abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 september 2024 @ 21:57:49 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_215076565
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 21:41 schreef Aure het volgende:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft? :P Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd :')
Nooit gezien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215076572
quote:
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft? :P Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd :')
Hier ook nooit gezien.
  maandag 23 september 2024 @ 22:05:19 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_215076644
Overigens.

Taart.

Vandaag vierde ik mijn 14e bevrijdingsdag *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215077288
Hier is dochter ook weer rond aan het gaan voor de grote clubactie. Ze is weer overtuigend aan de gang om weer eerste van de vereniging te worden net als vorig jaar. Ze zit in twee dagen al over de helft van wat ze vorig jaar had (nou heeft ze de makkelijkste al gehad, wat familie op een verjaardag en een appje in de familie appgroep aan de andere kant). De rest moet ze hebben van langs de deuren gaan. Maar ook dat vind ze leuk om te doen.

Ik lees hier verschillenden die het momenteel even pittig hebben :* veel sterkte voor wie het nodig heeft! En voor de genen die er dan ook even alleen tussenuit of opuit gaan, geniet er van! Hopelijk brengt het even rust!

Mush, beterschap
pi_215078127
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 22:05 schreef Troel het volgende:
Overigens.

Taart.

Vandaag vierde ik mijn 14e bevrijdingsdag *O*
Zo lang al??
  dinsdag 24 september 2024 @ 08:47:26 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_215078305
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:08 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zo lang al??
Ja :D Jongste wordt volgende maand 15, dus is altijd makkelijk te onthouden :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215078473
Ik draai altijd nachtdiensten op vaste dagen, 3 achter elkaar.
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Sowieso de laatste jaren belt ze nogal eens af (zeker een paar keer per jaar).
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.
Toch al gauw een keer of 4 á 5 per jaar.

2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.
Ik had geen zin! Al gebruikte ik dat argument niet. :+

Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.

Ik wil niet! Maar voelde niet ok om weer zo snel te zeggen dat ik niet kon. :')
Nu loop ik de frustratie maar even van me af.
-O-

[ Bericht 2% gewijzigd door vencodark op 24-09-2024 09:19:24 ]
pi_215078483
Yeah Troel *O*

Hier worden vandaag de schoolfoto's gemaakt, Juul heeft een spijkerbroek aan en daarover een eenhoorn jurk en B zijn haren zijn zo ontzettend lang geworden dat er geen kapsel meer van te maken is _O-
pi_215078590
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2024 08:47 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja :D Jongste wordt volgende maand 15, dus is altijd makkelijk te onthouden :+
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.
pi_215078600
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 09:09 schreef vencodark het volgende:
Mijn vaste collega van de andere 2 dagen is al een maand of 3 ziek, daar komt standaard een uitzendkracht voor.
Dus ik word dan gebeld of ik wil invallen. Meestal zeg ik ‘ja’, als ik gewoon kan.

2 weken geleden belde de uitzendkracht af (die dus al maanden invalt voor de vaste collega) en toen zei ik heel snel dat ik niet kon.

Nu werd ik weer gebeld en heb ik toegezegd vanavond te beginnen ipv dat ik morgen pas begin.
Heb ik vrijdag wel vrij.

-O-

dinsdag 24 september 2024 @ 09:34:43 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_215078609
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 09:31 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je bent een tijdje afwezig geweest van fok/oud. Ik wist niet dat het zi kort na de geboorte van je jongste was.
Het was de maand voordat hij 1 werd. Vlak na zijn verjaardag begon de omgangsregeling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215079053
quote:

Heb ik vrijdag wel vrij.

-O-

Fijn dat er deze keer in ieder geval tegenover staat dat je dan vrijdag vrij bent!
Ik vind zelf 4 à 5 keer per jaar gevraagd worden om extra te werken niet zo veel. Maar misschien dat dat komt omdat ik zelf wisselende diensten draai en er onderling nog wel eens geruild wordt (of gevraagd wordt wen dienst over te nemen) en dat we met een groot team zijn en dus ook meer mensen die eens ziek kunnen worden.

Als een collega van een dienst af wil staat er dan vaak wel een andere vrije dag tegenover. Als het gaat om een zieke, dan is het wel een extra dag.

(Maar kan me ook voorstellen dat als het steeds dezelfde is, dat je er dan ook wel klaar mee bent hoor!)

Maar betekent dit wel dat je dan zaterdag uitgerust mee naar de dansles kan 😃
  dinsdag 24 september 2024 @ 10:42:52 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_215079075
quote:

Heb ik vrijdag wel vrij.

-O-

Je mag ook rustig zeggen dat je geen zin hebt he. En anders zeg je dat het niet uitkomt. Want als je geen zin hebt, komt het niet uit :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 24 september 2024 @ 10:50:15 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215079115
Precies, als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren, is het dat 'nee, kan niet' ook een prima antwoord is als je geen zin hebt en dat je niet verplicht bent om jezelf verder uit te leggen of te verdedigen. Je werkt immers niet voor niets een aantal uren.

quote:
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?

En huilen op school: check! Maar ik huil bij alles. En we hadden een gesprek waarin ik moest uitleggen waarom mijn dochter niet meer naar haar peergroup kan (omdat dat naar een andere dag verplaatst was en ik het niet geregeld kreeg) terwijl ze dat eigenlijk echt nodig heeft. En dan schiet ik even vol, want het gaat niet zo heel goed met 'r en dan voelt het toch alsof het aan mij ligt dat ze dit niet kan doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215079711
Jaja, natuurlijk kan ik doodleuk ‘nee’ zeggen maar ik was er echt niet scherp genoeg op. En wat ik zei: 2 weken terug loog ik ook al dat ik een afspraak had.
Dat hoeft niet, I know.
Maar mijn geweten liet het niet toe om weer niet te gaan.
En die vrijdag vrij is dan ook wel lekker.

En ik vind een keer of 5 per jaar, in mijn geval, wel veel.
Ik kan een ander nooit vragen voor mij in te vallen behalve als ik mij ziek meld of ruim van tevoren een dag heb aangevraagd.
Collega’s onder elkaar, gaat gewoon niet.
En als het steeds dezelfde is, gaat dat ook irriteren.

Die 2 vaste vrije dagen zijn gewoon heel lekker en dan heb je geen zin in belletjes of je al eerder kan beginnen. ;)
pi_215080014
Ja het is in mijn geval ook een andere situatie. En zeker ook omdat er wel af en toe wat tegenover staat als ik onderling iets kan ruilen. Lijkt me lastig als dat niet kan, maar je wel andermans diensten soms op je ‘moet’ nemen.

En tink, ik kan me goed voorstellen dat je in zo’n geval vol schiet hoor, het gaat toch over het belang van je kind. En sommige ouders schieten dan in de aanval, anderen in verdediging en weer anderen in emotie. Kun je toch niet tegenhouden die emotie (tenminste vaak niet helemaal).
pi_215081116
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 10:50 schreef Tink89 het volgende:
Precies, als ik iets geleerd heb in de afgelopen jaren, is het dat 'nee, kan niet' ook een prima antwoord is als je geen zin hebt en dat je niet verplicht bent om jezelf verder uit te leggen of te verdedigen. Je werkt immers niet voor niets een aantal uren.
[..]
Wij hebben er eentje helemaal in het begin bemachtigd, maar ze zijn al tijden op idd. Misschien zijn ze online nog wel te bestellen?

Nee daar kon ik hem helaas de eerste week al niet bestellen. Kan jij het blikje eens opmeten? want dan koop ik wel een ander blikje :P
pi_215081166
Aangezien de plaatjes nu al door het huis slingeren en ik pakweg 2 jaar terug ook al een Freek Vonk dierenalbum zooi ding gekocht heb, ga ik niks meer verzamelen.
Ze zal ze vast niet missen. :')
pi_215081911
Ik ben op gegeven moment gewoon gestopt met spaaracties. Vonden de kinderen destijds prima
pi_215081965
Ik vind dit wel echt een hele leuke spaaractie hoor O+
pi_215081989
Wij zijn selectief met spaaracties, deze vinden we erg leuk. Zeker omdat B nogal een dierenvriend is. Ze kunnen zich er goed mee vermaken, met name met de soundboxjes. Maar de regel is wel dat als het niet meer in het boek past, de kaartjes weggaan (ruilen/weggeven/weggooien). Dat scheelt een hoop rondgeslinger.

Vandaag een heeeeerlijk dagje sauna achter de rug, voor het eerst in hele lange tijd durfde ik weer een opgieting aan. Voorheen deed ik er met gemak 2 op zo'n dagje, nu al een jaar of 2 geen een meer gedaan. Bang vanwege mijn sputterende lichaam. En het was zo fijn! Bloedheet :D

Ook wel 2 dingen voor het eerst in een sauna meegemaakt en ik ben er toch echt wel heel vaak geweest: een vrouw ging onderuit en moest met de ambulance meegenomen worden en een mevrouw liep in een bikini rond :? Niet lang denk ik, want ik zag haar lopen en het zwembad in gaan en daarna heb ik haar niet meer gezien of ik herkende haar niet zonder bikini ;)

En zoals steeds na zo'n dagje zeg ik: dit moet ik vaker doen.
pi_215083985
Gooide gister online van die bewaarblikjes in m`n mandje, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht. Niet dat zoon er iets mee doet. Die voetbalplaatjes? slingeren ook nog steeds ergens in de keuken :') Heb bij de bestelling die zo binnenkomt, de plaatjes dan ook niet aangevinkt :+

Ik ben moe :O Ben elke ochtend tussen 5 en 6 wakker, geen idee waarom. Wel handig, schrik ik me iig niet te pletter van die stomme wekker :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215084083
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2024 20:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Gooide gister online van die bewaarblikjes in m`n mandje, maar ze zijn tijdelijk uitverkocht. Niet dat zoon er iets mee doet. Die voetbalplaatjes? slingeren ook nog steeds ergens in de keuken :') Heb bij de bestelling die zo binnenkomt, de plaatjes dan ook niet aangevinkt :+

Ik ben moe :O Ben elke ochtend tussen 5 en 6 wakker, geen idee waarom. Wel handig, schrik ik me iig niet te pletter van die stomme wekker :')
Waarvoor heb je dan het blik nodig?
pi_215084148
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2024 21:09 schreef amaranta het volgende:

[..]
Waarvoor heb je dan het blik nodig?
Pure nieuwsgierigheid of ze nu wel online beschikbaar waren :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215084205
Ik heb tegenwoordig een WHOOP om. Die trackt o.a. mijn slaap, stress etc.

Ik heb ingevoerd dat ik om 6:30 op wil staan. Weliswaar niet alle dagen, maar die mogelijkheid geeft hij niet.
Slaapherstel van de afgelopen dagen:
25%
25%
23%
26%
25%
And so on…
vannacht toevallig 51%
Maar ik herstel dus niet voldoende tijdens mijn slaap. Meet dat ik ‘s nachts ook erg gestrest ben.

Vannacht:
Uren geslapen 7:51
Uren nodig 8:10
Sleep dept 12 minuten
Dit is van vannacht en dat is de 1e “goede” nacht sinds ik draag.
Hij vertelt je ook de ideale bedtijd als je dus om 6:30 op wil staan.
Het is vrij confronterend maar uiteindelijk hopelijk ook helpend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')