Nooit gezien.quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft?Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd
Hier ook nooit gezien.quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft?Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd
Zo lang al??quote:Op maandag 23 september 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
Overigens.
Taart.
Vandaag vierde ik mijn 14e bevrijdingsdag
Jaquote:
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef Troel het volgende:
[..]
JaJongste wordt volgende maand 15, dus is altijd makkelijk te onthouden
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Ik draai altijd nachtdiensten op vaste dagen, 3 achter elkaar.
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Sowieso de laatste jaren belt ze nogal eens af (zeker een paar keer per jaar).
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.
Toch al gauw een keer of 4 á 5 per jaar.
2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.
Ik had geen zin! Al gebruikte ik dat argument niet.![]()
Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.
Ik wil niet! Maar voelde niet ok om weer zo snel te zeggen dat ik niet kon.![]()
Nu loop ik de frustratie maar even van me af.
Het was de maand voordat hij 1 werd. Vlak na zijn verjaardag begon de omgangsregeling.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.
Fijn dat er deze keer in ieder geval tegenover staat dat je dan vrijdag vrij bent!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.
2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.
Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.
Ik wil niet! Maar voelde niet ok om weer zo snel te zeggen dat ik niet kon.![]()
Je mag ook rustig zeggen dat je geen zin hebt he. En anders zeg je dat het niet uitkomt. Want als je geen zin hebt, komt het niet uitquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Heb ik vrijdag wel vrij.
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?quote:Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Nee daar kon ik hem helaas de eerste week al niet bestellen. Kan jij het blikje eens opmeten? want dan koop ik wel een ander blikjequote:Op dinsdag 24 september 2024 10:50 schreef Tink89 het volgende:
Precies, als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren, is het dat 'nee, kan niet' ook een prima antwoord is als je geen zin hebt en dat je niet verplicht bent om jezelf verder uit te leggen of te verdedigen. Je werkt immers niet voor niets een aantal uren.
[..]
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?
Waarvoor heb je dan het blik nodig?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Gooide gister online van die bewaarblikjes in m`n mandje, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht. Niet dat zoon er iets mee doet. Die voetbalplaatjes? slingeren ook nog steeds ergens in de keukenHeb bij de bestelling die zo binnenkomt, de plaatjes dan ook niet aangevinkt
![]()
Ik ben moeBen elke ochtend tussen 5 en 6 wakker, geen idee waarom. Wel handig, schrik ik me iig niet te pletter van die stomme wekker
Pure nieuwsgierigheid of ze nu wel online beschikbaar warenquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan het blik nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |