan ja. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zorgt dat niet juist voor meer stress?
Ik zag zo'n ring van Samsung. Best duuur en ik hou niet van sieraden dus ben bang dat ik um in een la flikker en er nooit meer naar omkijk![]()
Hoop ik voor jou dat zo'n band op den duur wel helpt
Ah, als je um toch in huis hebt, met abo, dan is het wél handig om te gebruiken. Wellicht helpt het je.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
De eerste dagen had ik stress ervan ja. Nu niet meer.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat hij eigenlijk van mijn man is. Abonnement loopt nog tot april of mei.
Zie daarna wel of ik hem nog verleng. Ik draag hem nu braaf op zijn verzoek om mijn slaap dus in kaart te brengen.
Oeh Am, waarom draag je zoiets? Slaap je onrustig, ben je veel moe?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ingevoerd dat ik om 6:30 op wil staan. Weliswaar niet alle dagen, maar die mogelijkheid geeft hij niet.
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Maar ik herstel dus niet voldoende tijdens mijn slaap. Meet dat ik ‘s nachts ook erg gestrest ben.
Vannacht:
Sleep dept 12 minuten
Gelukkig goed! De zwelling trok dezelfde avond nog weg en echt blauw is het verder ook niet meer geworden. Uiteraard moest ik het wel tegen de juf vertellen gisterochtend, of die er een beetje rekening mee kon houden omdat ze aangaf wel pijn te hebben, en mocht dochterlief samen met de hulpjes op de chillbank lezen (de hulpjes mogen altijd op de bank lezen, dé reden om hulpje te zijn in groep 4). Dat had ze dus wel weer mooi voor elkaarquote:Op maandag 23 september 2024 20:03 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Schanu![]()
Is geen raar gevoel denk ik, voor meerdere wel herkenbaar. Ik denk dat ook wel eens.
Hoe gaat het nu met je dochter na haar valpartij?
Oef dat klinkt niet als een goed slaappatroon. Hopelijk helpt de whoop je wel om dit te verbeteren, zodat je ook echt wat meer uitrust tijdens je slaap. Loop je hier ook voor bij een huisarts die met je mee kan kijken en denken?quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Vannacht:
Sleep dept 12 minuten
Ja ik denk het wel hoor, ik denk dat wij er vooral meer van hadden verwacht. Maar het hele gesprek was wel wat gehaast, wij waren de laatste en de andere docenten stonden op de gang te wachten op deze juf. Ze stond op een gegeven moment ook op toen ze het gesprek afrondde, nog voor ik door had dat het gesprek al klaar was. Dat zegt misschien meer over mijn vermogen om zoiets in te schatten maar het was wel een awkward momentjequote:Op woensdag 25 september 2024 11:36 schreef FlyingFish het volgende:
Maar heeft dat niet ook gewoon met het moment en het soort gesprek te maken Schanu? Hier heten de eerste gesprekken bewust verwachtingsgesprekken waarbij gekeken wordt in hoeverre het kind zichzelf en zijn behoeften laat zien aan de leerkracht en wat de verwachtingen voor dit schooljaar zijn. Deze verwachtingsgesprekken worden ook alleen maar ingepland als het kind een nieuwe leerkracht heeft (ter kennismaking vooral), of als er bijzondere redenen voor zijn. Pas eind november zijn de eerste echte oudergesprekken hier.
Dat ligt ook aan het kind denk ik. Toen mijn kinderen kinderpostzegels verkochten, waren de instructies juist om te blijven tot het bestelproces gelukt is omdat mensen anders die code scannen en daarna toch niks kopen. En idd om te helpen, uit te leggen en te vertellen wat er dan allemaal te koop is.quote:Op woensdag 25 september 2024 13:26 schreef Quoi het volgende:
Ok even klagen. Ik werk thuis en blijkbaar is het kinderpostzegel tijd. Ik doe de deur dus na 10x bellen een keer open.
En nu is het dus zo dat als ik iets wil kopen, ik de QR scan en ik verder kan zonder het kind dat verkoopt, die dus weer doorrent naar de volgende deur. Zonder bedankt en doei![]()
Ik snap dat aan de ene kant wel (veiligheid, niet met geld op zak, je verkoopt sneller), maar is dit niet de uitgewezen kans om kinderen een beetje te instrueren om te communiceren. Dit is wel heel makkelijk.
Nu wilde ik uit protest niks kopen, maar heb ik maar "een veilige plek" gedoneerd.
/Einde rant
Ik las dronken en was very confused waarom mensen dat zomaar goed vonden op hun dakquote:Op woensdag 25 september 2024 14:45 schreef vencodark het volgende:
Kinderpostzegels.
Krijg gelijk allerlei herinneringen hoe ik dezelfde middag van uitreiking met mijn envelop door de straten ging en langs de huizen.
Ik ben altijd heel verlegen geweest maar dit deed ik wel als 1 van de betere en meest gedreven uit mijn klas.![]()
Gisteren bracht ik Z. naar een vriendinnetje en daar was een heuse schoorsteenveger aan de slag.
Hartstikke behendig klom hij zo het dak op.
Maar deze persoon was donker en had een bos krullen.
De kinderen maakte geen enkele december associatie maar mijn brein natuurlijk wel.![]()
Maar goed: ik zei natuurlijk niks.
‘s Avonds aan tafel vertelde ik wat Z. en ik hadden gezien.
Mijn zoon vroeg: “Was hij ook zwart”?
Dus mijn man en ik keken even geamuseerd en nieuwsgierig naar hem.
A. zei snel dat hij verwees naar de vuilte en de roet in de schoorsteen!![]()
Z. zegt vervolgens: “Nee, natuurlijk niet! Hij is toch geen Piet”?!![]()
Ik pas heel goed op mezelf. Lief dat je zo bezorgd bent.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:13 schreef exode het volgende:
Pas je wel op jezelf amaranta?! Ik lees behoorlijk wat stress.
Er zitten bij B geen stickers of zo bij voor aan de deur. Is dat niet meer? Vandaag 6 kinderen aan de deur gehad.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:00 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net een briefje op mijn deur gehangen. Geen kinderpostzegels.
Als ik ze al koop, dan van een bekende of leerling van school.
Jawel ik kreeg hier een sticker. Die zaten op een boekje waarbij ik ook kon invullen voor mezelf wat ik gekocht had als ik dat wilde.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:35 schreef exode het volgende:
[..]
Er zitten bij B geen stickers of zo bij voor aan de deur. Is dat niet meer? Vandaag 6 kinderen aan de deur gehad.
Goeie voor je dier -en natuur liefhebber.quote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef exode het volgende:
B moet een werkstuk maken over een overleden beroemdheid. In zijn klas kiezen kinderen voor Napoleon, JFK etc, aldus B (blijkbaar stonden ze in de lijst met voorbeelden en ideeen). Ik liet hem 1 filmpje van Steve Irwin zien, dus nou ja, ik heb inmiddels 100 filmpjes van Steve Irwin met hem zitten kijken en hij heeft zowaar zin in zijn werkstuk
Heb je al eens een slaaponderzoek gehad? Ik weet sinds enkele weken dat ik aan slaapapneu lijdt... en als je dan leest wat dit allemaal met je lijf kan doen... misschien het uitzoeken waard als je rot slaapt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:19 schreef amaranta het volgende:
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Vannacht:
Sleep dept 12 minuten
Jawel, het gaat wel weer. De olifant loopt weer vrij rond en hopelijk blijft ie weg.quote:Op donderdag 26 september 2024 01:05 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat alles goed was
Inmiddels ook weer opgeknapt?
Gelukkig dat alles goed was, hoewel zoveel stress of hyperventilatie natuurlijk ook niet echt goed is. Doe rustig aan en probeer je zelf niet voorbij te lopen in al het gedoe en geregelquote:Op donderdag 26 september 2024 00:19 schreef Mushanga71 het volgende:
Dank!
Er is niks gevonden, alle uitslagen zijn goed. Wat het precies geweest is weten ze niet. Toch weer stress of hyperventilatie, al was het dat laatste niet zoals de aanvallen die ik eerder gehad heb.
Ik word zo afgekoppeld en dan naar huis.
Wat mooi ditquote:Op woensdag 25 september 2024 19:48 schreef exode het volgende:
B moet een werkstuk maken over een overleden beroemdheid. In zijn klas kiezen kinderen voor Napoleon, JFK etc, aldus B (blijkbaar stonden ze in de lijst met voorbeelden en ideeen). Ik liet hem 1 filmpje van Steve Irwin zien, dus nou ja, ik heb inmiddels 100 filmpjes van Steve Irwin met hem zitten kijken en hij heeft zowaar zin in zijn werkstuk
Ach wat triest, heel erg veel sterktequote:Op woensdag 25 september 2024 19:59 schreef F_r het volgende:
Slecht nieuws ook morgen laten we onze kat thuis inslapen. Ik vind het nog erg onwerkelijk.
He get wat eng, wat een schrik weer voor je. Enerzijds fijn dat er niks is gevonden, maar zo blijft het wel een zoektocht wat het dan wel is. Hele rare vraag misschien, maar heb je ook wel eens pijn op je borst en uitstralingen naar je schouders en/of armen? Want bij een pijn en/of drukken gevoel op je borst denk ik meteen aan Tietze, dat heb ik en het kan je het gevoel geven alsof je een hartaanval krijgt. Benauwdheid herken ik niet direct, maar ik wil het wel even benoemen, Tietze is namelijk heel moeilijk vast te stellen omdat het gaat om tijdelijke ontstekingen aan het kraakbeen. Als ze dat op het moment dat het oplaait niet checken, dan kan het dus eenvoudig over het hoofd worden gezien. Sterkte in ieder geval!quote:Op woensdag 25 september 2024 23:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Vanaf de SEH![]()
Voelde me vanavond ineens helemaal slap, er zat een olifant op mn borst en had het benauwd. HAP gebeld en die hebben me doorgestuurd.
Hartfilmpjes zijn gemaakt, bloedonderzoek en longfoto's. Wacht nu op de uitslag.
@:F_r heel veel sterkte morgen
Dat maakt toch helemaal niet uit? Ik neem aan dat vriendje in dezelfde klas zit?quote:Op woensdag 25 september 2024 21:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Och F_rHeel veel sterkte...
Zoon was met z'n vriendje wezen lopen vanmiddag, in plaatst van om-en-om hebben ze alleen vriendje z'n formulieren gebruikt. Lekker handig weer.
Toen ik in groep 8 zat werd er verwacht dat je minimaal x aantal dingen verkocht. Eigenlijk geen idee of dat nu nog zo is.. Vandaar dat ik het stom vond. Maar zal even checken bij zoonquote:Op donderdag 26 september 2024 08:59 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niet uit? Ik neem aan dat vriendje in dezelfde klas zit?
Wij hebben besloten dat onze kinderen niet mee doen aan de grote clubactie. Vooral omdat ik de meiden te jong vindt om zelf langs de deuren te gaan, en ten tweede omdat ze bij een dansschool zitten (geen vereniging dus) en ik geen zinnige bestemming voor het geld zie. Het enige dat zij nodig hebben om deel te kunnen nemen is muziek en dat zijn gewoon kosten van de dansschool. Als ze wel zouden mee doen zou ik ze samen via een kaart laten verkopen, dan maken ze nog daadwerkelijk kans om topverkoper te worden, want anders vissen ze in hetzelfde vaarwater.
Ja, ik heb het hem verteld. Hij vindt het vooral zielig maar ook een beetje dom. We hebben ook het filmpje gekeken dat ie met in zijn ene hand een dode kip vast had en de andere arm zijn zoon optilde en zo een krokodillen verblijf inliep. 'Dat is echt niet slim, mama!' Wel interessant om van alles over hem op te zoeken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:12 schreef Quoi het volgende:
Weet B dan ook hoe Steve aan zijn einde kwam @:exodeDat is me natuurlijk ook een verhaal.
Groeten uit de manege. 105.00 meisjes..... en M.
Gefeliciteerd. Wij gaan in Duitsland omdat Gelredome qua geluid ruk isquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:15 schreef Mushanga71 het volgende:
JAAAAA, WE HEBBEN TICKETS VOOR TOTO IN ARNHEM OP 8 FEBRUARI!![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, jij gaat ook! Voor jou te doen naar Duitsland, voor ons net te ver wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 21:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wij gaan in Duitsland omdat Gelredome qua geluid ruk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:36 schreef Cathmar het volgende:
Is ieman hier handig met sieraden maken en met name de vraag: hoe heten kralen als dit en waar koop ik ze het best? Geen t.emu of zo. Dank!Zijn het miyuki tila kralen? Of is het net anders? Dat zijn in ieder geval ook vierkante kralen en veel webshops verkopen die (heb er verder geen ervaring mee)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een tegelkraal misschien. Die lijkt er misschien meer op. Maar is volgens mij maar 1 webshop die ze zo noemt.
Ja superleukquote:
Buiten vlucht je van je huishouden en alles waar je je in huis aan stoort (rommel, viezigheid, achterstallig onderhoud).quote:Op zondag 29 september 2024 15:37 schreef LeSage het volgende:
Na 2 dagen de verjaardag van jongste vieren hebben we vandaag zo’n ultieme zondag-hangdag.
Oudste is niet fit en hangt op de bank, we hebben wat Lego gebouwd (want ik kreeg afgelopen week van vriend als cadeau een wildboeket van Lego).
En nu zijn vriend en jongste nog even naar opa en oma, lig ik met de kaarsjes aan op de bank met een heerlijk boek.
Snap dan eigenlijk niet waarom we zo vaak toch vermaak buiten de deur zoeken terwijl dit echt genieten is
Er zijn wel meer rare dingen. Nu heb ik al jaren geen contact met niemand van dat gezin.quote:Op zondag 29 september 2024 20:55 schreef LeSage het volgende:
Ja, zeker meegekregen. Zo akelig zo’n vermissing.
Raar ook dat ze met de auto weg was en dat ze die nog niet gevonden hebben. Dat lijkt me ook geen goed teken
Heb het afgelopen week gelezen inderdaad. Wel even goed bekeken omdat het toch best in de buurt is.quote:Op zondag 29 september 2024 20:48 schreef amaranta het volgende:
Iemand de berichtgeving meegekregen van de vermiste moeder uit Helmond?
Ik opende vrijdag mijn Facebook en zag als eerste dit bericht op mijn pagina.
Ik herkende de vrouw op de foto bijna direct. Op de foto lijkt ze sprekend op haar zus. (En haar zus is jaren geleden bevriend met mij geweest.)
Pas toen ik verder las, las ik dat het niet om mijn voormalig vriendin ging, maar om haar zusje. Die dus verdwenen is.
Ik heb beide zussen al jaren niet gezien. Maar het heeft me gegrepen. En ben er al het hele weekend mee bezig.
Ik vrees overigens dat ze niet meer in leven is. Zo verdrietig voor haar kindjes.
De politie ziet het kennelijk (nog) niet als een zorgwekkende vermissing. Zij melden er niets over. De dame woont hier in de wijk en de eerste melding over haar vermissing op de lokale fb pagina's komen van haar buren. Het lijkt erop dat ze nog niet zo lang geleden gescheiden is. Kinderen waren in het weekend bij de vader.quote:Op zondag 29 september 2024 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zijn wel meer rare dingen. Nu heb ik al jaren geen contact met niemand van dat gezin.
Maar wat ik zelf heel vreemd vind is dat het vermissingsbericht vanuit een vriendin is gekomen.
Het is ook het enige bericht wat steeds gedeeld wordt en wat door alle media aangehaald wordt.
Vanuit de familie geen woord.
Nu heb ik haar zus niet meer op Facebook. Dus wellicht dat er op haar pagina of die van haar ouders wel meer staat, alleen niet openbaar.
Maar die zus heeft enkel openbaar het bericht gedeeld van die vriendin dus. Niks vanuit haarzelf.
En dat de auto niet gevonden is, is ook vreemd. Maar ik ga er vanuit dat de politie dat spoor wel gevolgd zal hebben.
Ze zal voor het laatst op zondag op whatsapp zijn geweest ofzo? Geen idee of ze iemand is die normaal vastgeplakt zit aan haar mobiel.quote:Op zondag 29 september 2024 21:37 schreef mefke79 het volgende:
[..]
De politie ziet het kennelijk (nog) niet als een zorgwekkende vermissing. Zij melden er niets over. De dame woont hier in de wijk en de eerste melding over haar vermissing op de lokale fb pagina's komen van haar buren. Het lijkt erop dat ze nog niet zo lang geleden gescheiden is. Kinderen waren in het weekend bij de vader.
De auto is best opvallend en is nergens meer gezien. Maar kennelijk weten ze wel dat ze sinds zondagmiddag vermist is, misschien zijn er dan wel camerabeelden? De wijk heeft een boel particuliere camera's, dan zou ze toch gezien moeten zijn. Bovendien was het vorige week zondag mooi weer en was er vanalles te doen ivm herdenking tweede wereldoorlog. Ik hoop maar dat ze snel terug is, het is maar een raar verhaal, zeker omdat familie zich zo stil houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |